تالار مشاهیر NBA Shaq در لباس سرمایه‌گذار FTX خدمت می‌کند – اخبار بیت‌کوین مبادله می‌کند

[ad_1] یک شرکت حقوقی به نمایندگی از سرمایه گذاران FTX به شکیل اونیل، ستاره سابق NBA، در یک پرونده دسته جمعی علیه افراد مشهوری که صرافی شکست خورده رمزارز را تایید کردند، خدمت کرده است. این شکایت، Shaq را به همراه سایر شخصیت‌های عمومی و موسس این پلتفرم به کلاهبرداری از افرادی که به FTX

کد خبر : 347731
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
تالار مشاهیر NBA Shaq در لباس سرمایه‌گذار FTX خدمت می‌کند – اخبار بیت‌کوین مبادله می‌کند

[ad_1]

یک شرکت حقوقی به نمایندگی از سرمایه گذاران FTX به شکیل اونیل، ستاره سابق NBA، در یک پرونده دسته جمعی علیه افراد مشهوری که صرافی شکست خورده رمزارز را تایید کردند، خدمت کرده است. این شکایت، Shaq را به همراه سایر شخصیت‌های عمومی و موسس این پلتفرم به کلاهبرداری از افرادی که به FTX پول می‌ریزند متهم می‌کند.

وکلای دادگستری می گویند که شکیل در دعوای حقوقی FTX در خارج از خانه خود اعلامیه حقوقی ارائه کرد

در پی تلاش‌های متعدد در ماه‌های گذشته، نمایندگان حقوقی گروهی از سرمایه‌گذاران FTX موفق شدند شکیل اونیل را در کت و شلواری علیه چندین سلبریتی که FTX را تبلیغ می‌کردند، خدمت کنند. صرافی اخیر یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال قبل از اعلام ورشکستگی بود.

شاکیان در دعوای دسته جمعی به شاک در خارج از خانه اش، موسسه حقوقی مسکوویتز خدمت کردند. اعلام کرد دوشنبه در توییتر، به نقل از CNN. وکلا همچنین خاطرنشان کردند که این خدمات توسط دوربین های فیلمبرداری منزل وی ضبط شده است.

اسناد دادگاه نشان می دهد که اونیل آخرین نفری بود که در میان افراد مشهوری که در این پرونده نام برده شد، از جمله تام برادی، ژیزل بوندشن و استفان کوری، به او ابلاغ قانونی شد. این دادخواست آنها را به همراه سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، به کلاهبرداری از سرمایه گذاران متهم می کند.

به گفته وکلا، ستاره بسکتبال بارها از عواملی که برای ارائه اسناد استخدام شده بودند طفره رفته است. پس از آنکه هفته گذشته قاضی تلاشی برای ارسال این اخطار به اونیل از طریق حساب‌های رسمی توییتر و اینستاگرامش رد کرد، آدام موسکوویتز اظهار داشت:

رفتار آقای اونیل در طی 5 ماه گذشته در طفره رفتن از خدمت در این اقدام بی سابقه و صراحتاً تکان دهنده است.

این وکیل قبلاً FTX را “طرح عظیم پونزی” نامیده بود که سازمان دهندگان آن از چهره های ورزشی و سرگرمی برای تبلیغ آن کمک گرفتند. Shaq در دسامبر گفت: “بسیاری از مردم فکر می کنند که من درگیر آن هستم، اما من فقط یک سخنگوی تبلیغاتی پولی بودم.”

صرافی اصلی دارایی های کریپتو در اواسط نوامبر سال گذشته به دلیل مشکلات نقدینگی سقوط کرد. مدیر عامل سابق بانکمن-فرید و چندین مدیر اجرایی دیگر به اجرای یک طرح کلاهبرداری مالی در مقیاس بزرگ متهم شده اند. در حالی که برخی از آنها به جرم خود اعتراف کرده اند، او بیش از ده ها فقره کلاهبرداری و توطئه را رد کرده است.

برچسب ها در این داستان

اتهامات، بسکتبال، اتهامات، اقدام کلاسی، پرونده قضایی، رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، صرافی ارزهای دیجیتال، صرافی، کلاهبرداری، ftx، سرمایه گذاران، شرکت حقوقی، دعوی حقوقی، وکلا، NBA، سم بنکمن-فرید، شاک، شکیل اونیل، ستاره

به نظر شما نتیجه پرونده دادگاه علیه افراد مشهور متهم به تبلیغ FTX چه خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Ron Adar / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.