تبلیغات کریپتو در تایلند باید دارای هشدارهای سرمایه گذاری واضح باشد، مقررات جدید لازم است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] تایلند قوانین سخت گیرانه تری را معرفی کرده است که شرکت های رمزنگاری را موظف می کند تا مشتریان بالقوه را به درستی از خطرات سرمایه گذاری در تبلیغات خود آگاه کنند. مقررات جدید همچنین مشاغل موجود در صنعت را از ادعاهای گمراه کننده یا اغراق آمیز منع می کند. سازمان دیده بان اوراق

کد خبر : 249966
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
تبلیغات کریپتو در تایلند باید دارای هشدارهای سرمایه گذاری واضح باشد، مقررات جدید لازم است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

تایلند قوانین سخت گیرانه تری را معرفی کرده است که شرکت های رمزنگاری را موظف می کند تا مشتریان بالقوه را به درستی از خطرات سرمایه گذاری در تبلیغات خود آگاه کنند. مقررات جدید همچنین مشاغل موجود در صنعت را از ادعاهای گمراه کننده یا اغراق آمیز منع می کند.

سازمان دیده بان اوراق بهادار قوانین سختگیرانه تری برای تبلیغات برای پلتفرم های کریپتو در تایلند تصویب می کند

بلومبرگ و رویترز به نقل از رگولاتور گزارش دادند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند (SEC) الزامات جدیدی را برای تبلیغات کریپتو تایید کرده است. طبق بیانیه‌ای که روز پنجشنبه منتشر شد، این تغییرات پس از آن صورت می‌گیرد که کمیسیون SEC دریافت که برخی از تبلیغات هیچ هشداری در مورد خطرات مرتبط با ارزهای دیجیتال ندارند یا فقط اطلاعات مثبتی را ارائه می‌دهند.

شرکت‌های رمزنگاری در تایلند اکنون موظف هستند که خطرات مربوطه را برای سرمایه‌گذاران در تبلیغات خود به وضوح نشان دهند و هشدارها باید به راحتی قابل مشاهده باشند. آنها باید دیدگاه های متعادلی از بازده مورد انتظار ارائه دهند و عوامل مثبت و منفی را ذکر کنند. تبلیغات نباید دارای ادعاهای گمراه کننده، اغراق آمیز یا نادرست باشد.

کسب‌وکارهای رمزنگاری تایلندی که به‌شدت از طریق رسانه‌های دیجیتال و بیلبوردها تبلیغات می‌کنند، اکنون باید تبلیغات را به کانال‌های رسمی مانند وب‌سایت‌های خودشان محدود کنند. آنها همچنین باید اطلاعاتی در مورد شرایط تبلیغات به تنظیم کننده ها ارائه کنند. سازمان نظارت بر اوراق بهادار در این اطلاعیه توضیح داد:

اپراتورها باید جزئیات تبلیغات و هزینه ها، از جمله استفاده از اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان را به SEC، از جمله شرایط و چارچوب زمانی ارائه دهند.

شرکت هایی که با دارایی های رمزنگاری شده در تایلند کار می کنند 30 روز فرصت خواهند داشت تا با مقررات جدیدی که در این هفته توسط SEC وضع شده است، پیروی کنند. تشدید قوانین تبلیغاتی به دنبال رکود بازار جهانی است که بسیاری از نهادهای این صنعت را تحت تأثیر قرار داده است.

یکی از نمونه ها Zipmex است، یک صرافی رمزنگاری که تحت مجوز تایلند و در سایر حوزه های قضایی فعالیت می کند. پلتفرم تجارت سکه و مادر منطقه ای آن، Zipmex Pte، ماه گذشته برداشت را متوقف کردند. در اواسط آگوست، دادگاهی در سنگاپور به دادگاهی در سنگاپور سه ماه از حمایت طلبکاران اعطا کرد، جایی که مقامات قوانین سخت گیرانه تری را برای سرمایه گذاران کریپتو خرد در نظر می گیرند.

SEC اخیراً Zipmex را 1.92 میلیون بات (بیش از 50000 دلار) به دلیل تعلیق برداشت جریمه کرده است. جریمه هایی برای سایر شرکت های رمزنگاری نیز اعمال شد. یکی از مدیران صرافی ارزهای دیجیتال Bitkub مستقر در تایلند به دلیل ادعای تجارت داخلی به مبلغ 8.5 میلیون بات (بیش از 230000 دلار) جریمه شد.

برچسب ها در این داستان

تبلیغات، تبلیغات، تبلیغات، رمزنگاری، شرکت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، جریمه، جریمه‌ها، مقررات، تنظیم‌کننده، قوانین، SEC، اوراق بهادار، تایلند، تایلند، تشدید، نگهبان، Zipmex

آیا انتظار دارید تایلند سایر مقررات ارزهای دیجیتال را نیز تشدید کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Kollawat Somsri

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.