بی خانه شدن بازیگر هالیوود بعد از طلاق

[ad_1] جیسون موموآ بازیگر هالیوود از بی خانه شدن بعد از طلاقش خبر داد. چنانچه معلوم شده است او پس از طلاقش از لیزا بونت، در حال حاضر “خانه” ندارد. این بازیگر هالیوود این روزها در خیابان می خوابد. ستاره آکوامن و پادشاهی گم شده ازاین که خانه ندارد و مجبور است هر شب یک

کد خبر : 454716
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
بی خانه شدن بازیگر هالیوود بعد از طلاق

[ad_1]

طلاق جیسون موموآ از لیزا بونت

جیسون موموآ بازیگر هالیوود از بی خانه شدن بعد از طلاقش خبر داد. چنانچه معلوم شده است او پس از طلاقش از لیزا بونت، در حال حاضر “خانه” ندارد. این بازیگر هالیوود این روزها در خیابان می خوابد. ستاره آکوامن و پادشاهی گم شده ازاین که خانه ندارد و مجبور است هر شب یک جا بخوابد، پرده برداشت. جیسون در خیابان می‌خوابد و طرفدارانش از شنیدن این خبر به شدت غمگین شده اند.

طلاق جیسون موموآ از لیزا بونت

طلاق جیسون موموآ از لیزا بونت

موموآ و بونت در سال 2022 خبر جدایی‌شان را اعلام کردند. بر اساس گزارش ها بونت درخواست طلاق داده بود. این زوج در بیانیه‌ای مشترک در اینستاگرام خبر جدایی‌شان را اعلام کردند و گفتند که “ما از هم جدا شده ایم و می خواهیم این خبر را با شما به اشتراک بگذاریم.”

با توجه به این که طلاق این زوج تنها یک روز پس از تشکیل پرونده ثبت شد، موموآ اکنون فاش کرده که در حال حاضر خانه ثابتی برای زندگی کردن ندارد.

این مرد 44 ساله در مصاحبه‌ای گفت: ” من در حال حاضر حتی خانه ندارم. بنابراین اگر می خواهید مرا پیدا کنید حتما در خیابان پیدا خواهید کرد. او به دلیل بی خانه بودن، مدام از این شهر به شهر دیگر سفر می کند.”

این بازیگر اکنون در همکاری با سرویس استریم مکس به سراغ تهیه و تولید مستندی تحت عنوان On the Roam (پرسه زدن) رفته تا به کشف و نمایش زیبایی‌های طبعیت کشور ایالات متحده آمریکا بپردازد. سپس آنچه را کشف می کند در پایان به حراج خواهد گذاشت.

عشق او به مردم

عشق او به مردم

به نظر می رسد بازیگر بازی تاج و تخت چندان هم از این وضعیت ناراحت نیست زیرا می گوید عاشق مردم است و دوست دارد میان آن ها زندگی کند، فیلمبرداری کند و بعد با خود مردم به اشتراک بگذارد. جیسون می گوید از جستجو و کشف چیزهای قدیمی در این مستند لذت می برد.

او همچنین گفت: “من بی نهایت به کشف آثار باستانی علاقه دارم. این کار باعث می شود چیزهای جدیدی بیاموزم و کشف کنم. سپس می‌توانم پولی که از حراج آثار باستانی به دست می‌آورم به خیریه عطا کنم.” این کار باعث می شود بیشتر به مردم نزدیک شوم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.