بیوگرافی نجم الدین شریعتی + عکس های جدید

[ad_1] نام: نجم الدین نام خانوادگی: شریعتی تاریخ تولد: 1359 محل تولد: تنکابن مازندران تحصیلات: لیسانس مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر وضعیت تاهل: متاهل فرزند: یک پسر به نام محی الدین بیوگرافی نجم الدین شریعتی و همسرش نجم الدین شریعتی در 1359 در تنکابن (مازندران) به دنیا آمده است. او مدرک لیسانسش را از رشته مهندسی نرم

کد خبر : 474881
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
بیوگرافی نجم الدین شریعتی + عکس های جدید

[ad_1]

بیوگرافی نجم الدین شریعتی و همسرش

نام: نجم الدین

نام خانوادگی: شریعتی

تاریخ تولد: 1359

محل تولد: تنکابن مازندران

تحصیلات: لیسانس مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر

وضعیت تاهل: متاهل

فرزند: یک پسر به نام محی الدین

بیوگرافی نجم الدین شریعتی و همسرش

نجم الدین شریعتی در 1359 در تنکابن (مازندران) به دنیا آمده است. او مدرک لیسانسش را از رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر دریافت کرده و در کنار آن تحصیلات حوزوی را به صورت شخصی دنبال کرده است. در حال حاضر نیز مجری برنامه های دینی است.

خانواده

نجم الدین شریعتی یک برادر به نام حسام الدین و یک خواهر بنام زهرا دارد که از او کوچکترند. او در مورد علاقه و دوست داشتن خانواده اش می گوید که برادر و خواهر و پدر و مادرش را در جایگاه خودشان دوست دارد و نمی تواند بگوید کدامش را بیشتر دوست دارد اما هرگز برای آن ها کم نمی گذارد.

شروع مجری گری نجم الدین شریعتی از ۲۲ سالگی

آقای شریعتی در 22 سالگی و در سال 1381 فعالیتش را به عنوان مجری با برنامه نیمرخ شروع کرد که به یکی از برنامه های پربیننده برای نوجوانان تبدیل شد.

مجری برنامه زلال احکام

نجم الدین شریعتی در دومین تجربه مجری گری خود در سال 1385 اجرای برنامه پرسش و پاسخ دینی به نام زلال احکام را بر عهده داشت که مورد توجه بسیار قرار گرفت و با همین برنامه نیز به شهرت رسید.

سمت خدا

بعد از برنامه زلال احکام، در سال 1388 برنامه سمت خدا تولید و منتشر شد. در این برنامه مباحث دینی، اخلاقی و اجتماعی با حضور روحانیون بررسی می شود.

ازدواج و همسر نجم الدین شریعتی

آقای شریعتی 23 یا 24 ساله بود که ازدواج کرد. آن زمان درسش تمام نشده بود، همچنان مشغول تحصیل بود. او می گوید یکی از موفقیت هایش همین ازدواج به موقع بود. ازدواج او سنتی بود همسرش از طرف خانواده به او معرفی شد و آن ها با هم صحبت کردند و در نهایت با هم ازدواج کردند. اکنون این زوج یک پسر به اسم محی الدین دارند که در سال 1389 به دنیا آمده است.

مخالفت پدر برای ازدواج و مسافرکشی

پدرش در رابطه به ازدواج او مخالف بود او در این باره گفته بود: “دو دوتا چهارتا کن، حساب کتاب کن و خیلی روی من از نظر مالی حساب نکن.” آقای شریعتی در ادامه مصاحبه اش در این مورد گفته بود: “گذشت تا این که ساکن کرج شدم و با ۴ – ۵ میلیون یک پراید خریدم و به پیشنهاد دوستی در مسیرم از کرج به تهران مسافرکشی می کردم.”

آنچه جالب است در مورد نجم الدین شریعتی بدانید

  • او اوقات فراغتش نیز مشغول انجام کارهایی است که به شغلش مربوط می شود. همچنین مطالعه نیز می کند. آقای شریعتی بیشتر کتاب های متنوع مطالعه می کند و گاهی شعر می خواند. او می گوید: “گاهی هم رمان می‌ خوانم، وقتی را برای دیدن تلویزیون و بخشی را هم طبیعتا با خانواده می‌ گذرانم.”
  • دعای مورد علاقه او دعاهایی از صحیفه، مناجات خمسه عشر است.
  • او بهترین لحظات زندگیش را موقعی می داند که با کتاب‌ های شعر می گذرند. در چند سال اخیر آثار شاعران معاصر را دنبال کرده است.
  • در سال 1393 بود که نجم الدین به دلیل تغییر تهیه کننده اصلی برنامه، در آنتن زنده اعلام کرد به دلایل این مشکلات حاضر به اجرا برنامه نیست و خداحافظی کرد. مهمان برنامه هم که یک روحانی بود در حمایت او گفت: “نه من و نه هیچ کدام از کارشناسان برنامه در صورت نبود مجری و تهیه کننده اصلی حاضر به حضور در برنامه نیستیم”. یک هفته بعد نجم الدین شریعتی به برنامه برگشت.
  • او گاهی به خاطر دل خود شعر می گوید و دلنوشته های زیادی دارد.
  • آقای شریعتی گاهی نیز مشغول ساخت برنامه‌ های مستند برای شبکه سه و شبکه‌ های دیگر است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.