بی سازمانی در سازمان لیگ/ رد پای پدرخوانده‌ها در کمیته روابط عمومی

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در سیزده هفته اخیر و به دلیل شرایطی که کرونا به وجود آورده محدویت های زیادی در مسابقات ورزشی وجود داشته است اما با وجود همه این محدودیت ها قرار بر این بوده تا در هر مسابقه تعدادی عکاس و خبرنگار با رعایت پروتکل های بهداشتی به ورزشگاه های فوتبال

کد خبر : 14845
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
بی سازمانی در سازمان لیگ/ رد پای پدرخوانده‌ها در کمیته روابط عمومی

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در سیزده هفته اخیر و به دلیل شرایطی که کرونا به وجود آورده محدویت های زیادی در مسابقات ورزشی وجود داشته است اما با وجود همه این محدودیت ها قرار بر این بوده تا در هر مسابقه تعدادی عکاس و خبرنگار با رعایت پروتکل های بهداشتی به ورزشگاه های فوتبال بروند. جالب اینجاست که گزینش ها به مبتدیانه ترین شکل ممکن و البته سلیقه ای انجام می شود و در این سیزده هفته رسانه خبرآنلاین هیچ جایگاهی نداشته است.
نکته اینجاست که خیلی از فیک نیوزها و رسانه هایی که حتی خبرگزاری هم نیستند به راحتی وارد ورزشگاه می شوند،عکس و فیلم می گیرند و مطابق میل “پدرخوانده”رفتار می کنند. یک نفری که برو بیای زیادی در سازمان لیگ دارد،برای عکاسان و خبرنگاران رسم الخط تعیین می کند و اگر او بگوید فلانی باشد، مطمئن باشید که فلانی حتما هست!
جالب اینکه اصلا مشخص نیست روابط عمومی سازمان لیگ چه نقشی را در این بین بازی می کند و سیاستی که در قبال این رفتارهای متناقض دارند چیست؟فایل های صوتی رد و بدل شده با “پدرخوانده”سازمان لیگ موجود است،از اینکه کاری از دست شان بر نمی آید و از اینکه خودمان برای شما عکس می فرستیم، نگران نباشید! این عکس ها به چه دردی می خورند وقتی از هر 100 تا نمی شود دو تا از آن ها را استفاده کرد؟
خبرآنلاین در انتظار روشنگری در این زمینه است تا شاید این رفتارهای غیر حرفه ای از سازمان لیگ برچیده شود و نه تنها بین رسانه ها برای پوشش خبری و تصویری فرقی نباشد بلکه عدالت به بهترین شکل ممکن رعایت شود،البته اگر گوش شنوایی در آن سازمان باشد،اگر باشد….

256 251

[ad_2]

لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.