بیوگرافی زینب موسوی سازنده “امپراطور کوزکو”

[ad_1] زینب موسوی کمدین و طنزپرداز شایعه‌ی بازداشتش “به دلیل توهین به مقدسات” را تکذیب کرد. واکنش زینب موسوی به شایعات اخیر را حتما در یک استوری او در صفحه اینستاگرامش مشاهده کرده اید. او در واکنش به شایعه بازداشتش به دلیل توهین به مقدسات چنین گفت: “این خبری که میگن یکی رو به خاطر

کد خبر : 419070
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
بیوگرافی زینب موسوی سازنده “امپراطور کوزکو”

[ad_1]

بیوگرافی زینب موسوی

زینب موسوی کمدین و طنزپرداز شایعه‌ی بازداشتش “به دلیل توهین به مقدسات” را تکذیب کرد. واکنش زینب موسوی به شایعات اخیر را حتما در یک استوری او در صفحه اینستاگرامش مشاهده کرده اید. او در واکنش به شایعه بازداشتش به دلیل توهین به مقدسات چنین گفت: “این خبری که میگن یکی رو به خاطر توهین به مقدسات گرفتند من نیستم؛ من به مقدسات کاری ندارم و من رو نگرفتند.”

بیوگرافی زینب موسوی

واکنش زینب موسوی به شایعات اخیر

زینب موسوی کمدین ایرانی که با امپراطور کوزکو در انستاگرام مشهور شد، متولد 8 اسفند سال 1368 در قم است. او در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمده و دو خواهر بزرگتر و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد.

زینب موسوی از رشته نرم افزار کامپیوتر مدرک لیسانس دارد و با اجرای استندآپ در خندوانه مورد توجه مردم قرار گرفت و با “امپراطور کوزکو” در اینستاگرام به شهرت رسید.

شروع وبلاگ نویسی زینب موسوی

آنچه از بیوگرافی زینب موسوی پیدا است او از سال 1385  وقتی 17 ساله بود شروع به نوشتن روزمرگی ها یا وبلاگ نویسی کرد و بعد تصمیم گرفت نوشته هایش را اجرا کند یا به نحوی به نمایش بگذارد.

او در سال های دانشگاهش نیز کلیپ های طنز را بدون هیچ سناریو و کاملا بداهه ضبط می‌کرده اما هرگز منتشرش نکرده بود تا این که یک بار کاملا اتفاقی تصمیم می‌گیرد یکی از ویدیوهایش را در توئیتر نشر کند و پس از نشر کاملا تعجب کرد زیرا مورد توجه فراوان مردم قرار گرفت.

ایجاد امپراطوری کوزکو

زینب موسوی در فروردین سال 1395 در ۲۷ سالی تصمیم گرفت به عنوان نخستین زن استندآپ کمدین، صفحه طنز خود به نام “امپراطوری کوزکو” را در اینستاگرام راه اندازی کرد.

ایجاد امپراطوری کوزکو - بیوگرافی زینب موسوی

در این صفحه با به شکل زنی که صورتش را با چادر پوشانده و تنها بینی‌اش مشخص است، ویدیوهایی در واکنش به اتفاقات روزمره را در قالب طنز ضبط و نشر می‌کند.

زینب موسوی در مورد شخصیت کوزکو می‌گوید که او نمادی از انسان های دانای کل است که هرگز حاضر نیستند بپذیرند که اشتباه می‌کنند. او بیشتر ویدیوهایش را در خانه ضبط می‌کند.

خندوانه نام او را بر سر زبان ها انداخت

وقتی زینب موسوی در خندوانه بخش خنداننده شو آن در خرداد سال 1396 حضور پیدا کرد تا سه مرحله پیش رفت و در مرحله سوم حذف شد. او با این که مورد تشویق بی‌نظیر مردم قرار گرفت اما بعد ممنوع التصویر شد و دیگر اجازه حضور در تلویزیون را پیدا نکرد.

او همچنین تجربه 7 سال فعالیت به عنوان طراح وب را نیز در کارنامه حرفه ایش دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.