تایلند قصد دارد نظارت بر کریپتو را تشدید کند، به بانک مرکزی اختیارات بیشتری برای تنظیم دارایی‌های دیجیتال می‌دهد – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] طبق گزارش‌ها، تایلند در حال آماده‌سازی برای اصلاح قانون خود در مورد دارایی‌های دیجیتال برای تشدید نظارت بر بخش رمزنگاری و توانمندسازی بانک مرکزی تایلند برای نظارت بر این بخش است. وزیر دارایی تایلند گفت: «در حال حاضر، بانک مرکزی هیچ فضایی برای ورود به چارچوب نظارتی ندارد، مگر اینکه اعلام کند رمزارزها ابزار

کد خبر : 239773
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تایلند قصد دارد نظارت بر کریپتو را تشدید کند، به بانک مرکزی اختیارات بیشتری برای تنظیم دارایی‌های دیجیتال می‌دهد – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

طبق گزارش‌ها، تایلند در حال آماده‌سازی برای اصلاح قانون خود در مورد دارایی‌های دیجیتال برای تشدید نظارت بر بخش رمزنگاری و توانمندسازی بانک مرکزی تایلند برای نظارت بر این بخش است. وزیر دارایی تایلند گفت: «در حال حاضر، بانک مرکزی هیچ فضایی برای ورود به چارچوب نظارتی ندارد، مگر اینکه اعلام کند رمزارزها ابزار قانونی پرداخت برای کالاها و خدمات نیستند.

بانک مرکزی تایلند به تنظیم صنعت کریپتو کمک خواهد کرد

طبق گزارش‌ها، تایلند در حال برنامه‌ریزی برای اصلاح قانون خود در مورد دارایی‌های دیجیتال برای تشدید نظارت بر بخش کریپتو، به‌ویژه پلتفرم‌های تجاری است.

بلومبرگ روز سه شنبه گزارش داد، وزیر دارایی تایلند، آرکوم ترمپیتایاپایسیث، توضیح داد که اصلاحات برنامه ریزی شده در مقررات رمزنگاری این کشور «بانک مرکزی را به بخشی از آن تبدیل می کند». وی افزود که از کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند (SEC) خواسته شده است تا اصلاحات نظارتی را رهبری کند. بر اساس قوانین فعلی تصویب شده در سال 2018، سازمان نظارت بر اوراق بهادار تنها وظیفه نظارت بر صنعت کریپتو را دارد.

تصمیم برای بازنگری مقررات ارزهای دیجیتال پس از توقف برداشت توسط Zipmex (تایلند)، یک صرافی مجاز ارز دیجیتال و رمز دیجیتال در این کشور صورت گرفت. Zipmex اخیراً اجازه برداشت برخی از سکه‌ها را داده است، اما شرکت درخواست توقف در سنگاپور کرده است.

Termpittayapaisith روز دوشنبه با اشاره به اینکه چارچوب نظارتی فعلی برای دارایی های دیجیتال “به اندازه کافی روشن نیست که صنعت را تنظیم کند” گفت:

در حال حاضر، بانک مرکزی به جز اعلام اینکه رمزارزها ابزار قانونی پرداخت کالا و خدمات نیستند، جایی برای ورود به چارچوب نظارتی ندارد.

با این حال، این مقام تاکید کرد که هدف از قوانین سخت‌گیرانه‌تر ارزهای دیجیتال، ارائه حفاظت بیشتر به سرمایه‌گذاران است، نه کاهش نوآوری یا فناوری.

وزیر دارایی تایلند به مقایسه صرافی‌های ارز دیجیتال با پلتفرم‌های مالی سنتی پرداخت. برای بورس اوراق بهادار، شما کاغذی دارید که ثابت کنید مالک هستید. در دنیای دیجیتال، شما چیزی ندارید به جز رضایتی که در انتهای آن قرار می دهید و مردم هرگز آن را نمی خوانند.

ما سعی می کنیم از سرمایه گذاران محافظت کنیم و همچنین بازیگران این صنعت را در شرایط منصفانه حفظ کنیم.

Ruenvadee Suwanmongkol، دبیر کل SEC، برنامه‌هایی را برای بازنگری مقررات جاری ارزهای دیجیتال در ماه جولای فاش کرد. او توضیح داد که این پیشنهادها شامل شرایط سخت‌گیرانه‌تری برای مدیریت و صدور مجوز برای متولیان ارزهای دیجیتال است.

او در آن زمان خاطرنشان کرد: «نوسان شدید قیمت‌های دارایی‌های دیجیتال نیاز فوری به بهبود نظارت را برانگیخته است». تمرکز اصلی ما حمایت بیشتر از سرمایه گذاران کوچک خواهد بود که برخی از آنها بیشتر پس انداز خود را در این دارایی ها صرف می کنند.

برچسب ها در این داستان

بانک تایلند، تایلند، بانک مرکزی تایلند، مقررات ارز دیجیتال تایلند، مقررات ارز دیجیتال تایلند، دارایی‌های دیجیتال تایلند، تایلند ثانیه، کمیسیون اوراق بهادار و مبادلات تایلند، تایلند، ارز دیجیتال تایلند، ارز دیجیتال تایلند، Zipmex

نظر شما در مورد قدرت بخشیدن به بانک مرکزی تایلند برای نظارت بر بخش کریپتو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.