تبلیغات کریپتو در بلژیک دارای «اخطار شدید» در مورد خطرات، قوانین جدید – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] نهاد نظارتی مالی بلژیک توسط دولت موظف شده است تا تبلیغات ارزهای دیجیتال را تنظیم کند. قوانین جدیدی که قرار است در ماه مه لازم الاجرا شود، تبلیغ کنندگان را موظف می کند که به طور واضح به سرمایه گذاران در مورد خطرات مرتبط با دارایی های دیجیتال هشدار دهند. بلژیک آماده محافظت از

کد خبر : 336522
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۰
تبلیغات کریپتو در بلژیک دارای «اخطار شدید» در مورد خطرات، قوانین جدید – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

نهاد نظارتی مالی بلژیک توسط دولت موظف شده است تا تبلیغات ارزهای دیجیتال را تنظیم کند. قوانین جدیدی که قرار است در ماه مه لازم الاجرا شود، تبلیغ کنندگان را موظف می کند که به طور واضح به سرمایه گذاران در مورد خطرات مرتبط با دارایی های دیجیتال هشدار دهند.

بلژیک آماده محافظت از مصرف کنندگان در برابر تبلیغات گمراه کننده رمزارز است

به اداره خدمات مالی و بازار بلژیک (FSMA) این اختیار اعطا شده است که تبلیغات با مضمون رمزنگاری را به شدت تنظیم کند. رگولاتور روز دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که قوانین جدید که در کمتر از دو ماه دیگر اعمال خواهد شد، برای اطمینان از اینکه خطرات مرتبط با ارزهای مجازی در چنین تبلیغاتی “به اندازه کافی برجسته” هستند، انجام می شود.

مقررات مربوطه صادر شده توسط FSMA، که بر انطباق نظارت خواهد داشت، در روزنامه رسمی بلژیک در 17 مارس منتشر شده است و در 17 مه 2023 لازم الاجرا خواهد شد. این مقررات تجویز می کند که تبلیغات مربوط به رمزنگاری باید دقیق باشد و هنگام اشاره گمراه کننده نباشد. از خطرات

همچنین مستلزم آن است که FSMA از قبل در مورد کمپین های رسانه های جمعی، کسانی که تبلیغات را برای حداقل 25000 مصرف کننده منتشر می کنند، مطلع شود. اخطار قبلی به نهاد نظارتی اجازه می‌دهد تا قبل از شروع چنین کمپین‌هایی در صورتی که لازم بداند مداخله کند.

«تبلیغات ممکن است بدون ارائه نشانه دقیقی از خطرات، محدودیت ها یا شرایط، بر مزایای بالقوه تأکید نکنند. همچنین آگهی‌ها نباید حاوی اظهاراتی در مورد ارزش یا بازده آینده باشند و باید به زبانی قابل فهم نوشته شوند.»

یکی از قوانین تکمیل کننده این شرایط این است که تبلیغات ارزهای دیجیتال باید حاوی یک “هشدار کوتاه و دقیق” باشد که بیان می کند: “ارزهای مجازی، خطرات واقعی. تنها تضمین در کریپتو ریسک است.» علاوه بر این، آنها باید به یک هشدار گسترده تر که خطرات مختلف را با جزئیات ارائه می دهد، مشخص کنند، ارجاع دهند یا پیوند دهند.

FSMA همچنین در نظر دارد تا در زمینه آموزش مالی در مورد دارایی های دیجیتال اقدامات بیشتری انجام دهد. در حال حاضر در حال تولید مجموعه ای از ویدئوهای اختصاص داده شده به ارزهای مجازی است که جوانان را هدف قرار می دهد. اینها بخشی از یک بسته آموزشی است که شامل یک برگه اطلاعات برای معلمان و یک مسابقه برای دانش آموزان است.

اقدام نظارتی این مرجع مالی پس از آن صورت می‌گیرد که هفته گذشته، یوهان ون اورتولت، وزیر دارایی سابق بلژیک، از دولت‌ها خواسته بود که ارزهای دیجیتال را در بحبوحه بحران بانکی شامل دو بانک دوستدار رمزنگاری ممنوع کنند. همچنین به دنبال انتشار مقاله‌ای منتشر شد که در آن رئیس تنظیم‌کننده مالی هلند قول داد که طبق قانون بازارهای دارایی‌های رمزنگاری اتحادیه اروپا (MiCA) با کسب‌وکارهای رمزنگاری سخت‌گیرانه رفتار کند.

برچسب ها در این داستان

تبلیغات، تبلیغات، تبلیغات، بلژیک، بلژیک، کریپتو، تبلیغات رمزنگاری، تبلیغات رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، مرجع مالی، بازارهای مالی، تنظیم کننده مالی، خدمات مالی، FSMA، مقررات، مقررات، تنظیم کننده، قوانین، دارایی های مجازی،

نظر شما در مورد قوانین آتی تبلیغات کریپتو در بلژیک چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Werner Lerooy / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.