تایلند و مجارستان برای ترویج فناوری بلاک چین در بخش مالی شریک می شوند – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1] انجمن های صنعتی مجارستان و تایلند قصد دارند در زمینه پیاده سازی فناوری های بلاک چین در بخش خدمات مالی همکاری کنند. دو طرف امیدوارند به عنوان بخشی از مشارکت جدید خود، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و ایده هایی برای خدمات جایگزین تولید کنند. تایلند و مجارستان در جریان مجمع دوجانبه فین

کد خبر : 274129
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تایلند و مجارستان برای ترویج فناوری بلاک چین در بخش مالی شریک می شوند – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1]

انجمن های صنعتی مجارستان و تایلند قصد دارند در زمینه پیاده سازی فناوری های بلاک چین در بخش خدمات مالی همکاری کنند. دو طرف امیدوارند به عنوان بخشی از مشارکت جدید خود، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و ایده هایی برای خدمات جایگزین تولید کنند.

تایلند و مجارستان در جریان مجمع دوجانبه فین تک، پیمان بلاک چین را اعلام کردند

انجمن فین‌تک تایلند و ائتلاف بلاک چین مجارستان، یادداشت تفاهمی را برای حمایت از معرفی فناوری‌های جدید به بازارهای مالی خود امضا کرده‌اند. بانکوک پست روز شنبه گزارش داد که این توافق در اولین ویرایش “انجمن فین تک تایلند-مجارستان: قدرت بخشیدن به انقلاب مالی با هم” امضا شد.

این رویداد اختصاص یافته به نمایش خدمات فناوری مالی توسط سفارت مجارستان برگزار شد. ائتلاف بلاک چین مجارستان به ابتکار وزارت نوآوری و فناوری و مرکز دانش اقتصاد داده ملی در ماه مارس ایجاد شد تا کشور را به عنوان یک مبتکر در عصر دیجیتال معرفی کند. اعضای آن از بخش‌های خصوصی، دولتی و دانشگاهی هستند.

Chonladet Khemarattana، رئیس انجمن فین‌تک تایلند، خاطرنشان کرد: خدمات مالی دیجیتال مانند تجارت الکترونیک، پرداخت‌های تلفن همراه و ارز دیجیتال در تایلند به سرعت در حال رشد هستند و تعداد دارندگان رمزارز در حال افزایش است. به نظر وی، توسعه بیشتر فناوری مالی نیازمند همکاری بین المللی است. وی توضیح داد:

همکاری آینده با شرکت های مجارستانی به تایلند کمک می کند تا تجربه بیشتری کسب کند. همچنین به هر دو کشور کمک می کند تا ایده ها یا خدمات جدیدی را در آینده آغاز کنند.

به گفته ساندوس سیپوس، سفیر مجارستان در تایلند، مجارستان بر این باور است که ارتقای آخرین راه حل های فین تک و ایجاد همکاری عمیق با شرکا در این زمینه بسیار مهم است. وی افزود که هیئت دیپلماتیک نیاز به شکل دادن به روندهای فناوری مالی را تشخیص می دهد.

سیپوس یادآور شد که دو کشور پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک خود را در سال آینده جشن خواهند گرفت. وی این تفاهم نامه را نقطه عطف دیگری در همکاری های مالی مجارستان و تایلند پس از شرکت ماه گذشته رئیس بانک تایلند Sethaput Suthiwartnarueput در مجمع اوراسیا بوداپست که توسط بانک ملی مجارستان برگزار شد، توصیف کرد.

برچسب ها در این داستان

توافقنامه، انجمن ها، بانکوک، بلاک چین، فناوری های بلاک چین، فناوری بلاک چین، بوداپست، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، امور مالی، خدمات مالی، فناوری های مالی، فین تک، مجارستان، مجارستان، تفاهم نامه، مشارکت، تایلند، تایلند

آیا از شراکت های دیگری بین کشورهایی که برای ترویج فناوری بلاک چین در خدمات مالی همکاری می کنند، اطلاع دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.