تاریخ تولد اعضای بلک پینک + مرور بر سوابق آنها

[ad_1] تردیدی وجود ندارد که گروه کره ای بلک پینک یکی از پرطرفدارترین گروه‌های خوانندگی در جهان هستند. این گروه که از ۴ دختر تشکیل شده است، به مرور و هر سال بیش از پیش قلب میلیون‌ها دختر جوان را در سراسر جهان به دست آورده اند. در این نوشتار تاریخ تولد اعضای بلک پینک

کد خبر : 482932
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸
تاریخ تولد اعضای بلک پینک + مرور بر سوابق آنها

[ad_1]

تردیدی وجود ندارد که گروه کره ای بلک پینک یکی از پرطرفدارترین گروه‌های خوانندگی در جهان هستند. این گروه که از ۴ دختر تشکیل شده است، به مرور و هر سال بیش از پیش قلب میلیون‌ها دختر جوان را در سراسر جهان به دست آورده اند. در این نوشتار تاریخ تولد اعضای بلک پینک و همینطوری خلاصه ای بر کار و زندگی آنها خواهیم دید. با خبرنامه همراه باشید.

۱. کیم جیسو

کیم جیسو در 3 ژانویه 1995 به دنیا آمد و در مدرسه هنرهای نمایشی سئول تحصیل کرد. او در سال 2011 به عنوان کارآموز به وای جی انترنتینمنت پیوست. در سال 2015، او در فیلم The Producers ظاهر شد و در تبلیغات متعددی از جمله Samsonite، Smart Uniform، LG Electronics و Nikon شرکت داشت. جیسو به‌عنوان قدیمی‌ترین عضو و خواننده اصلی به بلک پینک پیوست و به همراه جنی، تک‌آهنگ سال ۲۰۲۰ شان «Lovesick Girls» را نوشت. خارج از بلک پینک، او به عنوان یکی از BoF 500، به عنوان مدلی که صنعت مد را شکل می دهد، انتخاب شده است. او به سفیر جهانی دیور تبدیل شد و تحسین زیادی را دریافت کرد.
در سال 2020 جیسو به عنوان بازیگر زن نقش اول در درام JTBC ‘Snowdrop’  اعلام شد و فیلمبرداری این فیلم را تا سال 2021 ادامه داد. این برنامه تلویزیونی در زمستان 2021 پخش شد و بازی احساسی جیسو چندین و چند جایزه در پی داشت.

۲. جنی کیم

جنی کیم در 16 ژانویه 1996 به دنیا آمد. او در مدرسه متوسطه Waikowhai در نیوزیلند تحصیل کرد. پس از بازگشت به کره جنوبی در سن 14 سالگی، جنی به عنوان کارآموز به وای جی انترتینمنت پیوست. او در سال 2012 در موزیک ویدیو G-Dragon ،That XX’ ظاهر شد و همچنین در موزیک ویدیوهای دیگری شرکت داشت.

جنی به عنوان دومین عضو قدیمی، رپر و خواننده به بلک پینک پیوست و به همراه جیسو آهنگ 2020 “Lovesick Girls” را نوشت و همچنین آهنگ آن را ساخت. او اولین تک‌آهنگ انفرادی خود را به نام “Solo” در سال 2018 منتشر کرد و در تمام جنبه‌های توسعه این آهنگ از جمله شعر، مد و رقص شرکت کرد.

جنی به عنوان یک چهره برجسته در مد شناخته شده است و به عنوان سفیر جهانی Canel معرفی شده است. او همچنین چهره Chum Churum، Dashing Diva، مجموعه 2021 Calvin Klein و Hera است. در سال 2022، اعلام شد که جنی اولین بازی خود در هالیوود را در سریال تلویزیونی The Idol ساخته آبل “The Weeknd” Tesfaye، رضا فهیم و سام لوینسون برای HBO خواهد داشت و همین او را به اولین بت کره ای که در یک سریال درام آمریکایی بازی می کند، تبدیل خواهد کرد.

۳. رز

رز در 11 فوریه 1997 در نیوزیلند متولد شد و قبل از اینکه به سن 7 سالگی برسد به ملبورن، استرالیا نقل مکان کرد. او در کالج متوسطه دخترانه کانتربری در ملبورن تحصیل کرد. در سن 15 سالگی، رز در تست های وای جی انترتینمت در سیدنی شرکت و رتبه اول را کسب کرد. او به سئول نقل مکان کرد و در عرض یک سال در آهنگ G-Dragon با نام “بدون تو” (در ابتدا به صورت ناشناس) حضور یافت.

رز آخرین عضو گروه پرطرفدار بلک پینک بود که به وای جی انترتینمنت پیوست. او در سال 2016 به عنوان خواننده اصلی گروه شروع به کار کرد. آوازهای او هم در کره و هم در سراسر جهان مورد تحسین قرار گرفته است و در سال 2021 رز اولین آلبوم خود را با نام R منتشر کرد. تک آهنگ اصلی On The Ground در سراسر جهان رکوردهایی از جمله دو رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرد.  رز در دنیای مد جایگاه بالایی پیدا کرده است و به عنوان سفیران جهانی برای برندهای لوکس ایو سن لورن انتخاب شده است.

۴. لیزا

لیزا در 27 مارس 1997 در تایلند به دنیا آمد. این خواننده پرطرفدار گروه بلک پینک در طول دوران کودکی خود به طور منظم در مسابقات رقص شرکت می کرد و در گروه رقصی به نام “We Zaa Cool”  شرکت می کرد. در سال 2010، لیزا برای پیوستن به وای جی انترتینمنت تست داد. او تنها متقاضی موفق بود و برای شروع آموزش به سئول نقل مکان کرد. در سال 2013 او در موزیک ویدیوی Taeyang برای ‘Ringa Linga’ به عنوان یک رقصنده پس زمینه ظاهر شد و قبل از شروع بلک پینک، مدل برای Nona9on و Moonshot شد.

لیزا در بلک پینک به عنوان یک رقصنده، خواننده رپ و کوچک ترین عضو گروه شروع به کار کرد. او اولین غیر کره‌ای بود که در تاریخ وای جی انترتینمنت شروع به کار کرد، که گواهی بر مهارت و توانایی باورنکردنی لیزا است. در سال 2018 لیزا کانال یوتیوب خود را به نام Lilifilm Official افتتاح کرد که در ابتدا بر سفر و سبک زندگی و سپس اجراهای رقص سطح بالای او تمرکز داشت. اجراهای رقص او در Lilifilm Official تحسین زیادی به دست آورده است. در سال 2020 یکی از ویدیوهای رقص او با عنوان “آیا موثر بود؟” در فضای مجازی پخش شد. او همچنین به پرطرفدارترین بت کی پاپ در اینستاگرام تبدیل شده است.

در طول سال‌های 2020 و 2021، لیزا به‌عنوان مربی رقص برای برنامه بقای چینی iQIYI «جوانان با تو» فصل 2 و 3 حضور داشت. او همچنین موج‌هایی در مد ایجاد کرده است و به سفیر برند Penshoppe و Bulgari تبدیل شده است. او در سال 2021 به هیئت داوران جایزه مد فرانسوی ANDAM اضافه شد.

در سال 2021، اعلام شد که لیزا به عنوان یک هنرمند انفرادی در اواخر همان سال شروع به کار خواهد کرد. آلبوم تک انفرادی او در سپتامبر 2021 منتشر شد. تک‌آهنگ اصلی Lalisa و B-side Money هر دو در سرتاسر جهان رکورد زدند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.