تام بردی، ژیزل بوندشن، کوین اولری و 9 سلبریتی دیگر که در دعوای کلاسی مرتبط با FTX نام‌گذاری شدند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] مدیر عامل سابق FTX سام بانکمن-فرید (SBF) و تعدادی از افراد مشهور از جمله تام برادی، ژیزل بوندشن، استفن کری، و شکیل اونیل در یک دعوای دسته جمعی نام برده شده اند که شامل دخالت ادعایی در اعمال فریبکارانه با FTX است. این شکایت توسط وکلای آدام موسکوویتز و دیوید بویز در اواخر روز

کد خبر : 281720
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
تام بردی، ژیزل بوندشن، کوین اولری و 9 سلبریتی دیگر که در دعوای کلاسی مرتبط با FTX نام‌گذاری شدند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

مدیر عامل سابق FTX سام بانکمن-فرید (SBF) و تعدادی از افراد مشهور از جمله تام برادی، ژیزل بوندشن، استفن کری، و شکیل اونیل در یک دعوای دسته جمعی نام برده شده اند که شامل دخالت ادعایی در اعمال فریبکارانه با FTX است. این شکایت توسط وکلای آدام موسکوویتز و دیوید بویز در اواخر روز سه‌شنبه ارائه شد و در این شکایت ادعا شده است که SBF و افراد مشهور مرتبط با بورس اوراق بهادار ثبت نشده را تبلیغ می‌کنند.

دعوای کلاسی SBF و 12 سلبریتی را متهم به اجرای “طرح پونزی” می کند و ادعا می کند 11 میلیارد دلار خسارت متحمل شده است.

سام بنکمن-فرید، که با نام دیگر SBF شناخته می شود، و 12 متهم دیگر از جمله تیم NBA، گلدن استیت وریرز LLC، در یک دادخواست دسته جمعی که توسط Moskowitz and Boies از طرف ادوین گاریسون ساکن اوکلاهما تنظیم شده است، نام برده می شود.

علاوه بر حق امتیاز NBA، افراد مشهور و شناخته شده ای مانند تام برادی، ژیزل بوندشن، ویلیام ترور لارنس، کوین اولری، نائومی اوزاکا، دیوید اورتیز، استفن کری، اودونیس هاسلم، شکیل اونیل، شوهی اوهتانی و لارنس جین دیوید نیز متهم هستند.

شکایت گاریسون که روز سه‌شنبه ارسال شد، می‌گوید: «طرح تقلب FTX برای بهره‌گیری از سرمایه‌گذاران نامطلوب از سراسر کشور طراحی شده است که از برنامه‌های تلفن همراه برای سرمایه‌گذاری خود استفاده می‌کنند. در نتیجه، مصرف کنندگان آمریکایی مجموعاً بیش از 11 میلیارد دلار خسارت متحمل شدند.

علاوه بر این، شکایت گاریسون اصرار دارد که عملیات SBF چیزی بیش از یک “طرح پونزی” نبود و افراد مشهور “فعالانه” در تبلیغ آن شرکت کردند. علاوه بر این، پرونده همچنین خاطرنشان می‌کند که ایمیل‌ها و متن‌های بین متهمان از بین رفته است اما موسسه حقوقی توانسته شواهدی را به دست آورد. در این شکایت آمده است:

اگرچه بسیاری از ایمیل‌ها و متون مجرمانه FTX قبلاً از بین رفته‌اند، ما آنها را پیدا کردیم.

پرونده دادگاه Garrison Garrison v. Bankman-Fried، 22-cv-23753، در ناحیه جنوبی فلوریدا بایگانی شد. شکایت گاریسون ادعا می کند که اقدامات افراد مشهور، FTX و SBF به هزاران، اگر نگوییم میلیون ها مشتری در سراسر کشور آسیب رسانده است. 13 متهم پرونده گاریسون متهم به شرکت در «پیشنهاد و فروش اوراق بهادار ثبت نشده در قالب حساب‌های بازده» هستند.

برچسب ها در این داستان

12 سلبریتی، آدام مسکوویتز، سلبریتی ها، Class-Action، دیوید بویز، دیوید اورتیز، ادوین گاریسون، ftx، سقوط FTX، FTX Sam Bankman-Fried، Garrison v. Bankman-Fried، Gisele Bündchen، Kevin O’leary، Lawrence Davide ، نائومی اوزاکا، سم بنکمن-فرید، sbf، شکیل اونیل، شوهی اوهتانی، استفن کوری، تام برادی، اودونیس هاسلم، ویلیام ترور لارنس

نظر شما در مورد رئیس سابق FTX و 12 نفر از افراد مشهوری که در این دعوای دسته جمعی نام برده شده اند و ادعا می کند که مصرف کنندگان از 11 میلیارد دلار خسارت ناشی از پیامد FTX متحمل شده اند، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.