تاریخ انتشار انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles اعلام شد

[ad_1] ست روگن بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی با انتشار یک متن بسیار کوتاه در حساب توییتری خود، تاریخ انتشار انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles را اعلام کرد. مایکل بی (Michael Bay) پس از ثبت موفقیت‌های قابل‌توجه با مجموعه فیلم‌های Bad Boys و Transformers، اقتباس لایو اکشن لاکپشت‌های نینجا را با همکاری جاناتان لیبسمن (Jonathan Liebesman)

کد خبر : 61740
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
تاریخ انتشار انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles اعلام شد

[ad_1]

ست روگن بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی با انتشار یک متن بسیار کوتاه در حساب توییتری خود، تاریخ انتشار انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles را اعلام کرد.

مایکل بی (Michael Bay) پس از ثبت موفقیت‌های قابل‌توجه با مجموعه فیلم‌های Bad Boys و Transformers، اقتباس لایو اکشن لاکپشت‌های نینجا را با همکاری جاناتان لیبسمن (Jonathan Liebesman) و پارامونت پیکچرز ساخت و روی پرده نقره‌ای برد. Teenage Mutant Ninja Turtles به دلیل جدیت بیش از حد و نمایش داستانی تاریک مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال، فروش خوبی را در باکس آفیس جهانی تجربه کرد تا ساخت قسمت دوم چراغ سبز را دریافت کند. دنباله تحت عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows اکران شد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. بدین ترتیب، برنامه‌ریزی برای ساخت قسمت سوم لغو شد.

در شرایطی که آینده لاکپشت‌های نینجا در صنعت سینما در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، ست روگن (Seth Rogen) با نیکلودئون وارد همکاری شد تا اقتباس جدید را بسازد. روگن در کنار اوان گلدبرگ (Evan Goldberg) از تهیه‌کنندگان پروژه بوده و وظیفه آماده‌سازی فیلمنامه هم روی دوش برندن اوبرایان (Brendan O’Brien) قرار دارد. روگن، گلدبرگ و اوبرایان به واسطه فیلم‌های کمدی و بزرگسالانه شناخته می‌شوند اما چنین ویژگی‌هایی را در Teenage Mutant Ninja Turtles شاهد نخواهیم بود. طبق اندک اطلاعات موجود، انیمیشن در ژانر داستان بلوغ قرار می‌گیرد.

ست با انتشار یک متن کوتاه در حساب توییتری خود، تاریخ انتشار انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles را اعلام کرده است. بر این اساس، جدیدترین محصول نیکلودئون از تاریخ ۲۰ مرداد سال ۱۴۰۲ (مصادف با ۱۱ آگوست سال ۲۰۲۳ میلادی) به سینماها خواهد آمد. بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی در توییتی مرتبط تصویری را به اشتراک گذاشت که از یک یادداشت تهیه شد؛ یادداشتی که المان‌های مختلفی از فیلمنامه را در خود جای داده است. در ادامه می‌توانید تصویر مورد بحث را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.