تتر و Smartpay USDT را در بیش از 24000 دستگاه خودپرداز در برزیل ارائه می دهند – بیت کوین نیوز

[ad_1] تتر، شرکتی که پشت انتشار usdt، بزرگترین استیبل کوین با دلار در بازار ارزهای دیجیتال است، اعلام کرده است که استیبل کوین آن در بیش از 24000 دستگاه خودپرداز در برزیل در دسترس خواهد بود. Smartpay، ارائه‌دهنده سیستم‌های ارزهای دیجیتال، پشته فناوری خود را با Tecban، یک ارائه‌دهنده ATM در برزیل، یکپارچه کرد تا

کد خبر : 270707
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
تتر و Smartpay USDT را در بیش از 24000 دستگاه خودپرداز در برزیل ارائه می دهند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

تتر، شرکتی که پشت انتشار usdt، بزرگترین استیبل کوین با دلار در بازار ارزهای دیجیتال است، اعلام کرده است که استیبل کوین آن در بیش از 24000 دستگاه خودپرداز در برزیل در دسترس خواهد بود. Smartpay، ارائه‌دهنده سیستم‌های ارزهای دیجیتال، پشته فناوری خود را با Tecban، یک ارائه‌دهنده ATM در برزیل، یکپارچه کرد تا این امکان را فراهم کند.

Tether و Smartpay برای آوردن USDT به توده‌های برزیل

استیبل کوین ها به دلیل شرایط اقتصادی منحصربفردشان برای برخی از کشورهای لاتام از اهمیت محوری برخوردار بوده اند. تتر، بزرگترین صادرکننده استیبل کوین، اکنون USDT، استیبل کوین دلاری خود را به توده‌های برزیل می‌آورد. این شرکت اعلام کرد که توکن آن در بیش از 24000 دستگاه خودپرداز در سطح ملی به لطف ادغام Smartpay، یک شرکت فناوری رمزنگاری شخص ثالث، با Tecban، یک ارائه دهنده ATM، در دسترس خواهد بود. این دستگاه های خودپرداز در 1000 شهر برزیل به مشتریان خدمات ارائه می دهند.

اکنون، کاربران خدمات Smartpay می‌توانند USDT را با استفاده از این دستگاه‌های خودپرداز به‌طور گسترده در دسترس ارسال و دریافت کنند، و همچنین می‌توانند USDT خود را با واقعی برزیل مبادله کنند و به کاربران اجازه می‌دهد پس‌انداز کرده و با استفاده از سیستم خرج کنند. پیش از این، این شرکت Pix، یک سیستم پرداخت برزیلی را نیز با USDT ادغام کرده بود، که به مردم اجازه می‌داد هر جا که پرداخت‌های PIX در دسترس هستند، با USDT پرداخت کنند.


USDT به عنوان ابزار مشمول مالی برای برزیلی ها

برای پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether، این توسعه برای گنجاندن برزیلی‌های بیشتری در سیستم مالی جایگزین ارزهای دیجیتال مهم است. مطالعه اخیر انجام شده توسط Instituto Locomotiva نشان داد که در ژانویه 2022، تقریباً 34 میلیون برزیلی هنوز به حساب بانکی دسترسی نداشتند. طبق اظهارات آردوینو، این پیامد مشکلات و تورمی است که در یک سیستم مالی کمتر فراگیر دیده می شود.

آردوینو اعلام کرد:

افزودن توکن‌های تتر به دستگاه‌های خودپرداز در سراسر برزیل این فرصت را فراهم می‌کند که افراد بیشتری را در سیستم مالی قرار دهید. این تغییرات نه تنها در صنعت پرداخت بلکه در کل اکوسیستم مالی برزیل ایجاد خواهد کرد.

بر اساس آخرین اعداد سازمان مالیاتی برزیل (RFB) USDT توکنی است که بیشترین حجم را در کشور دارد. در ماه آگوست، این موسسه گزارش داد که بیش از 1.4 میلیارد دلار با استفاده از USDT در 79836 عملیات جابه‌جا شده است، با میانگین مبلغ تقریباً 18000 دلار در هر تراکنش.

هدف Smartpay این است که این سیستم را تا 3 نوامبر فعال کند، با هدف ایجاد انگیزه برای استفاده از USDT در سطح ملی، همانطور که توسط Rocelo Lopes، مدیر عامل Smartpay اعلام شده است.

نظر شما در مورد گنجاندن خدمات USDT در 24000 دستگاه خودپرداز در برزیل چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.