تاثیر بالقوه اقتصادی چین و تایوان، هشدارهای بازار خرس، و اخبار متاورس اف سی بارسلونا — مرور هفته اخبار بیت کوین.کام – اخبار هفتگی بیت کوین

[ad_1] از گمانه‌زنی‌های شوم در مورد پیامدهای اقتصادی احتمالی درگیری نظامی بین تایوان و چین، تا بازارهای مملو از ساعت‌های طراح در پی رکود کریپتو، تا هشدارها در مورد بازارهای نزولی بدتر و امتیازات فوتبال که در قلمرو جاه‌طلبی‌های ماوراءالنهر پیش می‌روند، وجود دارد. بار دیگر هرگز لحظه ای کسل کننده در دنیای اخبار ارزهای

کد خبر : 238651
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آگوست 2022 - 20:30
تاثیر بالقوه اقتصادی چین و تایوان، هشدارهای بازار خرس، و اخبار متاورس اف سی بارسلونا — مرور هفته اخبار بیت کوین.کام – اخبار هفتگی بیت کوین

[ad_1]

از گمانه‌زنی‌های شوم در مورد پیامدهای اقتصادی احتمالی درگیری نظامی بین تایوان و چین، تا بازارهای مملو از ساعت‌های طراح در پی رکود کریپتو، تا هشدارها در مورد بازارهای نزولی بدتر و امتیازات فوتبال که در قلمرو جاه‌طلبی‌های ماوراءالنهر پیش می‌روند، وجود دارد. بار دیگر هرگز لحظه ای کسل کننده در دنیای اخبار ارزهای دیجیتال نیست. بدون مقدمه، این خلاصه‌ای از داغ‌ترین داستان‌های هفته از Bitcoin.com News است.

گزارش ها حاکی از آن است که حمله پکن به تایوان می تواند به

گزارش ها حاکی از آن است که حمله پکن به تایوان می تواند به “پیامدهای اقتصادی گسترده ای” منجر شود

در حالی که اقتصاد جهانی تاریک است و جنگ در اوکراین ادامه دارد، تنش قابل توجهی بین چین و تایوان وجود دارد. نانسی پلوسی، نماینده آمریکا از کالیفرنیا، قصد دارد این هفته به تایوان سفر کند و مقامات کاخ سفید می گویند چین در حال آماده شدن برای انجام “تحریک های نظامی” است. علاوه بر این، در چند هفته گذشته، گزارش‌ها حاکی از آن است که در صورت حمله نظامی چین به تایوان، اقتصاد جهانی می‌تواند دچار فروپاشی شود.

ادامه مطلب

جیم راجرز، سرمایه‌گذار مشهور، هشدار می‌دهد که «بدترین» بازار خرسی در طول عمرش هنوز در راه است.

جیم راجرز، سرمایه‌گذار مشهور، هشدار می‌دهد که «بدترین» بازار خرسی در طول عمرش در راه است

جیم راجرز، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، که صندوق کوانتوم را با سرمایه‌گذار میلیاردر جورج سوروس تأسیس کرد، هشدار داده است که بازارهای نزولی بیشتری در راه هستند و بازار بعدی «بدترین» در طول عمر او خواهد بود. وی با اشاره به اینکه بسیاری از سهام 90 درصد کاهش خواهند یافت، تاکید کرد: سرمایه گذاران ضرر زیادی خواهند داشت.

ادامه مطلب

پلتفرم معاملاتی می‌گوید رکود کریپتو بازار را با ساعت‌های رولکس و پاتک تحت تاثیر قرار می‌دهد

پلتفرم معاملاتی می‌گوید رکود کریپتو بازار را با ساعت‌های رولکس و پاتک تحت تاثیر قرار می‌دهد

به گفته یک پلتفرم تجاری پیشرو، ظاهراً آخرین مشکلات در فضای کریپتو منجر به افزایش عرضه ساعت‌های لوکس دست دوم شده است. این شرکت فاش کرد که در نتیجه، قیمت مدل‌های مورد علاقه برندهای بزرگی مانند رولکس و پتک کاهش یافته است.

ادامه مطلب

بارسلونا

Socios.com 100 میلیون دلار در FC Barcelona Metaverse Push سرمایه گذاری خواهد کرد

Socios.com، شرکتی که به توسعه توکن‌های تعامل طرفداران برای سازمان‌های ورزشی اختصاص دارد، فاش کرده است که ۱۰۰ میلیون دلار در تجارت دیجیتال تیم فوتبال بارسلونا، Barca Studios سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این سرمایه‌گذاری به Socios.com 24.5 درصد از سهام بخش دیجیتال باشگاه را می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های متاورس و Web3 این بخش را تغییر دهد تا جریان‌های درآمد بیشتری را شامل شود.

ادامه مطلب

برچسب ها در این داستان

بازار خرس، چین، رکود بازار کریپتو، فال اوت اقتصادی، اف سی بارسلونا، جیم راجرز، متاورس، نظامی، پتک، پلوسی، رولکس، سوسیوس، متاورس ورزشی، تایوان، ساعت

نظر شما در مورد داغ ترین داستان های این هفته از Bitcoin.com News چیست؟ حتما در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

Bitcoin.com

از سال 2015، Bitcoin.com یک رهبر جهانی در معرفی تازه واردان به کریپتو بوده است. ما با داشتن مواد آموزشی در دسترس، اخبار به موقع و عینی و محصولات خودسرپرست بصری، خرید، خرج کردن، تجارت، سرمایه گذاری، کسب درآمد و به روز ماندن در مورد ارزهای دیجیتال و آینده امور مالی را برای هر کسی آسان می کنیم.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.