تتر وام بیت کوین سلسیوس را انحلال می کند – «وضعیت بدون ضرر» به شرکت انحلال شده است – بیت کوین نیوز

[ad_1] در 8 ژوئیه 2022، شرکت پشتیبان بزرگترین استیبل کوین در جهان، تتر، فاش کرد که این شرکت وامی را که به وام دهنده رمزارز سلسیوس داده بود، منحل کرد و انحلال آن “هیچ ضرری به تتر وارد نکرد.” به گفته صادرکننده استیبل کوین، وام بیت کوین به درجه سانتیگراد تقریباً بیش از 130٪ وثیقه

کد خبر : 227024
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
تتر وام بیت کوین سلسیوس را انحلال می کند – «وضعیت بدون ضرر» به شرکت انحلال شده است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 8 ژوئیه 2022، شرکت پشتیبان بزرگترین استیبل کوین در جهان، تتر، فاش کرد که این شرکت وامی را که به وام دهنده رمزارز سلسیوس داده بود، منحل کرد و انحلال آن “هیچ ضرری به تتر وارد نکرد.” به گفته صادرکننده استیبل کوین، وام بیت کوین به درجه سانتیگراد تقریباً بیش از 130٪ وثیقه داشت.

تتر وام بیت کوین گرفته شده توسط سلسیوس را انحلال می کند – ناشر استیبل کوین تاکید می کند که «هیچوقت یکپارچگی ذخایر خود را به خطر نمی اندازد»

شرکت تتر به مردم اطلاع داده است که این شرکت “هیچ وقت یکپارچگی ذخایر خود را در معرض خطر قرار نداده و نخواهد کرد.” تتر در روز جمعه خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاری در سلسیوس، وام‌دهنده ارزهای دیجیتال درگیر داشته است، اما این سرمایه‌گذاری «حداقل بخشی از دارایی سهامداران آن» است.

یک وام به بیت کوین (BTC) توسط سلسیوس گرفته شد و تتر گفت که این وام بیش از 130 درصد وثیقه شده است. تتر توضیح داد: «تصمیم برای انحلال وثیقه برای پوشش وام بخشی از شرایط اولیه توافق بین دو نهاد بود و قبل از شروع رویداد انحلال مجدداً به صورت کتبی تأیید شد. ناشر استیبل کوین افزود:

این فرآیند به گونه ای انجام شد که تا حد امکان هرگونه تأثیر بر بازارها را به حداقل برساند و در واقع پس از پوشش وام، تتر قسمت باقی مانده را طبق توافق خود به درجه سانتیگراد برگرداند. موقعیت سلسیوس بدون هیچ ضرری برای Tether منحل شده است.

صادرکننده استیبل کوین می‌گوید که منتقدان تتر «درکی از نحوه کار وام، استقراض و مدیریت ریسک ندارند»

پست وبلاگ این شرکت اضافه کرد که تتر از فرآیندهای مدیریت ریسک استفاده می‌کند و این شرکت بیان می‌کند که «در حالی که رسانه‌ها، منتقدان و جامعه به اشتباه روی تتر متمرکز شده‌اند، سایر وام‌دهندگان از جمله نام‌های برجسته در این فضا آشکارا تسهیلات وام‌دهی با وثیقه تقریباً صفر ارائه می‌دهند». این نوع روش‌های وام‌دهی در تضاد با اخلاق Tether و «عمل‌های نظارتی دقیق» این شرکت است.

در همین حال، طی چند هفته گذشته، تعداد زیادی از کسب‌وکارهای رمزنگاری نشان داده‌اند که در معرض شرکت‌هایی مانند سلسیوس و شرکت رمزنگاری Three Arrows Capital (3AC) بوده‌اند. بنیانگذار Keyfi از سلسیوس شکایت می‌کند، زیرا نهنگ NFT که با نام «0xb1» نیز شناخته می‌شود، این شرکت را به «طرح پونزی» متهم کرده است و ظاهراً اجازه داده است که کل مجموعه‌اش «در معرض دید بازار قرار گیرد».

این هفته همچنین گزارش شد که Blockchain.com 270 میلیون دلار از قرار گرفتن در معرض 3AC ضرر کرده است و شرکت‌های رمزنگاری مانند Voyager Digital، Blockfi، Babel Finance و Vauld همگی تحت تأثیر مشکلات مالی 3AC قرار گرفته‌اند.

امروزه، استیبل کوین ها دارای ارزش کل بازار حدود 154 میلیارد دلار هستند و 65.9 میلیارد دلار USDT توسط تتر مدیریت می شود. در 24 ساعت گذشته، 100 میلیارد دلار حجم تجارت جهانی در سراسر بازارهای کریپتو بوده است و USDT 66.6 میلیارد دلار از این حجم را به خود اختصاص داده است.

پست وبلاگ تتر در مورد وام بیت کوین سلسیوس نشان می دهد که چگونه این شرکت توسط منتقدان به دلیل شایعات و گمانه زنی ها مورد سرزنش قرار گرفته است. در پایان پست وبلاگ تتر در روز جمعه آمده است: «منتقدانی که ادعاهای ناسازگاری تتر را مطرح می‌کنند، به وضوح از نحوه عملکرد وام‌دهی، وام‌گیری و مدیریت ریسک اطلاعی ندارند.

برچسب ها در این داستان

توافقنامه، Babel Finance، وام بیت کوین، Blockchain.com، Blockfi، قرض، سلسیوس، وام سلسیوس، موسس Keyfi، وام، منحل شده، قرارداد وام، مدیریت ریسک، استیبل کوین، اقتصاد استیبل کوین، استیبل کوین، تتر، تتر (USDT)، منتقدان تتر , USDT, USDT stablecoin, Vauld, Voyager Digital

نظر شما در مورد انحلال وام بیت کوین توسط تتر چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.