بیوگرافی گیتی خامنه و عکس های جدید او

[ad_1] گیتی خامنه برای اولین بار در برنامه “ای کاش” از آزارهای کلامی و تعرض های متعدد به خودش در دهه 60 حرف زد. او گفت خواستگارهای متعددی داشتم که تعداد آن‌ها در روز به 10 نفر هم می‌رسید. همچنین او از نامه های عاشقانه فراوان و تعیب شدن توسط مردان متاهل نیز حرف زد.

کد خبر : 429792
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۸
بیوگرافی گیتی خامنه و عکس های جدید او

[ad_1]

گیتی خامنه برای اولین بار در برنامه “ای کاش” از آزارهای کلامی و تعرض های متعدد به خودش در دهه 60 حرف زد. او گفت خواستگارهای متعددی داشتم که تعداد آن‌ها در روز به 10 نفر هم می‌رسید. همچنین او از نامه های عاشقانه فراوان و تعیب شدن توسط مردان متاهل نیز حرف زد.

گیتی خامنه مجری زن برنامه های کودک در گذشته، در این مصاحبه منتشر شده می‌گوید: “امکان نداشت مسیری را طی کنم بدون این که تعقیب شوم. مثلا فرد ارتشی با محافظانش آمد به محله ما در امیریه و خواستگاری کرد. به اشکال مختلف هدیه می‌آوردند. روزی ۱۰مورد پیشنهاد ازدواج داشتم. به خانه می‌آمدم مامانم می‌پرسیدند امروز چندتا؟ یک مرد متاهل به خانواده‌اش آنقدر فشار آورد که دخترش کمک کرد برای نوشتن نامه و ابراز علاقه کرد. اجرایم به همین دلیل عبوس شد. به تمام پیشنهادها فقط یک کلمه جواب می‌دادم: “نه”!

تغییر چهره دو مجری محبوب دهه 60 در گذر زمان

تغییر چهره دو مجری محبوب دهه 60 در گذر زمان

شما می‌توانید جدیدترین عکس الهه رضایی از مجریان با تجربه تلویزیون و گیتی خامنه، مجری برنامه های کودک و نوجوان شبکه یک تلویزیون را اینجا ببینید.

بیوگرافی گیتی خامنه

گیتی خامنه در 24 اسفند 1343 در تهران به دنیا آمده است. او مجری سابق کودک است. به گفته خودش او در خیابان امیریه، 5 ایستگاه پایین تر از میدان حسن آباد به دنیا آمده و تنها یک برادر کوچکتر از خودش به نام محمد دارد. اختلاف سنی این خواهر برادر 5 سال است. گیتی خامنه مدرک لیسانس رشته هنری با گرایش کارگردانی دارد و فوق لیسانس خود را از تهیه کنندگی، ادبیات نمایشی و روانشناسی از دانشگاه نورتریج کالیفرنیا گرفته است.

استعداد مجری گری او توسط هاشم محمدزاده کشف شد و او بود که برای اولین بار این گیتی خامنه را برای اجرای برنامه کودک و نوجوان انتخاب کرد.

اولین اجرا گیتی خامنه جلوی دوربین

اولین اجرا گیتی خامنه جلوی دوربین

از بیوگرافی گیتی خامنه پیداست که او اولین بار در سال 1358 اولین اجرای خود را در گروه کودک و نوجوان صدا و سیما ثبت کرد. آن زمان حقوق او 2500 تومان بود. سپس بعد از پایان دبیرستان، وارد دانشگاه شده و شروع به خواندن زبان انگلیسی کرد اما بعد تغییر رشته داد و کارگردانی سینما را انتخاب کرد.

فعالیت های هنری گیتی خامنه

گیتی خامنه پس از گرفتن مدرک لیسانس اولین فیلم خود را ساخت. این اولین تجربه او در ساخت فیلم درباره کودک بود. سپس بیشتر نقش دستیار کارگردان را در برخی فیلم‌ها برعهده داشت. در سال 1371 نیز وقتی 28 ساله بود در فیلم “چرخه تا راین” صدا پیشگی را تجربه کرد و بعد با حوزه هنری وزارت ارشاد در رابطه با بازبینی و انتخاب فیلم کودک همکاری کرد.

مجری محبوب دهه 60

بر اساس بیوگرافی گیتی خامنه، او از سال 1358 تا اواسط دهه 70، یک روز در میان، مجری برنامه کودک و نوجوانان بود.

مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا

سال 1373 وقتی خانم خامنه 30 سال داشت برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت کرده و بعد از کسب مدرکش از دانشگاه نورتریج کالیفرنیا، برای آموختن دوره فشرده تهیه کنندگی برای انیمیشن وارد دانشگاه UCLA  کالیفرنیا شد.

او سه سال در دوره های روانشناسی مرکز بهزیستی شهر بورلی هیلز مشغول بود. همچنین مدرس تئاتر و زبان فارسی به کودکان و نوجوانان دو زبانه ایرانی آمریکایی در چند موسسه غیرانتفاعی فرهنگی بود.

از طرفی او عنوان مدیر برنامه ریزی مرکز اسلامی فرهنگی شمال کالیفرنیا در اکلند را نیز در کارنامه کاری‌اش دارد.

بازگشت به ایران و شروع دوره بازنشستگی

گیتی خامنه بعد از 15 سال وقتی به ایران بازگشت در سال 1389 وارد بنیاد سینمایی فارابی شد. او همچنین مدتی مجری گری برنامه خانواده شبکه دو را به عهده داشت تا در نهایت در سال 1395 وقتی 52 ساله بود از صدا و سیما بازنشسته شد.

کتاب شعر گیتی خامنه

کتاب شعر گیتی خامنه

خانم گیتی خامنه داستان‌های کوتاه، اشعار و مقالات زیادی در زمینه کودک و بزرگسال در مجلات ادبی به چاب رسانده است. او همچنین عضو انجمن شاعران حوزه هنری سازمان تبلیغات بوده است.

ازدواج

در مورد ازدواج همسر او اطلاعاتی دردست نیست. اما او گفته که فرزندی ندارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.