تابوشکنی وسط جنگ اسپانسری دربی در تلویزیون و روی سکوها!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روزی از دربی پایتخت گذشته اما همچنان ترکش‌هایش به جا مانده. همین دوشنبه شب بود که افشین پیروانی، محمدحسین میثاقی، فرزاد مجیدی، مددی و سمیعی مدیران استقلال و پرسپولیس به جان هم افتادند و به خاطر اتفاقات فنی و غیر فنی به جان هم افتادند. بحث کشید به توئیت وزیر و

کد خبر : 55662
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
تابوشکنی وسط جنگ اسپانسری دربی در تلویزیون و روی سکوها!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روزی از دربی پایتخت گذشته اما همچنان ترکش‌هایش به جا مانده. همین دوشنبه شب بود که افشین پیروانی، محمدحسین میثاقی، فرزاد مجیدی، مددی و سمیعی مدیران استقلال و پرسپولیس به جان هم افتادند و به خاطر اتفاقات فنی و غیر فنی به جان هم افتادند. بحث کشید به توئیت وزیر و پاسخ مجیدی و در آن لا به لا افشاگری هایی اتفاق افتاد درباره اسپانسر ها.

فرزاد مجیدی پرسپولیسی ها را برای دریافتی ۳۰ میلیارد تومانی شان از همراه اول متهم کرد و دلیلش را پرسپولیسی بودن وزیر ارتباطات دانست. اشاره او به دریافت این رقم از این اپراتور در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا بود که می خواستند از طریق راه اندازی باشگاه هواداری مجازی بازگردانده شود اما آن طرح به کلی پا نگرفت. پولی که احتمالا خرج پرونده های ناشی از هزینه های جاری و پرداخت هزینه های تحمیلی از سوء مدیریت ها در قرارداد برانکو و کالدرون و بقیه شده یا می شود.

در سوی دیگر افشین پیروانی هم که همسو با مجید صدری رئیس هیات مدیره، تمام قد در دفاع از آذری جهرمی به میدان آمدند تا حرف های زشت فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی و تکرار آنها از سوی فرزاد مجیدی در فوتبال برتر را تقبیح کنند، به طعنه به مهمترین قرارداد تبلیغاتی یک دهه گذشته استقلال انداخت و از او خواست نگاهی به تبلیغ اصلی روی پیراهن تیمش بیاندازد.

قراردادی که استقلال با های وب بسته و رقم به قدری است که اگر استقلال مدام درگیر پرونده هایی چون استراماچونی، پادوانی و دیگر تنبیهاتی که حاصل سوء مدیریت ها هستند، می تواند تمام هزینه های سالانه این تیم را تامین کند. او از نقش وزیر در این حمایت بزرگ از استقلال سخن گفت.

در لا به لای این دعواها اما استقلالی ها اعتراضی هم داشتند به تبلیغ فروش کارت هواداری هواداران پرسپولیس روی سکوهای دربی. تبلیغ بزرگی از بانک گردشگری که نیمی از آن تا روی جایگاه استقلالی ها آمده بود. جایگاهی که این بار در اختیار تیم ها قرار گرفته بود و درآمدش برای آنها بود. جایی که برای اولین بار در فوتبال ایران تیم میزبان از حق میزبانی اش استفاده کرد و قانون ۹۰ به ده در یک دربی انجام گرفت. این بار البته روی سکوهای خالی و با کسب درآمد برای تیم میزبان. این شاید نخستین برد بزرگ یکی از این تیم ها برای دربی بود. طرحی که در دربی های بعدی تابوی آن شکسته و فرصتی در اختیار تیم رقیب است برای جنگیدن برای سهم ۹۰ درصدی خود . حالا در قالب یک طرح فروش کارت هواداری که نماد حمایت از تیم است یا نشاندن خود تماشاگران روی آن سکوها در پایان پاندمی کرونا!

256 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.