تام هالند درباره آینده اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول و فیلم‌های بعدی Spider-Man می‌گوید

مدتی پیش بود که امی پاسکال (Amy Pascal)، مدیر استودیو سونی رسما اعلام کرد که فیلم‌های Spider-Man 4، 5 و 6 در آینده برای شخصیت مرد عنکبوتی در نظر گرفته شده‌اند و به زودی باید شاهد ادامه داستان اسپایدرمن محبوب محله باشیم. در حقیقت پایان جالب No Way Home هم خود به چنین موضوعی اشاره

کد خبر : 164683
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
تام هالند درباره آینده اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول و فیلم‌های بعدی Spider-Man می‌گوید


مدتی پیش بود که امی پاسکال (Amy Pascal)، مدیر استودیو سونی رسما اعلام کرد که فیلم‌های Spider-Man 4، 5 و 6 در آینده برای شخصیت مرد عنکبوتی در نظر گرفته شده‌اند و به زودی باید شاهد ادامه داستان اسپایدرمن محبوب محله باشیم. در حقیقت پایان جالب No Way Home هم خود به چنین موضوعی اشاره داشت، اما همچنان حتی بعد از تایید سونی هنوز هم برخی از طرفداران اعتماد کامل ندارند و منتظر تاییدیه‌های بیشتری از سوی استودیو مارول، کوین فایگی (Kevin Feige) و حتی خود تام هالند هستند؛ در حالی که هالند پس از صحبت‌های شک‌آمیز اخیر خود درباره ادامه نقش اسپایدرمن، در جدیدترین مصاحبه خود صحبت‌های تازه‌ای را ارائه داده است.

ما مکالمه‌هایی را درباره آینده احتمالی شخصیت اسپایدرمن داشتیم، اما در حال حاضر این‌ها فقط در حد مکالمه و صحبت هستند. ما نمی‌دانیم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. مطمئنم که سازندگان در استودیو مارول و سونی ایده‌ای را در سر دارند، اما فعلا نمی‌دانم نقشه آن‌ها چیست.

هالند در گذشته پیشینه بسیار خرابی را در زمینه لو دادن اطلاعات مختلف دارد، به همین دلیل نیز کمی منطقی به نظر می‌رسد که طی یک سال گذشته، کاملا با ذهن و دهان بسته سر مصاحبه‌ها حاضر شده و دیگر هیچ چیز را از پروژه‌های آینده مارول لو ندهد! با این حال درباره اینکه آینده اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول یک مورد حتمی است و این سه‌گانه پایان کار او نیست، هالند فعلا هیچ نظری نداشته و فقط اظهار کرده که از موفقیت حاضر و به دست آمده اوج لذت را می‌برد.

لازم به ذکر است که به جز تام هالند، اندرو گارفیلد و توبی مگوایر هم اکنون گزینه‌های دیگر برای ادامه روایت اسپایدرمن در جهان‌های مختص به خود یا حتی در وقایع مولتی‌ورسی هستند. توبی مگوایر که طبق شایعات قرار است تا در فیلم Doctor Strange 2 حاضر شود، اندرو گارفیلد هم که ظاهرا با کمپین‌های طرفداران و نظر مثبت همه درباره فیلم بعدی او، قرار است تا در The Amazing Spider-Man 3 ایفای نقش کند.

اما در هر صورت، مطمئن باشید که تام هالند قطعا نقش اسپایدرمن را در صورت ادامه همکاری سونی و استودیو مارول ایفا خواهد کرد و از آن مهم‌تر اینکه زمینه را برای حضور مایلز مورالز (Miles Morales) آماده می‌کند. ادامه داستان بعد از No Way Home یک مورد نسبتا قطعی است و احتمالا بعدها در سایر فیلم‌های بزرگ مانند Avengers 5 یا سری ریبوت بعدی Fantastic Four، باید شاهد حضور مرد عنکبوتی در کنار جمع ابرقهرمانانی مانند کیت بیشاپ (Kate Bishop) یا حتی فرزندان واندا (Wanda) برای ساختن گروه Young Avengers باشیم!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.