تام هالند برای بازی در فیلم پیکی بلایندرز دعوت می‌شود

[ad_1] با فرارسیدن تاریخ انتشار اپیزود اول فصل ششم سریال Peaky Blinders انتظار مخاطبان برای اطلاع از سرنوشت خانواده شلبی به پایان می‌رسد. علی‌رغم اینکه می‌دانیم سریال با فصل ششم به پایان می‌رسد، اما ساخت فیلم پیکی بلایندرز از ابتدای انتشار اولین قسمت‌های سریال وعده داده شده بود. سریال پرطرفدار Peaky Blinders، ساخته استیون نایت (Steven

کد خبر : 172034
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
تام هالند برای بازی در فیلم پیکی بلایندرز دعوت می‌شود

[ad_1]

با فرارسیدن تاریخ انتشار اپیزود اول فصل ششم سریال Peaky Blinders انتظار مخاطبان برای اطلاع از سرنوشت خانواده شلبی به پایان می‌رسد. علی‌رغم اینکه می‌دانیم سریال با فصل ششم به پایان می‌رسد، اما ساخت فیلم پیکی بلایندرز از ابتدای انتشار اولین قسمت‌های سریال وعده داده شده بود.

سریال پرطرفدار Peaky Blinders، ساخته استیون نایت (Steven Knight) برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ نمایش داده شد و از آن زمان تا کنون به موفقیتی بزرگ میان منتقدان و مخاطبان دست یافته است. سریال پیکی بلایندرز داستان خانواده‌ای گانگستری با رهبری تامی شلبی (با بازی کیلین مورفی) در انگلستان دهه ۱۹۰۰ را روایت می‌کند که برای آسیب رساندن به طعمه‌ها تیغ‌های معروفی را به نوک کلاه‌هایشان می‌دوختند.

با وجود اینکه تاریخ انتشار رسمی فصل ششم سریال از سرویس نتفلیکس هنوز اعلام نشده است، اما همانطور که از قبل می‌دانیم، اپیزود اول فصل ششم پیکی بلایندرز قرار است در تاریخ ۸ اسفند (۲۷ فوریه) از شبکه BBC منتشر شود و متأسفانه فصل ۶ آخرین فصل سریال خواهد بود. با این حال، داستان Peaky Blinders هنوز به انتها نرسیده است و زیرا سازندگان سریال ایده ساخت  فیلم پیکی بلایندرز را در سر دارند تا یک بار برای همیشه این مجموعه را به پایان برسانند.

اخیرا، تام هالند، ستاره فیلم Spider-Man: No Way Home اعتراف کرده است که پیش‌تر یک بار برای حضور در سریال پیکی بلایندرز تست بازیگری انجام داده است، هرچند که در پایان نقشی که برایش تست داده بود به او تعلق نگرفت.

هالند ترجیح می‌دهد که در مورد تست بازیگری برای سریال پیکی بلایندرز توضیح بیش‌تری ارائه نکند و در عوض از طرفداران خواست تا حدس بزنند که او برای کدام نقش در سریال Peaky Blinders در تست بازیگری شرکت کرده بود. حتی ستاره‌های پیشین سریال به این گمانه‌زنی‌ها پیوسته‌اند، و هری کرتون (Harry Kirton)، بازیگر نقش فین شلبی، اشاره می‌کند، نقشی که هالند برای آن انتخاب می‌شود به زمانی که او در تست‌های آزمایشی شرکت کرده بستگی دارد. کرتون ادامه داد که اگر تست بازیگری اخیرا انجام شده باشد، ممکن است هالند برای ایفای نقش یکی از شخصیت‌های شرور در پیکی بلایندرز حضور یابد.

همچنین، استیون نایت سازنده سریال، به صحبت درباره تست بازیگری هالند می‌پردازد. نایت به انجمن مطبوعاتی در رابطه با تست بازیگری پیشین هالند گفت، نقشی که هالند برای آن تست بازیگری داده بود، نقش بسیار مهمی‌ست. با این حال، اظهارات نایت به همین جملات خاتمه نمی‌یابد. خالق سریال پیشنهاد ایفای نقش در فیلم پیکی بلایندرز را با هالند مطرح کرده است و در این رابطه می‌گوید، اما اگر هالند بخواهد در فیلم حضور داشته باشد، ما او را در کنار خود خواهیم داشت. با این اوصاف، تاکنون هیچ واکنشی از سوی هالند نسبت به دعوت نایت دریافت نشده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.