بیوگرافی ملیکا محمدی + عکس

[ad_1] ملیکا محمدی بازیکن تیم خاتون بم روز گذشته 3 دی 1402 بر اثر واژگونی خودروی حامل بازیکنان این تیم، در ورودی شهر بم در دو راهی باغچمک در محل حادثه جان خود را از دست داد. در این حادثه دو نفر از هم‌ تیمی‌ های او بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی و یک آقا

کد خبر : 446834
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۳
بیوگرافی ملیکا محمدی + عکس

[ad_1]

بیوگرافی ملیکا محمدی

ملیکا محمدی بازیکن تیم خاتون بم روز گذشته 3 دی 1402 بر اثر واژگونی خودروی حامل بازیکنان این تیم، در ورودی شهر بم در دو راهی باغچمک در محل حادثه جان خود را از دست داد. در این حادثه دو نفر از هم‌ تیمی‌ های او بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی و یک آقا نیز حضور داشتند که مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

بیوگرافی ملیکا محمدی

بیوگرافی ملیکا محمدی

ملیکا محمدی در 9 فروردین 1379 در شیراز به دنیا آمده است. این فوتبالیست جوان از کودکی عاشق فوتبال بود و در کوچه و خیابان فوتبال بازی می‌کرد. در واقع آن زمان او 7 یا 8 سال سن داشت که با بچه های محل در کوچه فوتبال بازی می‌کرد تا این که وقتی 12 سال داشت خانواده‌اش به آمریکا سفر کرده و او نیز در آنجا وارد مدرسه فوتبال شد. سپس با دعوت تیم ملی ایران به ایران بازگشته و در رده نونهالان وارد تیم ملی فوتبال ایران شد.

مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا

با این که ملیکا محمدی در شهر شیراز استان فارس به دنیا آمده است اما خانواده او وقتی خانم محمدی 12 سال داشت تصمیم به مهاجرت گرفته و به آمریکا سفر کردند.

او کلاس پنجم ابتدایی بود که به تیم ملی فوتبال نونهالان دعوت شد و در این تیم شروع به بازی کرد. با این که برای ابتدایی هیچ مشکلی در درس خواندن نداشت اما برای راهنمایی وارد مدرسه تیزهوشان شد تا درسش را به پایان برساند.

بازی و پذیرش در ایران

هرچند ملیکا محمدی فوتبال را به صورت حرفه‌ای در آمریکا شروع کرده است و تا سطح لیگ فوتبال بانوان آمریکا نیز پیش رفته بود اما به دلیل علاقه شدیدش به تیم ملی و نام ایران، دعوت تیم ملی ایران را پذیرفت و با پیراهن این تیم وارد میدان بازی شد.

او از رده زیر 13 سال وارد تیم ملی ایران شد و با توجه به سابقه بازی در آمریکا و کیفیت بالای بازیش توانست پیراهن هر رده ملی ایران را بپوشد.

بازی در لیگ ایران

بازی در لیگ ایران

او بعد از حضور موفق در تیم ملی ایران توسط تیم های دیگر نیز دعوت به بازی شد که سپس در سال 1399 وقتی تنها 20 سال داشت وارد تیم خاتون بم شده و یک سال در این تیم بازی کرد. بعد از یک سال نیز به تیم بانوان سپاهان اصفهان پیوست و 2 سال برای این تیم بازی کرد.

بازگشت به خاتون بم

او در سال جاری 1402 و در سن 23 سالگی یک بار دیگر به تیم فوتبال خاتون بم بازگشت و تا قبل از وفات با پیراهن شماره 18 برای این تیم بازی کرد.

درگذشت ملیکا محمدی

درگذشت ملیکا محمدی

متاسفانه ملیکا محمدی صبح روز یکشنبه، 3 دی 1402 در 23 سالگی بر اثر سانحه رانندگی در ورودی شهر بم در دو راهی باغچمک در محل حادثه جان از دنیا رفت. در این حادثه دو نفر از هم‌ تیمی‌ های او به نام‌ های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی و یک آقا نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

علت این سانحه نیز عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه عنوان شده است. ماشین آن ها خودروی تیبا بوده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.