تاریخ انتشار دومین تریلر Morbius اعلام شد

[ad_1] وب سایت Fandango با همکاری سونی پیکچرز یک ویدیو به اشتراک گذاشته که تاریخ انتشار دومین تریلر Morbius را اعلام می‌کند. سونی پیکچرز آثار متعددی را برای اکران طی ماه‌های آینده آماده کرده که یکی از آن‌ها Morbius نام دارد. این اثر بخشی از دنیای سینمایی Sony’s Spider-Man Universe بوده و بر اساس کمیک‌ها

کد خبر : 124033
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
تاریخ انتشار دومین تریلر Morbius اعلام شد

[ad_1]

وب سایت Fandango با همکاری سونی پیکچرز یک ویدیو به اشتراک گذاشته که تاریخ انتشار دومین تریلر Morbius را اعلام می‌کند.

سونی پیکچرز آثار متعددی را برای اکران طی ماه‌های آینده آماده کرده که یکی از آن‌ها Morbius نام دارد. این اثر بخشی از دنیای سینمایی Sony’s Spider-Man Universe بوده و بر اساس کمیک‌ها مارول ساخته شده است. از دست‌اندرکاران می‌توان به دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) اشاره کرد که وظیفه کارگردانی را به دوش کشید. در پرونده هنری او اقتباس سینمایی Assassin’s Creed دیده می‌شود که عملکرد ضعیفی داشت. جرد لتو (Jared Leto) هم نقش اصلی را بر عهده دارد.

داستان Morbius درباره یک دانشمند به نام مایکل موربیوس است که از دوران کودکی به یک بیماری نادر خونی مبتلا بود و حالا در آستانه مرگ قرار دارد. او که نمی‌خواهد تسلیم شود، راه‌های مختلف را آزمایش می‌کند تا درمانی برای بیماری خود بیابد. در جریان یکی از آزمایش‌ها اتفاقات عجیبی رخ داده و مایکل درمان می‌شود اما حالا یک خون آشام بوده و تمایل زیادی به نوشیدن خون دارد. در ضمن، یک شخصیت آشنا در فیلم حضور دارد: آدریان تومس ملقب به ولچر. این شخصیت نخستین بار Spider-Man: Homecoming معرفی شد و حضورش در تریلر رسمی باعث شد گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر ارتباط Sony’s Spider-Man Universe و Marvel Cinematic Universe به وجود بیاید. البته طرفداران پس از تماشای Venom: Let There Be Carnage به اطمینان رسیده‌اند ارتباطی وجود دارد.

وب سایت Fandango با همکاری سونی پیکچرز یک ویدیو نه چندان طولانی به اشتراک گذاشته که تاریخ انتشار دومین تریلر Morbius را اعلام می‌کند. این ویدیو بیشتر از یک دقیقه زمان داشته و صحنه‌های مختلفی از فیلم را نشان می‌دهد. در همین حین، صحبت‌های جرد لتو را پیرامون مایکل موربیوس و آینده این شخصیت می‌شنویم. لتو تاکید دارد مایکل باهوش و قدرتمند بوده و از قدرت‌های منحصربفردی برخوردار است. هر چند، کنترلی روی قدرت‌های خود ندارد. خواننده و بازیگر آمریکایی در ادامه می‌گوید دوست داشته نقشی را ایفا کند که مجبور باشد برایش تغییر کند. در ضمن، طبق متنی که در ثانیه‌های پایانی ویدیو نمایش داده می‌شود، دومین تریلر فردا از راه خواهد رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.