بیوگرافی کامل ریحانه پارسا + عکس های جدید

[ad_1] نام: ریحانه نام خانوادگی: پارسا تولد: ۱ اسفند ۱۳۷۷ محل تولد: تهران شغل: بازیگر ریحانه پارسا، بازیگری جوان و پرطرفدار اهل ایران است که در ۱ اسفند ۱۳۷۷ در محله یوسف‌آباد تهران متولد شد. وی فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در مجموعه تلویزیونی “پدر” در سال ۱۳۹۷ آغاز کرد و برای این نقش

کد خبر : 466567
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
بیوگرافی کامل ریحانه پارسا + عکس های جدید

[ad_1]

نام: ریحانه

نام خانوادگی: پارسا

تولد: ۱ اسفند ۱۳۷۷

محل تولد: تهران

شغل: بازیگر

ریحانه پارسا، بازیگری جوان و پرطرفدار اهل ایران است که در ۱ اسفند ۱۳۷۷ در محله یوسف‌آباد تهران متولد شد. وی فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در مجموعه تلویزیونی “پدر” در سال ۱۳۹۷ آغاز کرد و برای این نقش نامزد دریافت جایزه حافظ برای بهترین بازیگر زن درام شد. ریحانه پارسا در رشته نمایش از هنرستان فارغ‌التحصیل شد و پس از آن وارد دنیای هنر شد. وی در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی وارد رابطه شد، اما کمتر از یک سال بعد از آن این رابطه به پایان رسید.

بیوگرافی ریحانه پارسا

علاقه ریحانه پارسا به بازیگری از دوران کودکی شروع شد و او در سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی‌تر دنبال آرزوهای دوران کودکی‌اش رفت. ریحانه پارسا در سال 94 از دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر شد. علاوه بر بازیگری، او در عرصهٔ عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

فعالیت حرفه‌ای ریحانه پارسا از دوران دانشجویی و کارهای تئاتری شروع شده است. او می‌گوید که همیشه به دنبال فرصتی برای دیده شدن بوده است و تجربیات حرفه‌ای و پرسش‌های بلندپروازانه‌اش از دانشگاه، به وی کمک کرده تا به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست یابد.

تجربه وی در تلویزیون با بازی در سریال “پدر” با نقش لیلا آغاز شده است که در سال 97 از شبکه دو پخش شد و برای وی شهرت و موفقیت بیشتری را به ارمغان آورد.

ریحانه علاقه ویژه‌ای به نویسندگی و کتاب‌های روانشناسی دارد و همچنین در زمینه طراحی صحنه نیز فعالیت می‌کند.

خانواده ریحانه پارسا

شغل پدر ریحانه پارسا آزاد و مادرش خانه‌دار است. او دارای دو خواهر کوچکتر از خود است. او دارای یک برادر کوچک ناتنی از ازدواج دوم مادرش نیز هست.

شهرت ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در سال ۱۳۹۷، وقتی که تنها ۲۰ ساله بود، با بازی در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نقش لیلا، نامزد دریافت جایزۀ حافظ شد. حضور او در این مجموعه به‌همراه مهدی سلطانی و سینا مهراد، باعث شد که نام او به شهرت برسد.

برای این نقش، ریحانه پارسا از بین حدود ۲۵۰ نفر که شامل حتی بازیگران شناخته‌شده نیز بودند، انتخاب شد، که این انتخاب، او را بسیار خوشحال کرد. توانایی‌های بازیگری او باعث شد تا مورد توجه کارگردان و نویسنده قرار گیرد و برای این نقش انتخاب شود.

پس از موفقیت در «سریال پدر»، ریحانه پارسا پیشنهادات بسیاری برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کرد، اما او تصمیم گرفت به سمت تئاتر برود و تجربه‌های جدیدی را کسب کند.

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی، دو بازیگر مطرح، در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ازدواج کردند. ماجرای آشنایی این دو از دعوت مهدی کوشکی برای حضور در نمایش «اولئانا» آغاز شده و به تدریج به ایجاد روابط عاطفی بین آن‌ها منجر شد. با اختلاف سنی ۱۸ سال، این زوج بسیار مورد توجه قرار گرفتند، زیرا علاوه بر اختلاف سن، مهدی کوشکی دارای سابقه دو ازدواج و دارای یک فرزند پسر نوجوان از ازدواج اول است.

زندگی مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی کمتر از هفت ماه طول کشید و در شهریور ماه سال ۱۳۹۹، با حذف عکس‌های مشترک خود، ماجرای طلاق‌شان را در رسانه‌ها منتشر کردند.

شایعه ازدواج با روزبه حصاری

ریحانه پارسا در تاریخ ۱۳ فروردین ۹۸ و در سن ۲۱ سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را در رسانه‌ها اعلام کرد. اما کمتر از ۲۴ ساعت بعد از اعلام این خبر، مشخص شد که این اطلاعات تنها یک شوخی و دروغ بوده است. حتی بسیاری از همکاران و بازیگران با انتشار پیام‌هایی به این دو تبریک گفته بودند، که بعدا متوجه شدند که این خبرها صرفا یک شوخی بوده است.

انتشار عکس های جنجالی و مهاجرت ریحانه

مدت کوتاهی پس از پایان سریال “پدر”، خانم پارسا با انتشار عکس‌هایی با آرایش و استایل نامتعارف، جنجال و حاشیه‌های جدی را در فضای رسانه‌ای ایجاد کرد. در نهایت، در تاریخ ۲۸ مهر ماه ۱۳۹۹، ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری خود در ایران را زد و به ترکیه مهاجرت کرد. این خبر توسط سام درخشانی، یکی از همکاران وی، تایید شده است. او پس از سکونت در ترکیه، تهدید کرد که در صورت ادامه تهدیدات به امنیت جسمی و روانی خود، اقدام به افشاگری خواهد کرد.

ریحانه پارسا بعد از مهاجرت

ریحانه پس از خروج از ایران، اولین بار در موزیک ویدئویی به نام “بارون دلم خواست” از شادمهر عقیلی، نقشی ایفا کرد که توجه بسیاری از طرفداران شادمهر را به خود جلب کرد. سپس، او عکس و فیلم‌های مشترکی از حضور خود در خانه “پویان مختاری”، که یکی از مهره‌های اصلی تبلیغ سایت‌های قمار است، منتشر کرد.

ماجراهای جنجالی زندگی ریحانه پارسا

خانم پارسا در ادامه افشاگری‌هایش مدعی شد که در سال 1394، در 16 سالگی، در فیلم «سال تحویل» توسط کارگردان مورد تجاوز قرار گرفته است، اما این ادعا چندان جدی گرفته نشد.

در اوایل آبان سال 1400، خبر قتل ریحانه پارسا در ترکیه به تیتر اول خبرگذاری‌ها تبدیل شد. اخبار مختلف درباره این موضوع منتشر شد؛ برخی به قتل و برخی به خودکشی اشاره کردند.

از ریحانه پارسا تا به امروز ویدیوهای بسیاری در فضای مجازی منتشر شده است، که به دو دسته قبل و بعد از مهاجرت او تقسیم می‌شود. ویدیوهای وی در ابتدا بیشتر در اینستاگرام منتشر می‌شدند، اما با گذر زمان، وی تصمیم گرفت تا ویدیوهای خود را در یوتیوب نیز منتشر کند.

نگاهی به کارنامه هنری ریحانه پارسا

اگر از ماجراهای جنجالی زندگی ریحانه پارسا بگذریم، بد نیست به فعالیت‌های هنری او هم نگاهی بیندازیم:

فیلم های سینمایی

خوب، بد، جلف ۲

هاوایی

کوسه

گشت ارشاد

زمان یک ماهی

ریحانه پارسا در تلویزیون

سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی

تئاترهای ریحانه

کروکی

فردریک

اولئانا

لیگ قهرمانان مرحله گروهی

هفت شهر عشق

موزیک ویدیو

بارون دلم خواست – شادمهر عقیلی

عادت – پویان مختاری

جمع بندی

ریحانه پارسا، بازیگر ایرانی، با ورود به صنعت سینما و تلویزیون و بازی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف، موفق به جلب توجه عمومی شد. اما زندگی او پس از مدتی با اتفاقاتی پر از جنجال و حواشی همراه شد. با انتشار عکس‌ها و فیلم‌های نامتعارف و همچنین ادعاهای مربوط به تجاوز، زندگی شخصی و حرفه‌ای او با مشکلاتی روبه‌رو شد که به مرور زمان به جنجال‌ها و حاشیه‌های بیشتری منجر شد. به هر حال، تصمیم به مهاجرت به ترکیه گرفت. ریحانه پارسا پس از خروج از ایران، اولین بار در موزیک ویدیوی شادمهر عقیلی، نقشی ایفا کرد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.