تأکید «بلینکن» و «محمود عباس» بر طولانی‌شدن آتش‌بس در غزه

[ad_1] به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور و محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز پنجشنبه در رام الله با هم دیدار کردند. در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است که «دو طرف در این دیدار در رابطه با

کد خبر : 437566
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۳۷
تأکید «بلینکن» و «محمود عباس» بر طولانی‌شدن آتش‌بس در غزه

[ad_1]

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور و محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز پنجشنبه در رام الله با هم دیدار کردند.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است که «دو طرف در این دیدار در رابطه با طولانی کردن آتش‌بس موقت در غزه و تسریع در روند ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه گفتگو کردند.»

در این بیانیه همچنین ادعا شده است که «بلینکن همچنین خشونت و حملات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم و بر ضرورت مجازات آن‌ها تاکید کرد.»

وزیر امور خارجه آمریکا پیش از دیدار با محمود عباس با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرد. وی پس از دیدار با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم هم دیدار و با آنها درباره تحولات تجاوز به غزه رایزنی کرد.

در همین حال، «الی کوهن» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت که در دیدار با بلینکن به او اطلاع داده است که مقامات اسرائیلی برای ادامه جنگ در غزه تا نابودی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و بازگشت همه اسرای اسرائیلی آمادگی دارند.

سفر وزیر امور خارجه آمریکا به تل آویو که بامداد امروز پنج‌شنبه انجام شد، ششمین سفر به اراضی اشغالی از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا کنون به شمار می‌رود.

پیش از این یک مقام آمریکایی گفته بود که بلینکن ضمن سفر به کرانه باختری و امارات عربی متحده، درباره ورود کمک‌های بیشتر به نوار غزه و آزادی اسرای صهیونیست گفت‌وگو می‌کند.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.