تاخیر مجدد در اکران فیلم Morbius با بازی جرد لتو

[ad_1] شرکت Sony Pictures به تازگی خبر از تاخیر مجدد در اکران فیلم Morbius داده است. خوشبختانه تاخیر اخیر این اسپین‌آف جدید Spider-Man چندان طولانی نیست و طرفداران تنها چند روز بیشتر از تاریخ قبلی باید منتظر بمانند. دکتر مایکل موربیوس که با نام موربیوس، خون‌آشام زنده نیز شناخته می‌شود، یکی از شخصیت‌های معروف کتاب‌های

کد خبر : 49650
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
تاخیر مجدد در اکران فیلم Morbius با بازی جرد لتو

[ad_1]

شرکت Sony Pictures به تازگی خبر از تاخیر مجدد در اکران فیلم Morbius داده است. خوشبختانه تاخیر اخیر این اسپین‌آف جدید Spider-Man چندان طولانی نیست و طرفداران تنها چند روز بیشتر از تاریخ قبلی باید منتظر بمانند.

دکتر مایکل موربیوس که با نام موربیوس، خون‌آشام زنده نیز شناخته می‌شود، یکی از شخصیت‌های معروف کتاب‌های کمیک Marvel است که قرار بود خیلی زودتر از این‌ها قدم به دنیای سینما بگذارد، اما به دلایلی تاکنون این اتفاق نیفتاده است. نخستین بار شرکت Artisan Entertainment که در سال ۲۰۰۴ منحل شد، توانست در ماه مه ۲۰۰۰ با Marvel Entertainment قرارداد ببندد تا چند فیلم و سریال بر اساس ۱۵ تا از شخصیت‌های کمیک‌‌های این شرکت از جمله کاپیتان آمریکا، ثور، پلنگ سیاه، آیرون فیست، ددپول و موربیوس تولید کند، نهایتا اما این فیلم‌ها هیچ وقت ساخته نشدند و مدتی بعد هم این شرکت توسط Lions Gate Entertainment خریداری شد. قبل از این قرارداد هم قرار بود موربیوس در فیلم Blade محصول سال ۱۹۹۸ یک حضور افتخاری داشته باشد و سپس در دنباله‌ی این اثر به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی ظاهر شود، اما صحنه‌های مربوط به او در فیلم Blade حذف شدند و او در دنباله نیز حضور پیدا نکرد.

نهایتا در سال ۲۰۱۸ و بعد از موفقیت فیلم Venom در گیشه خبر رسید که Sony Pictures قصد دارد فیلم Morbius بسازد و جرد لتو در آن قرار است نقش دکتر مایکل موربیوس را ایفا کند. فیلمبرداری این اثر از ماه ژوئن ۲۰۱۹ شروع شد و قرار بود در سال گذشته‌ی میلادی شاهد اکران آن باشیم، اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که ایجاد شد، روند فیلمبرداری برای مدتی لغو شد و همچنین تاریخ اکران فیلم برای مدت طولانی‌ای عقب افتاد.

آخرین تاریخی که Sony Pictures برای اکران این عنوان اعلام کرده، ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (یک بهمن ۱۴۰۰) بود، اما این شرکت به تازگی خبر از تاخیر مجدد در اکران فیلم Morbius داده است. خوشبختانه این تاخیر تنها یک هفته است و طرفداران تنها باید ۷ روز بیشتر یعنی تا تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۸ بهمن ۱۴۰۰) منتظر بمانند تا بتوانند این اثر را در سینماها تماشا کنند.

دنیل اسپینوزا، کارگردان سوئدی فیلم‌های Child 44 و Life وظیفه‌ی کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده دارد. همچنین مت سازاما و بارک شارپلس، نویسندگان فیلم‌های Dracula Untold، Gods of Egypt و Power Rangers که شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Lost in Space نیز هستند، فیلمنامه‌ی این اثر را به نگارش درآورده‌اند. به جز خواننده‌ی گروه راک Thirty Seconds to Mars یعنی جرد لتو که نقش اصلی فیلم را بر عهده دارد، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، آل مادریگال و تاریس گیبسون نیز در این به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین شخصیت آدرین تومز (والچر) با بازی مایکل کیتون نیز در این فیلم حضور دارد و شاید تام هالند نیز در این عنوان در نقش مرد عنکبوتی ظاهر شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.