تتر صادرکننده استیبل کوین برنامه ای را برای تخصیص سود به بیت کوین فاش می کند

[ad_1] تتر، شرکت استیبل کوین، قصد خود را برای اختصاص 15 درصد از سود خود به بیت کوین نشان داده است. اعلامیه این شرکت پس از گزارش تاییدیه اخیر تتر منتشر شد که بر در اختیار داشتن ذخایر بیت کوین این شرکت به ارزش 1.5 میلیارد دلار تاکید داشت. تغییر استراتژی تتر: سود برای تامین

کد خبر : 360115
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
تتر صادرکننده استیبل کوین برنامه ای را برای تخصیص سود به بیت کوین فاش می کند

[ad_1]

تتر، شرکت استیبل کوین، قصد خود را برای اختصاص 15 درصد از سود خود به بیت کوین نشان داده است. اعلامیه این شرکت پس از گزارش تاییدیه اخیر تتر منتشر شد که بر در اختیار داشتن ذخایر بیت کوین این شرکت به ارزش 1.5 میلیارد دلار تاکید داشت.

تغییر استراتژی تتر: سود برای تامین سوخت بیت کوین

تتر، شرکتی که بزرگترین دارایی استیبل کوین اقتصاد کریپتو را پشت سر می گذارد، چشم انداز استراتژیک خود را برای به دست آوردن بیت کوین (BTC) با استفاده از سود خود رونمایی کرده است. این شرکت در یک پست وبلاگ توضیح داد: «از این ماه، تتر به طور منظم تا 15 درصد از سود عملیاتی خالص تحقق یافته خود را به خرید بیت کوین (BTC) اختصاص خواهد داد. ناشر استیبل کوین افزود: تتر پیش‌بینی می‌کند که موجودی بیت کوین فعلی و آتی در ذخایر آن از بالشتک سرمایه سهامداران فراتر نرود و ذخایر را بیشتر تقویت و متنوع کند.

قبل از اعلام این خبر، آخرین گزارش گواهی این شرکت، در اختیار داشتن 1.5 میلیارد دلار ذخایر بیت کوین به نمایش گذاشته شد. شایان ذکر است، این گزارش همچنین حاکی از آن است که بخش قابل توجهی از ذخایر تتر، به مبلغ 3.39 میلیارد دلار، در فلزات گرانبها سرمایه گذاری شده است. اعلامیه این شرکت در روز چهارشنبه گفت که این سرمایه گذاری بر اعتماد آن به بیت کوین به عنوان یک ذخیره قوی ارزش تاکید می کند. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، گفت: «تصمیم برای سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین، اولین و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان، با قدرت و پتانسیل آن به عنوان یک دارایی سرمایه‌گذاری است.

مدیر اجرایی تتر افزود:

بیت کوین به طور مداوم انعطاف پذیری خود را ثابت کرده و به عنوان یک ذخیره بلندمدت ارزش با پتانسیل رشد قابل توجه ظاهر شده است. عرضه محدود، ماهیت غیرمتمرکز و پذیرش گسترده آن، بیت کوین را به عنوان یک انتخاب مطلوب در بین سرمایه گذاران نهادی و خرده فروشی قرار داده است.

اعلام تتر در زمانی است که دارایی استیبل کوین USDT به سمت اوج ارزش بازار USDT در حال افزایش است. در 8 مه 2022، USDT به ارزش بازار بی سابقه (ATH) 83.279 میلیارد دلار دست یافت. در حال حاضر، بسیار نزدیک به آن ATH است که ارزش آن 82.67 میلیارد دلار است. در تلاش برای حفظ مسیر رشد صادرکننده استیبل کوین، این شرکت گفت که ادغام بیت کوین آن به عنوان یک مانور محوری است.

تتر روز چهارشنبه نتیجه گرفت: «با گنجاندن بیت کوین در استراتژی سرمایه گذاری خود، تتر قصد دارد از رشد بالقوه دارایی دیجیتال سرمایه گذاری کند، در حالی که از موقعیت خود به عنوان یک ارائه دهنده زیرساخت مالی قابل اعتماد و قابل اعتماد استفاده می کند.

نظر شما در مورد تصمیم تتر برای تخصیص سود به بیت کوین و تأثیر بالقوه آن بر ثبات بازار کریپتو چیست؟ دیدگاه ها و نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.