تانک‌های اسپایدر گیمز قبل از راه‌اندازی رسمی Web3، تست نهایی بازی موفقیت‌آمیز را پشت سر گذاشت – بیانیه مطبوعاتی بیت‌کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. این بازی بلاک چین که توسط GAMEDIA ساخته شده و توسط رهبر صنعت Web3 Gala Games منتشر شده است، در حال حاضر در حال اجرای آخرین مرحله از تست های پخش خود قبل از آماده سازی برای عرضه کامل در 31 اکتبر است. تانک های عنکبوتی یکی از اولین بازی‌هایی

کد خبر : 264927
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
تانک‌های اسپایدر گیمز قبل از راه‌اندازی رسمی Web3، تست نهایی بازی موفقیت‌آمیز را پشت سر گذاشت – بیانیه مطبوعاتی بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. این بازی بلاک چین که توسط GAMEDIA ساخته شده و توسط رهبر صنعت Web3 Gala Games منتشر شده است، در حال حاضر در حال اجرای آخرین مرحله از تست های پخش خود قبل از آماده سازی برای عرضه کامل در 31 اکتبر است.

تانک های عنکبوتی یکی از اولین بازی‌هایی است که توسط فناوری Web3 (بلاک چین) از Gala Games پشتیبانی می‌شود و عرضه رسمی آن برای هالووین 2022 برنامه‌ریزی شده است. بازیکنان تانک های خود را در گاراژی که از قطعات قابل ارتقا متعلق به بازیکن تشکیل شده است سفارشی می کنند. این قطعات همچنین به عنوان آیتم های بلاک چین قابل انتقال، که معمولا به عنوان NFT شناخته می شوند، تعلق دارند.

راه اندازی از تانک های عنکبوتی نه تنها برای Gala Games به‌عنوان اولین نسخه با کیفیت AAA از فهرست طولانی پروژه‌های در حال توسعه، بلکه برای جامعه گسترده‌تر بازی‌ها نیز به دلیل جذابیت‌های esports و فرصت‌های پاداش بازی، مهم است. راه‌های زیادی برای شرکت بازیکنان وجود دارد تانک های عنکبوتی اکوسیستم برای جوایز، به خصوص ماهرترین بازیکنان.

علاوه بر این، از زمان راه اندازی رسمی، تانک های عنکبوتی توسط بلاک چین لایه 1 خود Gala، که در حال حاضر با نام Project GYRI شناخته می شود، تامین می شود. این بلاک چین به‌طور سفارشی برای تقویت یک پلتفرم بازی غیرمتمرکز بزرگ ساخته شده است، این بلاک چین برای کاهش هزینه‌های شبکه، افزایش پایداری و به حداکثر رساندن کارایی با حذف جنبه‌هایی از شبکه گسترده‌تر اتریوم که برای اهداف بازی مورد نیاز نیستند، در نظر گرفته شده است. با این حال، دارایی‌های درون بازی که بر روی بلاک چین گالا زندگی می‌کنند، این قابلیت را خواهند داشت که به شبکه اتریوم متصل شوند.

تانک های عنکبوتی همچنین به دلیل روش‌های متنوعی که بازیکنان و کلکسیونرها می‌توانند از بازی برای دریافت جوایز پشتیبانی کنند، یک راه‌اندازی غم‌انگیز Web3 است. برای نبردها، بازیکنان و مالکان در نماد پاداش بازی به نام SILK پاداش می گیرند. این توکن مستقیماً به کیف پول Gala Games بازیکنان تعلق می گیرد و می توان از آن در بازی استفاده کرد.

درباره گالا گیمز

بازی های گالا در حال ساخت بزرگترین شبکه غیرمتمرکز گیمرها در جهان است. هدف Gala Games با استفاده از فناوری Web3، و با انبوهی از تجربه و تخصص در بازی‌های حرفه‌ای، توانمندسازی بازیکنان از طریق مالکیت دارایی، اقتصاد مبتنی بر پاداش‌ها و تجربه‌های بی‌سابقه بازی AAA است. در Gala.Games درباره اکوسیستم بازی‌های گالا بیشتر بدانید.

تماس را فشار دهید

پاتریک برگمن – [email protected]


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.