تتر استیبل کوین با وجود انقباض اقتصاد توکن وابسته به دلار در سال 2023 رشد 22 درصدی را تجربه کرد – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1] از ژانویه 2023، تعداد استیبل کوین های تتر در گردش از 66 میلیارد به 80.9 میلیارد فعلی رسیده است که نشان دهنده رشد بیش از 22 درصدی در سال جاری است. رشد تتر به بالای 83 میلیارد دلار در استیبل کوین در گردش نزدیک می شود که این پروژه تقریباً یک سال پیش در

کد خبر : 347312
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۰
تتر استیبل کوین با وجود انقباض اقتصاد توکن وابسته به دلار در سال 2023 رشد 22 درصدی را تجربه کرد – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1]

از ژانویه 2023، تعداد استیبل کوین های تتر در گردش از 66 میلیارد به 80.9 میلیارد فعلی رسیده است که نشان دهنده رشد بیش از 22 درصدی در سال جاری است. رشد تتر به بالای 83 میلیارد دلار در استیبل کوین در گردش نزدیک می شود که این پروژه تقریباً یک سال پیش در می 2022 مشاهده کرد.

عرضه تتر به بالاترین حد خود نزدیک می شود

بازار استیبل کوین اخیراً منقبض شده است و در حال حاضر حدود 131.94 میلیارد دلار در نوسان است. کاهش در بازار استیبل کوین را می توان به چندین سکه وابسته به دلار نسبت داد که عرضه توکن خود را کاهش داده است. در ماه گذشته، سکه USD (USDC) عرضه خود را 12.6 درصد کاهش داده است، در حالی که بایننس USD (BUSD) شاهد کاهش 18.9 درصدی در عرضه بوده است. علاوه بر این، DAI Makerdao کاهش 9.8٪ در عرضه را تجربه کرده است و عرضه USDD Tron در ماه گذشته 1.3٪ کاهش یافته است.

نمایی از رشد ارزش بازار تتر (USDT) از سال 2015. تعداد فعلی USDT (80.93 میلیارد دلار) به بالاترین حد ثبت شده در ماه می گذشته (83 میلیارد دلار) نزدیک می شود.

از سوی دیگر، تتر (USDT)، عرضه خود را در سال جاری بیش از 22 درصد افزایش داده است و از 66 میلیارد تتر در ژانویه به 80.93 میلیارد فعلی رسیده است. طبق آمار، حدود 6.3 درصد از رشد USDT تنها در 30 روز گذشته ثبت شده است. ارزش بازار تتر سومین در اقتصاد ارزهای دیجیتال است که 6.213 درصد از ارزش 1.2 تریلیون دلاری را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، تتر 29 میلیارد دلار از 52.2 میلیارد دلار فعلی معاملات جهانی 24 ساعته تا دوشنبه 17 آوریل 2023 را تشکیل می دهد.

با حجم تجارت 24 ساعته حدود 29 میلیارد دلار، معاملات تتر 55.56 درصد از معاملات انجام شده در آخرین روز در اقتصاد کریپتو را تشکیل می دهد. ارزش بازار تتر در 17 آوریل پس از رسیدن کوتاه مدت به 81 میلیارد دلار، حدود 80 میلیارد دلار بود. آخرین باری که ارزش بازار تتر تا این حد بالا بود، در می 2022 بود، زمانی که ارزش بازار USDT از 83 میلیارد دلار گذشت. کمترین افت ارزش پس از آن مقطع زمانی 65 میلیارد دلار در نوامبر 2022 بود.

بر اساس داده‌های coincarp.com، نسخه ERC20 تتر که بر روی اتریوم ساخته شده است دارای 4266498 نگهدارنده منحصربه‌فرد است و 37.3 درصد آن توسط 100 کیف پول برتر کنترل می‌شود. تتر ساخته شده در Arbitrum دارای 276383 نگهدارنده منحصر به فرد است و 10 کیف پول 49.15 درصد را در خود جای داده است. با این حال، تتر ساخته شده در Solana داستان متفاوتی است، با 480388 دارنده، و ده کیف پول برتر تنها 2.16 درصد را در اختیار دارند. تتر همچنین در چندین بلاک چین دیگر از جمله Polygon، Tron و غیره صادر می شود، اما اکثریت آن در زنجیره اتریوم ذخیره می شود.

برچسب ها در این داستان

آلت کوین، آربیتروم، بلاک چین، BUSD، اقتصاد کریپتو، ارز دیجیتال، DAI، امور مالی غیرمتمرکز، DeFi، دارایی های دیجیتال، آلت کوین های دلاری، سکه های وابسته به دلار، ERC20، اتریوم، تجارت جهانی، رشد، دارندگان، سرمایه بازار، ارزش گذاری بازار، چند ضلعی سولانا، استیبل کوین، تامین تترها، تامین USDT، تتر، استیبل کوین های تتر، تامین تتر، تامین توکن، ترون، USDC، USDD، USDT، تامین USDT، کیف پول

فکر می کنید با توجه به انقباض اخیر بازار، به طور کلی آینده برای تتر و استیبل کوین ها چه خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.