تاریخ انتشار دیجیتالی Free Guy و Shang-Chi مشخص شد

شرکت والت دیزنی در جریان کنفرانس مالی خود که اخیرا برگزار شد، تاریخ انتشار دیجیتالی Free Guy و Shang-Chi را اعلام کرد. در گذشته نه چندان دور وقتی یک فیلم بزرگ ساخته می‌شد، مستقیما روی پرده نقره‌ای می‌رفت. به هر حال، اکران گسترده بهترین روش برای جبران هزینه‌ها و دستیابی به سود خالص به شمار

کد خبر : 53874
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
تاریخ انتشار دیجیتالی Free Guy و Shang-Chi مشخص شد


شرکت والت دیزنی در جریان کنفرانس مالی خود که اخیرا برگزار شد، تاریخ انتشار دیجیتالی Free Guy و Shang-Chi را اعلام کرد.

در گذشته نه چندان دور وقتی یک فیلم بزرگ ساخته می‌شد، مستقیما روی پرده نقره‌ای می‌رفت. به هر حال، اکران گسترده بهترین روش برای جبران هزینه‌ها و دستیابی به سود خالص به شمار می‌رفت. همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های پخش باعث شد استودیوها سیاست‌های متفاوتی را در قبال آثار مهم خود در پیش بگیرند. آن‌ها در ابتدا ترجیح دادند اکران‌ها را عقب بیاندازد. پس از اینکه مدیران به اطمینان کامل رسیدند شیوع به این زودی‌ها متوقف نمی‌شود، به انتشار دیجیتالی روی آوردند. استودیوهایی که سرویس استریم دارند، فیلم‌های جدید را از طریق سرویس خود منتشر می‌کنند. آن‌هایی هم که سرویس استریم ندارند، امتیاز پخش فیلم‌های خود را می‌فروشند.

والت دیزنی، یکی از استودیوهایی است که تعدادی از آثار جدید را از طریق سرویس استریم خود منتشر کرده است. برخی از فیلم‌ها از جمله Raya and the Last Dragon نیاز به پرداخت هزینه مضاعف داشتند. به بیان دقیق‌تر، کاربر نه تنها باید پول اشتراک را بپردازد، بلکه برای تماشای اثر مزبور باید مبلغ جداگانه‌ای را بپردازد. این سیاست در قبال Black Widow هم اتخاذ خواهد شد. برخی دیگر از جمله Soul نیازی به پرداخت هزینه مضاعف نداشته و علاقه‎‌مندان با خرید اشتراک می‌توانستند پای تماشای اثر مورد نظر بنشینند. البته تبعیض قائل شدن مدیران والت دیزنی میان آثارشان صدای برخی از کارمندان پیکسار را درآورده است.

والت دیزنی اخیرا یک کنفرانس به منظور ارائه آمارهای مالی برگزار کرد. در جریان این کنفرانس تاریخ انتشار دیجیتالی Free Guy و Shang-Chi فاش شد؛ باب چپک (Bob Chapek) مدیر کنونی شرکت است. در بخشی از صحبت‌های خود اعلام کرد Free Guy و Shang-Chi به صورت انحصاری به مدت ۴۵ روز اکران گسترده داشته و پس از آن به دیزنی پلاس خواهند آمد. با در نظر گرفتن تاریخ‌های اکرانشان، می‌توان گفت این فیلم‌ها به ترتیب در تاریخ‌های ۵ مهر سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۲۷ سپتامبر) و ۲۶ مهر سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۱۸ اکتبر) راهی فضای مجازی می‌شوند.

Free Guy، در ژانرهای کمدی، اکشن و علمی-تخیلی ساخته شده و اتفاقاتش در یک بازی ویدیویی به نام Free City روایت می‌شود. یکی از شخصیت‌های غیرقابل‌کنترل بازی (NPC) که فیری گای نام دارد، یک روز تصمیم می‌گیرد زندگی یکنواخت خود را کنار گذاشته و کارهای جدیدی را انجام دهد. او در همین حین متوجه می‌شود انسانی واقعی نبوده و بخشی از یک بازی ویدیویی است؛ بازی‌ای که به زودی غیرفعال شده و تمامی افرادی که می‌شناسد نابود می‌شوند. به همین دلیل، باید قبل از اینکه دیر شود جلوی خاموشی سرورها را بگیرد. رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، جودی کامر (Jodie Comer) و تایکا ویتیتی (Taika Waititi) از بازیگران شاخص فیلم هستند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.