تاریخچه مختصری از زمستان های کریپتو

[ad_1] بیت کوین، اتریوم و آلت کوین: تاریخچه مختصری از زمستان های رمزنگاری شده در پایان تابستان 2021، گزارش‌های دریافتی از کوین‌بیس نشان داد که صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در حال جمع‌آوری نزدیک به 4 میلیارد دلار «جنگ سینه» در صورت زمستان کریپتو است. چند ماه بعد، بیت کوینقیمت نصف شد کریپتو به خاطر نوساناتش

کد خبر : 216796
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۵۷
تاریخچه مختصری از زمستان های کریپتو

[ad_1]

بیت کوین، اتریوم و آلت کوین: تاریخچه مختصری از زمستان های رمزنگاری شده

در پایان تابستان 2021، گزارش‌های دریافتی از کوین‌بیس نشان داد که صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در حال جمع‌آوری نزدیک به 4 میلیارد دلار «جنگ سینه» در صورت زمستان کریپتو است. چند ماه بعد، بیت کوینقیمت نصف شد

کریپتو به خاطر نوساناتش معروف است و این بخشی از جذابیت آن است، اما آخرین چرخه رونق و رکود کریپتو باعث شد که بازار اساساً برای چهار سال خشک شود. مقایسه اولین رونق کریپتو در سال 2017 با آخرین رونق آن می تواند نشان دهد که آیا ما به زمستان طولانی، سرد و کریپتو دیگری موظف هستیم یا نه.

2017

پس زمینه کلان رونق سال 2017 با سه حرف آغاز شد: ICO که اخیراً راه اندازی شده است اتریوم بلاک چین بسیاری را برانگیخت تا از این فناوری برای ایجاد اوراق بهادار غیرقانونی خود استفاده کنند.

وعده «خرید آینده» و فقدان نظارت نظارتی بازار را پر از سکه برای استارت‌آپ‌هایی با احتمال شکست فوق‌العاده بالا کرد.

با این حال، ظرف چند ماه، نقدینگی خشک شد. سال 2017 می توانست یک ناهنجاری باشد، تا اینکه رونق سال 2020 به سرعت وضعیت بازی کریپتو را تغییر داد.

2020

هر یک از رونق‌ها با تبلیغات گسترده سفته‌بازی همراه بود، اما سال 2020 شاهد یک پس‌زمینه بنیادی قوی‌تر از سال 2017 بود. این رونق بود که هنوز عمدتاً مبتنی بر حدس و گمان بود، اما بین محرک‌ها و پذیرش نهادی، ارزهای دیجیتال اصلی مشروعیت یافتند.

یک تز رایج که به طور خاص از بیت کوین حمایت می کرد این بود که چون عرضه ثابت بیت کوین وجود دارد، می تواند مانند طلا مانند یک محافظ تورمی عمل کند. طولی نکشید که این در طی یک رکود تغییر کرد.

همبستگی قیمت بیت کوین با پوشش های تورمی به سرعت تبدیل به داستان شد و قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بیشترین ارتباط را با شاخص هایی مانند NASDAQ و S&P500 داشت.

آینده زمستان های کریپتو

چشم انداز کلان برای ارزهای دیجیتال تا سال 2022 آینده خیره کننده نیست. جدا شدن بیت کوین از دارایی های تورمی و همبستگی قیمتی جدید به شاخص هایی مانند نزدک یا S&P500، نشانگر محکمی است که بازار ارزهای دیجیتال را به عنوان سهام فناوری با رشد بالا می بیند. ما یک مقاله کامل داریم معامله گران سهام میم و چرا در این مرحله از چرخه، کسانی که دارای سبدهای فناوری سنگین هستند احتمالاً نیاز به تعادل مجدد دارند.

حتی با وجود چالش‌های کلان کریپتو، به نظر نمی‌رسد زمستان کریپتو که اکنون در آن قرار داریم به اندازه چرخه گذشته سرد و طولانی باشد.

افشای ارز مجازی

DAILYFX یکی از اعضای NFA است و تحت نظارت و بررسی های نظارتی NFA است. با این حال، باید بدانید که NFA مرجع نظارتی نظارتی بر محصولات یا معاملات یا مبادلات ارز مجازی یا صرافی‌های ارز مجازی، مشتری‌ها ندارد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.