بیوگرافی پیمان بابایی بازیکن فوتبال

[ad_1] شب گذشته استقلال با بازی مقابل پیکان با گل دوم پیمان بابایی با نتیجه 2 بر صفر برد. پیمان بابایی بعد از بازی استقلال و پیکان گفت: خداراشکر که بردیم. می‌دانستیم بازی سختی است. پیکان تیمی جوان و پرتلاش است و خداراشکر توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. به 3 امتیاز بازی نیاز داشتیم.

کد خبر : 449088
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
بیوگرافی پیمان بابایی بازیکن فوتبال

[ad_1]

بیوگرافی پیمان بابایی

شب گذشته استقلال با بازی مقابل پیکان با گل دوم پیمان بابایی با نتیجه 2 بر صفر برد. پیمان بابایی بعد از بازی استقلال و پیکان گفت: خداراشکر که بردیم. می‌دانستیم بازی سختی است. پیکان تیمی جوان و پرتلاش است و خداراشکر توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. به 3 امتیاز بازی نیاز داشتیم.

او همچنین ادامه داد: گل من تلاش بچه‌ها بود. خداراشکر می‌کنم که توانستم موثر باشم. ان‌شاءالله بتوانم این روند را در نیمه فصل دوم هم ادامه دهم. این هواداران همیشه حامی ما بودند. در روزهای سخت ما را حمایت کردند و وظیفه ماست که جانمان را هم بدهیم.

بیوگرافی پیمان بابایی

بیوگرافی پیمان بابایی

پیمان بابایی علی بیک در 25 بهمن 1372 در تبریز و در یک خانواده با اصالت ورزقانی از روستای علی بیگ کندی به دنیا آمده است. این بازیکن فوتبال بازی حرفه ای فوتبال را با تیم جوانان تراکتورسازی تبریز شروع کرده و در سن 21 سالگی به تیم بزرگسالان راه یافت. او همچنین در پست مهاجم برای تیم تراکتورسازی تبریز نیز بازی کرده است. قد این بازیکن 183 سانتی متر است. با این حال به علت مصرف مواد ممنوعه ” دوپینگ” برای 2 سال از هر فعالیت ورزشی محروم شد.

از گسترش فولاد در تبریز تا بازی در پرسپولیس

از گسترش فولاد در تبریز تا بازی در پرسپولیس

آقای بابایی در سال 1395 وقتی 23 سال داشت، قراردادی 1 ساله به عنوان بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز به میدان رفت. او تا سال 1397 27 بار برای این تیم وارد میدان شد و 5 گل به ثمر رساند. در همین سال و در 25 سالگی وارد تیم ماشین سازی تبریز شد و تا نیم فصل لینگ 1399 – 1400 در 24 بازی توانست 9 گل به نام خودش ثبت کند. سال بعد در 1398 و در 26 سالگی توسط مدیران ماشین سازی برای 1 سال به تیم “سومقاییت” کشور آذربایجان قرض داده شد. او در طول یک سال 30 بار با پیراهن این تیم وارد میدان بازی شده و 10 گل برثمر رساند که بعد از آن به عنوان آقای گل لیگ در آذربایجان شناخته شد.

بعد از بازی در تیم فوتبال آذربایجان، او در 227 سالگی با یک قرارداد 2 تا 5 ساله که 8 میلیار تومان ارزش داشت وارد تیم تراکتورسازی شد.

در همین حین او طی کامنت بازی های اینستاگرامی با جواد کاظمیان، پیشنهاد بازی در تیم پرسپولیس را دریافت کرد. او آنچنان مشتاق حضور در این تیم بود که گفت حاضر است مجانی عضو تیم فوتبال پرسپولیس شود. در همین زمان و نیمه فصل دوم لیگ 1400 – 1401 مصدومیت عیسی آل کثیر در پرسپولیس باعث شد تا این تیم برای تقویت خط حمله‌اش خواهان جذب بابایی شود اما تیم تراکتور با مخالفت از پیوستن پیمان بابایی به پرسپولیس جلوگیری کرد. در آن زمان هنوز یکسال از قرارداد بابایی با تراکتور مانده بود و او نتوانست وارد پرسپولیس شود.

در حال حاضر اما پیمان بابایی در تشکیل تیم استقلال بازی می‌کند و شب گذشته با گل دوم توانست پیکان را شکست دهد.

سبک بازی پیمان بابایی

پیمان بابایی مهارت شوتزنی بالایی دارد و جایگیزی های مناسب از ویژگی های او در بازی فوتبال است.

ازدواج و همسر پیمان بابایی

این بازیکن حرفه ای و مشهور فوتبال هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

علایق

آقای بابایی علاوه بر فوتبال عاشق ورزش اسب سواری است. همچنین ترجیح می‌دهد اوقات فراغتش را با سفر و کنار دوستانش سپری کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.