بیوگرافی شیرین در نون خ (ندا قاسمی) + عکس های کمتر دیده شده از چهره این بازیگر جذاب

[ad_1] نام اصلی: ندا قاسمی متولد: 30 خرداد 1366 محل تولد: کرمانشاه زمینه فعالیت: سینما ، تئاتر و تلویزیون پیشه: بازیگر و گوینده مدرک تحصیلی: دکتری شیمی ارگانیک سالهای فعالیت: 1386 تاکنون قد: 164 سانتیمتر اینستاگرام ندا قاسمی بیوگرافی شیرین در نون خ (ندا قاسمی) ندا قاسمی در 30 خرداد 1366 در کرمانشاه به دنیا

کد خبر : 484921
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۱۸
بیوگرافی شیرین در نون خ (ندا قاسمی) + عکس های کمتر دیده شده از چهره این بازیگر جذاب

[ad_1]

نام اصلی: ندا قاسمی

متولد: 30 خرداد 1366

محل تولد: کرمانشاه

زمینه فعالیت: سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه: بازیگر و گوینده

مدرک تحصیلی: دکتری شیمی ارگانیک

سالهای فعالیت: 1386 تاکنون

قد: 164 سانتیمتر

اینستاگرام ندا قاسمی

بیوگرافی شیرین در نون خ (ندا قاسمی)

ندا قاسمی در 30 خرداد 1366 در کرمانشاه به دنیا آمده است. او مدرک دکترا از رشته شیمی آلی از دانشگاه تهران دارد و فعالیت هنریش را برای اولین بار با تئاتر آغاز کرد که علاوه بر بازیگری مشغول در بخش دوبله نیز تجربه خوبی دارد. ندا قاسمی در نقش شیرین در سریال نون خ به شهرت رسید.

رویای بازیگری از کودکی

به قول خودش او از دوران کودکی خیال پرداز بوده و معمولا زمان های زیادی که بخاطر شاغل بودن مادرش تنها می شد، تمام مدت در خلوتش رویا می بافت. همین باعث شده تا او بتواند با خیال بافی نیروی درونیش را هدایت کند و بداند به چیزی بیشتر علاقه دارد.

شروع فعالیت هنری ندا قاسمی از 20 سالگی

ندا قاسمی فعالیت هنریش را از سال 1386 وقتی 20 سال داشت با تئاتر شروع کرد و پس از اولین نقش آفرینی توانست جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه به دست آورد. خانم قاسمی همچنین تجربه حضور در ورکشاپ آقای کوشک جلالی را نیز دارد.

ورود به شبکه استانی

بازیگر نقش شیرین در نون خ، از همان شروع بازیگری، یعنی 20 سالگی همچنین به عنوان بازیگر و مجری در برنامه های ترکیبی و سریال در صدا و سیمای کرمانشاه مشغول شد. او طی 10 سال گذشته از بازیگران فعال تئاتر کرمانشاه بوده است.

فعالیت در تئاتر

او در یکی از مصاحبه هایش در مورد حضور و فعالیت در تئاتر گفت: “من به شدت اهل تئاتر هستم و از بیست سالگی بازیگر تئاتر می باشم، تئاتر عنصر جدا نشدنی زندگی ام است و همیشه پیگیر آن هستم و تئاترهای خوب را می بینم.”

دوبله و رادیو

خانم قاسمی همچنین از سال 1393 نیز وقتی 27 ساله بود، به عنوان گوینده و دوبلور وارد بخش نمایش رادیو کرمانشاه شد و مدت ها در این بخش فعالیت کرده است.

از مجردها تا ساخت ایران

خانم بازیگر در شبکه استانی کرمانشاه با سریال مجردها در سال 1394 به چهره شناخته شده ای تبدیل شد. سپس در سال 1396 در سریال شبکه خانگی به نام ساخت ایرانی نیز نقش آفرینی کرد.

شهرت با نقش شیرین نون خ

ندا قاسمی در نوروز 1398 با نقش شیرین خانزاده یکی از دختران نقش اصلی سریال نون خ ساخته سعید آقاخانی اولین بار در قاب تلویزیون دیده شد. او در فصل دوم، سوم و چهارم این مجموعه هم کنار هدیه بازوند بازی کرده است.

نحوه معرفی به نون خ

به گفته خانم قاسمی او از طریق یکی از دفاتر به سریال نون خ معرفی شد. او افزود: “قطعا دلم خیلی میخواست در اینکار حضور داشته باشم زیرا کار با آقای سعید آقاخانی را خیلی دوست داشتم. از آن جا که خودم کرمانشاهی و کرد هستم اتفاق خوبی برای من بود که بتوانم یک نماینده برای مردم خودم باشم.”

هنرمندان مورد علاقه ندا قاسمی

او از بین کارگردان‌ها، کارهای «کوئنتین تارانتینو» و «دیوید لینچ» را خیلی دوست دارد و بازیگر مورد علاقه ام «جنیفر لارنس»، «رابرت دنیرو» و «متیو مک کانهی» است.

در فیلم کوتاه آواز دست ها

ندا قاسم همچنین یک فیلم کوتاه به اسم «آواز دست ها» ساخته حمزه زارعی کار کرده که در جشنواره های مختلف جهانی دیده شده بود. این فیلم به زبان کردی و در مورد موسیقی بود.

دف زدن یاد گرفتم

جالب است بدانید که سریال نون خ باعث شد تا او دف زدن یاد بگیرد. او در این باره گفته بود: “هرچند قسمت های مربوط به دف زدن خیلی دیده نشد اما برای من تجربه خوبی بود.”

ازدواج و همسر

ندا قاسمی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.