تاریخ انتشار سریال The Lord of the Rings مشخص شد + اولین تصویر رسمی

[ad_1] استودیو آمازون در اقدامی غیرمنتظره نه تنها اولین تصویر رسمی را به اشتراک گذاشت، بلکه تاریخ انتشار سریال The Lord of the Rings را هم اعلام کرده است. رمان‌های ارباب حلقه‌ها اثر جی. آر. آر. تالکین (J. R. R. Tolkien) طی دهه‌های گذشته بارها و بارها مورد اقتباس قرار گرفتند اما مجموعه فیلم‌های The

کد خبر : 85314
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
تاریخ انتشار سریال The Lord of the Rings مشخص شد + اولین تصویر رسمی

[ad_1]

استودیو آمازون در اقدامی غیرمنتظره نه تنها اولین تصویر رسمی را به اشتراک گذاشت، بلکه تاریخ انتشار سریال The Lord of the Rings را هم اعلام کرده است.

رمان‌های ارباب حلقه‌ها اثر جی. آر. آر. تالکین (J. R. R. Tolkien) طی دهه‌های گذشته بارها و بارها مورد اقتباس قرار گرفتند اما مجموعه فیلم‌های The Lord of the Rings و The Hobbit شاخص‌ترینشان به شمار می‌روند؛ شش فیلمی که نه تنها تحسین‌ها را برانگیختند، بلکه فروش میلیاردی را در باکس آفیس‌های جهانی ثبت کردند. جدیدترین اقتباس، محصول استودیو آمازون بوده و در قالب یک سریال تولید شده است. در حال حاضر چیز زیادی درباره آن نمی‌دانیم اما مدیران استودیو به قدری به موفقیت آن امیدوار هستند که هم اکنون دستور ساخت فصل دوم را صادر کرده‌اند.

آمازون در سال ۲۰۱۷ میلادی امتیاز ساخت اقتباس رمان‌های ارباب حلقه‌ها را خریداری کرد. با گذشت یک سال، فاز اولیه پروژه آغاز شد تا هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و نخستین صحنه سرانجام در فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی ضبط شود. شرایط در ادامه مطابق برنامه‌ریزی‌ها پیش نرفت و سازندگان مجبور شدند فاز تولید The Lord of the Rings را در پی همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل کنند. با گذشت مدتی، شرایط بهبود یافت و مجوزهای لازم برای ادامه فیلمبرداری صادر شد تا این فاز نهایتا در آگوست سال جاری میلادی به اتمام رسد. بد نیست بدانید اقتباس سریالی ارباب حلقه‌ها پرهزینه‌ترین پروژه تلویزیونی تاریخ به شمار می‌رود.

آمازون با انتشار یک متن کوتاه در شبکه اجتماعی توییتر تاریخ انتشار سریال The Lord of the Rings را هم اعلام کرده است. بر این اساس، روند پخش قسمت‌ها از تاریخ ۱۱ شهریور سال ۱۴۰۱ (مصادف ۲ سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی) آغاز خواهد شد. همزمان با انتشار متن در توییتر، استودیو آمریکایی یک بیانیه مطبوعاتی برای رسانه‌ها ارسال کرد که در آن تایید شده قسمت‌ها به صورت هفتگی پخش می‌شوند. بیانیه همچنین صحبت‌های برخی از دست‌اندرکاران را در خود جای داده است؛ برای مثال، جنیفر سالکه (Jennifer Salke) مدیر استودیو آمازون گفته هیجان زیادی داشته و برای انتشار سریال لحظه‌شماری می‌کند.

توییتی که آمازون منتشر کرده تنها با محوریت تاریخ انتشار سریال The Lord of the Rings نبوده و نخستین تصویر رسمی به آن ضمیمه شده است. این تصویر لانگ شات بوده و شهری را به تصویر می‌کشد که در دامنه تپه ساخته شده است. علاوه بر این، مردی سفیدپوش را می‌توان دید که پشت به دوربین و رو به شهر ایستاده است. در ادامه می‌‌توانید عکس را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.