تایوان می گوید چین کشتی ها را در تنگه تایوان بازرسی می کند

[ad_1] پکن (رویترز) – اداره ایمنی دریایی فوجیان چین در حساب وی چت خود اعلام کرد که یک عملیات گشت زنی و بازرسی مشترک سه روزه در بخش های مرکزی و شمالی تنگه تایوان را راه اندازی کرده است که شامل حرکت هایی برای سوار شدن به کشتی ها می شود. این اقدام در بحبوحه

کد خبر : 343403
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۵۲
تایوان می گوید چین کشتی ها را در تنگه تایوان بازرسی می کند

[ad_1]

پکن (رویترز) – اداره ایمنی دریایی فوجیان چین در حساب وی چت خود اعلام کرد که یک عملیات گشت زنی و بازرسی مشترک سه روزه در بخش های مرکزی و شمالی تنگه تایوان را راه اندازی کرده است که شامل حرکت هایی برای سوار شدن به کشتی ها می شود.

این اقدام در بحبوحه تشدید تنش‌ها بین چین و تایوان صورت می‌گیرد و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه در کالیفرنیا میزبان تسای اینگ ون، رئیس‌جمهور تایوان بود و به بلندپایه‌ترین شخصیت ایالات متحده تبدیل شد که در دهه‌های اخیر با رهبر تایوان در خاک ایالات متحده ملاقات کرده است.

مقام ایمنی دریایی در استان جنوب شرقی چین روز چهارشنبه گفت که این عملیات شامل “بازرسی در محل” از کشتی های باری مستقیم و کشتی های ساخت و ساز در دو طرف تنگه تایوان “برای اطمینان از ایمنی ناوبری کشتی ها و اطمینان از عملیات ایمن و منظم است. پروژه های کلیدی در مورد آب».

اداره بنادر و دریانوردی وزارت حمل و نقل تایوان در بیانیه ای اواخر روز چهارشنبه اعلام کرد که اعتراض شدیدی به چین در مورد این اقدام ارائه کرده است.

این سازمان اعلام کرد به اپراتورهای کشتیرانی مربوطه اطلاع داده است که در صورت مواجه شدن با چنین درخواست هایی از سوی چین باید آنها را رد کرده و فوراً به گارد ساحلی تایوان برای ارائه کمک اطلاع دهند.

اگر طرف سرزمین اصلی بر انجام اقدامات یک جانبه اصرار داشته باشد، موانعی برای تبادلات عادی بین دو طرف ایجاد خواهد کرد. ما مجبور خواهیم شد اقدامات مربوطه را انجام دهیم.» بدون ذکر جزئیات افزود.

مناطق تحت پوشش این عملیات شامل مسیر مستقیم کانتینری پینگتان تایوان، مسیر مسافری «سه پیوند کوچک»، مسیر معمول کشتی تنگه تایوان، مناطق پر تراکم کشتی‌های تجاری و ماهیگیری، و مناطقی با فعالیت‌های مکرر معدن شن و ماسه غیرقانونی است.

مسیر مسافری “سه پیوند کوچک” به مسیرهای قایق بین جزایر کینمن و ماتسو تایوان اشاره دارد که در مقابل چین و شهرهای چین قرار دارند.

این ناوگان، عملیات ویژه مشترک با دفتر نجات دریای چین شرقی و مرکز پشتیبانی ناوبری دریای چین شرقی، به بازرسی‌های دریایی در بخش‌های مرکزی و شمالی تنگه تایوان در دو روز آینده ادامه خواهد داد.

(گزارش توسط اتاق خبر پکن و لیز لی؛ و بن بلانچارد در تایپه؛ ویرایش توسط لینکلن فست.)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.