بیوگرافی کامل افسانه پاکرو + عکس های جدید

[ad_1] نام: افسانه نام خانوادگی: پاکرو تولد: ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ تحصیلات: کارشناسی نقاشی افسانه پاکرو (Afsaneh Pakroo)، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. وی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر دارد و در حال حاضر مجرد است. عاشق هنر و بازیگری است. افسانه پاکرو از شهرت بیزار است

کد خبر : 466927
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
بیوگرافی کامل افسانه پاکرو + عکس های جدید

[ad_1]

نام: افسانه

نام خانوادگی: پاکرو

تولد: ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲

تحصیلات: کارشناسی نقاشی

افسانه پاکرو (Afsaneh Pakroo)، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. وی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر دارد و در حال حاضر مجرد است. عاشق هنر و بازیگری است. افسانه پاکرو از شهرت بیزار است و تنها به خاطر اینکه بتواند نقش‌های مختلفی را ایفا کند، علاقه مند به بازیگری است.

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو یک بازیگر جوانی است که این روزها کمتر او را در سینما و تلویزیون می‌بینیم. افسانه پاکرو پس از گرفتن مدرک خود و شرکت در کلاس‌های استاد سمندریان، در سال 83 برای بازی در فیلم “محکومین بهشت” انتخاب شد پس از آن نقش‌های متنوعی در سریال‌ها و فیلم‌هایی مانند “پیدا و پنهان”، “رویای خیس”، “محاکمه”، “زندگی شیرین”، “شیر و عسل” و غیره بازی کرد.

علاقه به بازیگری

افسانه پاکرو در یک مصاحبه اظهار داشته که علاقه به بازیگری از سن 14 سالگی در او بوده است، اما موانعی از جمله فشار خانوادگی و درس و مدرسه باعث شدند که این رویای او به تعویق بیفتد. پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و شرکت در کلاس‌های استاد سمندریان، فرصتی برای بازی در فیلم “محکومین بهشت” پیش آمد و پس از آن، او به بازی در سریال “رسم عاشقی” دعوت شد. او معتقد است که این اتفاقات به خاطر ارادهٔ خداوند و تلاش‌های شخصی او بوده‌ است. او از این پس، خودش را به دست خدا سپرده و تمام تلاش خود را برای موفقیت در عرصه بازیگری می‌کند.

شهرت با فیلم رویای خیس

افسانه پاکرو پس از یک سال ورود به عرصه بازیگری، در سال ۱۳۸۴ با بازی در سریال «پیدا و پنهان» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل، به همراه بازیگرانی همچون فرامرز قریبیان و بیژن امکانیان، وارد عرصه تلویزیون شد. سپس همین سال، با بازی در فیلم «رویای خیس» به کارگردانی پوران درخشنده و همبازی با محمدرضا غفاری، به شهرت رسید.

شرط عجیب افسانه پاکرو برای ازدواج

افسانه پاکرو هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او می‌گوید عاشق خواهرش است و یکی از دلایلی که ازدواج نکرده، این است که نمی‌خواهد از خواهرش جدا شود. در گذشته، شایعه شده بود که او شرط کرده است که در صورتی ازدواج می‌کند که دو برادر دوقلو به خواستگاری او و خواهرش بیایند، اما این ادعا صحت ندارد و تنها یک شایعه بوده است.

درباره افسانه پاکرو بیشتر بدانید

افسانه پاکرو، بازیگر مشهور ایرانی، دارای یک خواهر بزرگتر به نام سعیده است که از نظر زیبایی و علایق بسیار به او شباهت دارد.

افسانه پاکرو، علاقه مند به هنرهای مختلف است و همه نوع موسیقی گوش می‌دهد. کتاب زیاد می‌خواند و چون فیلم کوتاه می‌سازد، نویسندگی هم می‌کند.

افسانه پاکرو مدتی به عنوان بازیگر در فیلم «راهبه ها» به کارگردانی عباس کیارستمی انتخاب شده بود؛ اما به دلیل بیماری و در نهایت فوت کیارستمی، این همکاری تکمیل نشد.

افسانه پاکرو از دوران کودکی ورزش‌های مختلفی را انجام می‌داده است، از جمله شنا، تکواندو و ژیمناستیک. وی بازیکنان ایرانی، علی کریمی و علی دایی را دوست دارد و طرفدار کریستیانو رونالدو نیز هست.

افسانه پاکرو اظهار می‌کند که از دود سیگار متنفر است و این موضوع برایش ناخوشایند است. او درباره تصاویری که از خودش در حال کشیدن سیگار منتشر شده بود توضیح داده و اعلام کرده است که این عکس‌ها مربوط به سکانسی از یک فیلم کوتاه بوده‌اند.

در پایان، افسانه پاکرو می‌گوید که انسانی سنتی است و گرایش زیادی به سمت سنت‌ها و نوستالژی دارد و بسیار برایش ارزشمند است.

حواشی افسانه پاکرو

در اواخر اردیبهشت ۱۳۹۵، افسانه پاکرو در صفحهٔ اینستاگرام خود عکسی از خودش در چین منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد که عباس کیارستمی، کارگردان معروف ایرانی، در حال ساخت یک فیلم در چین است و تنها بازیگر ایرانی آن، افسانه پاکرو است. خبر ساخت فیلم با عنوان «راهبه‌ها» در چین، از یک سال پیش مطرح بود. اما با مرگ ناگهانی کیارستمی، سرنوشت نهایی این فیلم و مشارکت افسانه پاکرو در آن نامعلوم ماند و هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ادامه یا لغو پروژه وجود ندارد.

نگاهی به فعالیت های هنری افسانه پاکرو

افسانه پاکرو در فیلم های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی زیادی حضور داشته است، از جمله:

فیلم های سینمایی

  1. “بهشت گمشده” – ۱۳۹۸
  2. “ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان” – ۱۳۹۸
  3. “دلتا ایکس” – ۱۳۹۴
  4. “این زن حقش را می‌خواهد” – ۱۳۹۴
  5. “دو عروس” – ۱۳۹۴
  6. “یادگاری” – ۱۳۹۳
  7. “شبکه” – ۱۳۹۰
  8. “چشم” – ۱۳۸۹
  9. “شیر و عسل” – ۱۳۸۸
  10. “زندگی شیرین” – ۱۳۸۷
  11. “محاکمه” – ۱۳۸۵
  12. “رویای خیس” – ۱۳۸۴
  13. “محکومین بهشت” – ۱۳۸۴

افسانه پاکرو در تلویزیون

سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های تلویزیونی به ترتیب سال انتشار آنها:

سریال‌های تلویزیونی:

  1. “تکیه بر باد” – ۱۳۹۱
  2. “در مسیر زاینده رود” – ۱۳۸۹
  3. “رسم عاشقی” – ۱۳۸۴
  4. “پیدا و پنهان” – ۱۳۸۴

فیلم‌های تلویزیونی:

  1. “بیخوابی اسبها” – ۱۳۹۳
  2. “زیباتر از رویا” – ۱۳۹۲
  3. “آقای عبدی نسب و بانو” – ۱۳۹۲
  4. “من کجا خوابم برد” – ۱۳۹۱
  5. “خط آفتاب” – ۱۳۹۱
  6. “فکر بد نکن” – ۱۳۹۰

جمع بندی

افسانه پاکرو، بازیگری است که با حضور در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی، توانسته است به شهرت و محبوبیت بالایی دست یابد. او با ظاهری زیبا و استعداد بازیگری فراوان، توانسته است نقش‌های متنوعی را به اجرا درآورده و با ایفای نقش‌های متنوع و قابل‌توجه، توجه بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند. از سریال‌های تلویزیونی تا فیلم‌های سینمایی، افسانه پاکرو با حضور موفق خود، به عنوان یکی از بازیگران برجسته و محبوب صنعت سینما و تلویزیون ایران شناخته می‌شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.