بی ام و با Coinweb برای توسعه اتوماسیون و برنامه وفاداری خودروهای مبتنی بر بلاک چین در تایلند شریک می شود – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1] BMW، سازنده خودروهای لوکس، با Coinweb، یک شرکت غیرمتمرکز مبتنی بر لایه بلاک چین 2، همکاری کرده است تا ابزارهای مبتنی بر بلاک چین را به عملیات خود معرفی کند. این شرکت اتوماسیون مبتنی بر بلاک چین را برای فرآیندهای تامین مالی خودرو و همچنین یک برنامه پاداش برای مشتریان شرکت خودروسازی که با

کد خبر : 300229
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
بی ام و با Coinweb برای توسعه اتوماسیون و برنامه وفاداری خودروهای مبتنی بر بلاک چین در تایلند شریک می شود – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1]

BMW، سازنده خودروهای لوکس، با Coinweb، یک شرکت غیرمتمرکز مبتنی بر لایه بلاک چین 2، همکاری کرده است تا ابزارهای مبتنی بر بلاک چین را به عملیات خود معرفی کند. این شرکت اتوماسیون مبتنی بر بلاک چین را برای فرآیندهای تامین مالی خودرو و همچنین یک برنامه پاداش برای مشتریان شرکت خودروسازی که با فرآیندهای انطباق در تایلند سازگار است، توسعه خواهد داد.

ب ام و بلاک چین را در عملیات خود معرفی می کند

به دلیل قابلیت اطمینان ظاهری این فناوری و اینکه چگونه می تواند به صرفه جویی در هزینه ها کمک کند، شرکت های بیشتری فرآیندهای بلاک چین را به عنوان بخشی از عملیات خود معرفی می کنند. در 29 دسامبر، BMW، سازنده خودرو آلمان، همکاری با Coinweb، یک پروتکل قابلیت همکاری بلاک چین لایه 2 (L2) را برای معرفی فرآیندهای مبتنی بر بلاک چین به عملیات خود اعلام کرد.

این اتحاد دو وظیفه متفاوت را در نظر می گیرد. اولین مورد شامل توسعه یک پلت فرم قراردادهای هوشمند با هدف ساده کردن فرآیندهای مختلف است که باید برای تامین مالی خودروهای مارک BMW تکمیل شود. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این شامل اجرای «ابزار کاملاً یکپارچه ضد پولشویی (AML) و مشتری خود (KYC)» است که با قوانین محلی تایلند سازگار شده است.

وظیفه دوم ایجاد یک برنامه وفاداری مبتنی بر بلاک چین برای پاداش دادن به مشتریان برند با محصولات و خدمات است و به هر مشتری رتبه ای را که مستقیماً با انباشت پاداش آنها مرتبط است، اختصاص می دهد.

کوین وب اعلام کرد که به دلیل نسبت عملکرد به هزینه، از زنجیره Bnb بایننس به عنوان زنجیره لنگر برای این تراکنش ها استفاده خواهد کرد. با این حال، در صورت نیاز، تراکنش‌ها می‌توانند به سایر بلاک چین‌ها نیز پخش شوند.

مزایای فناوری دفتر کل غیرمتمرکز

بیورن آنتونسون، مدیرعامل لیزینگ بی‌ام‌و در تایلند، مزایای انتقال بخشی از فرآیندهای آن به پلتفرم‌های فناوری غیرمتمرکز را توضیح داد. او بیان کرد:

ما این تغییر کاغذهای دستی را به سمت سوابق تغییرناپذیر در بلاک چین پیش بینی می کنیم تا به کارایی و شفافیت بی نقص کمک کند.

معامله بی ام و در زمانی انجام می شود که فناوری مبتنی بر بلاک چین تحت تأثیر روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال تا حدی به دلیل سقوط FTX، یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری در جهان، قرار گرفته است. همانطور که پل کروگمن برنده جایزه نوبل در 1 دسامبر اظهار داشت، برخی از پروژه های مهم غیر رمزنگاری مبتنی بر بلاک چین مانند Tradelens، یک پلتفرم تجارت جهانی تحت حمایت Maersk و موتور مبتنی بر بلاک چین که برای بورس استرالیا در حال توسعه بود، اخیراً ساخته شده اند. لغو شد.

با این حال، Coinweb در مورد نتیجه ای که این اتحاد می تواند برای درک اینکه فناوری بلاک چین چقدر می تواند مفید باشد، مثبت است. توبی گیلبرت، مدیرعامل Coinweb اعلام کرد:

امیدواریم زمانی که این پروژه به طور کامل راه اندازی شد، بتوان از آن به عنوان معیاری برای اثبات اینکه کسب و کارهای سنتی می توانند به طور کامل از فناوری بلاک چین استفاده کرده و از آن بهره زیادی ببرند، بدون انحراف از ارزش ها و مأموریت اصلی خود استفاده کرد.

نظر شما در مورد اجرای پیشنهادی ب ام و از فناوری بلاک چین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Yuri Kabantsev / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.