تام ایمر، نماینده جمهوری‌خواه کنگره، از FDIC درباره تلاش‌های ادعایی برای پاکسازی فعالیت‌های رمزنگاری از ایالات متحده سؤال می‌کند – بیت‌کوین نیوز

روز چهارشنبه، تام ایمر، نماینده جمهوری‌خواه ایالات متحده از مینه‌سوتا، فاش کرد که نامه‌ای به مارتین گرونبرگ، رئیس شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) در مورد گزارش‌هایی مبنی بر اینکه FDIC در حال “بی ثباتی اخیر” در صنعت بانکداری ایالات متحده است ارسال کرده است. برای “پاکسازی فعالیت های رمزنگاری قانونی” از ایالات متحده. به طور

کد خبر : 334480
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
تام ایمر، نماینده جمهوری‌خواه کنگره، از FDIC درباره تلاش‌های ادعایی برای پاکسازی فعالیت‌های رمزنگاری از ایالات متحده سؤال می‌کند – بیت‌کوین نیوز


روز چهارشنبه، تام ایمر، نماینده جمهوری‌خواه ایالات متحده از مینه‌سوتا، فاش کرد که نامه‌ای به مارتین گرونبرگ، رئیس شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) در مورد گزارش‌هایی مبنی بر اینکه FDIC در حال “بی ثباتی اخیر” در صنعت بانکداری ایالات متحده است ارسال کرده است. برای “پاکسازی فعالیت های رمزنگاری قانونی” از ایالات متحده. به طور خاص، Emmer از گرونبرگ پرسید که آیا FDIC به بانک ها دستور داده است که خدمات بانکی را به شرکت های ارز دیجیتال ارائه نکنند.

اکثریت GOP Whip Emmer از دخالت FDIC در پاکسازی فعالیت قانونی رمزنگاری سوال می‌پرسد

تام ایمر، یک سیاستمدار جمهوری خواه از مینه سوتا، نامه فرستاد به رئیس FDIC در مورد اینکه آیا آژانس به بانک ها دستور داده است که به مشاغل ارز دیجیتال خدمات ارائه نکنند یا خیر. در نامه Emmer آمده است: «گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که تنظیم‌کننده‌های مالی فدرال در چند ماه گذشته به طور مؤثری از مقامات خود برای پاکسازی نهادها و فرصت‌های دارایی دیجیتال قانونی از ایالات متحده استفاده کرده‌اند.

نماینده کنگره مینه سوتا افزود:

افراد مختلف از سراسر این صنعت، از جمله رئیس سابق کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، بارنی فرانک، ماهیت هدفمند این تلاش‌های نظارتی را برای «تکثیر» مؤسسات مالی و «ارسال پیامی برای دور کردن مردم از ارزهای دیجیتال» برجسته کردند.

ایمر از دیگر قانونگذاران و آژانس های ایالات متحده در مورد اقدامات آنها علیه مشاغل رمزنگاری، از جمله سوال کردن گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در مورد اقدامات انجام شده در حین دستگیری بنیانگذار شرمنده FTX، سم بانکمن-فرید. این سیاستمدار همچنین قانونی را ارائه کرده است که بانک مرکزی ایالات متحده را از «صدور الف [central bank digital currency] مستقیم به هر کسی.»

اظهارات ایمر در مورد بارنی فرانک، قانونگذار سابق، ناشی از اظهار نظر عضو هیئت مدیره بانک امضا در مورد غافلگیری از سقوط سیگنچر است. فرانک گفت که او مشکوک است که یک “پیام ضد رمزنگاری” در پس از بین رفتن بانک وجود داشته باشد. دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک مخالف است و توضیح داد که قرار دادن Signature در دریافت FDIC «ربطی به رمزارز ندارد».

با وجود رد چنین اتهاماتی توسط رگولاتور، نامه Emmer به گرونبرگ FDIC به طور ضمنی از رئیس می‌پرسد که آیا FDIC به طور خاص به بانک‌ها دستور داده است که خدمات بانکی را به شرکت‌های ارز دیجیتال ارائه نکنند.

این سیاستمدار پرسید: «آیا به طور صریح یا ضمنی به بانک‌هایی اطلاع داده‌اید که نظارت آن‌ها در صورت پذیرش مشتریان دارایی دیجیتال جدید (یا حفظ موجود) به هر نحوی سخت‌تر خواهد بود؟ ایمر اصرار دارد که گرونبرگ اطلاعات را در اسرع وقت و حداکثر تا ساعت 5 بعد از ظهر 24 مارس 2023 ارائه کند.

برچسب ها در این داستان

پیام ضد رمزنگاری، خدمات بانکی، بارنی فرانک، ارز دیجیتال بانک مرکزی، یکی از بنیانگذاران، سقوط، فعالیت رمزنگاری، کسب‌وکارهای رمزنگاری، ارز دیجیتال، شرکت بیمه سپرده، دارایی‌های دیجیتال، ارزهای دیجیتال، FDIC، مؤسسات مالی، فناوری مالی، ftx، گری گنسلر، حزب جمهوری خواه، اکثریت جی پی، نظارت دولتی، گرونبرگ، اشخاص حقوقی، پاکسازی، دریافتی، انطباق با مقررات، تلاش های نظارتی، قانونگذاران جمهوری خواه، SEC، بانک امضا، هدفمند، تام ایمر، صنعت بانکداری ایالات متحده، بانک مرکزی ایالات متحده، مالی ایالات متحده تنظیم کننده ها، قانونگذاران ایالات متحده

نظر شما در مورد مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده و تأثیر بالقوه ای که می تواند بر آینده این صنعت داشته باشد چیست؟ آیا شما معتقدید که رگولاتورها به طور ناعادلانه کسب و کارهای رمزنگاری را هدف قرار می دهند؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.