بیوگرافی زهره حمیدی + عکس های جدید

[ad_1] زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون در ویدیویی کوتاه در اینستاگرام در مورد بیماریش صحبت کرده و از ابتلایش به سرطان پانکراس خبر داده است. خانم حمیدی در فیلم‌های زیادی چون بدون اجازه، هما، ورود آقایان ممنوع و رستاخیز بازی کرده است. بیوگرافی زهره حمیدی زهره حمیدی یا زهره ربیعی مطمئن در 8 اردیبهشت

کد خبر : 457819
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
بیوگرافی زهره حمیدی + عکس های جدید

[ad_1]

بیوگرافی زهره حمیدی

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون در ویدیویی کوتاه در اینستاگرام در مورد بیماریش صحبت کرده و از ابتلایش به سرطان پانکراس خبر داده است. خانم حمیدی در فیلم‌های زیادی چون بدون اجازه، هما، ورود آقایان ممنوع و رستاخیز بازی کرده است.

بیوگرافی زهره حمیدی

زهره حمیدی یا زهره ربیعی مطمئن در 8 اردیبهشت 1336 در اراک به دنیا آمده است. او دیپلم رشته اقتصاد دارد و در سن 16 سالگی ازدواج کرده است. ورود زهره حمیدی به سینما و دنیای بازیگری به سال 1369 برمی‌گردد، او در آن زمان 33 ساله بود وقتی برای نقش آفرینی در فیلم دلاوران کوچه دلگشا جلوی دوربین رفت.

ازدواج در 16 سالگی و همسر زهره حمیدی

همانطور که گفتیم نام اصلی زهره حمیدی، زهره ربیعی مطمئن است. او در 16 سالگی ازدواج کرد و تا 22 سالگی صاحب 4 فرزند حمید، مهتا، بیتا و حامد بود. حمید و مهتا خارج از کشور زندگی می کنند و بیتا نیز در ایران سکونت دارد. اما پسر دوم او حامد در 27 سالگی بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشته است.

کار به عنوان مربی در مهد

او پس از ازدواج برای این که زیاد بیکار نباشد و کارهایش در خانه خلاصه نشود، تصمیم می‌گیرد تا به عنوان مربی مهد کودک در آزمون مدیریت مهد بهزیستی شرکت کند. بعد از قبولی در این آزمون برای 2 سال مدیر مهد کودک یکی از دوستانش شد.

علت فوت پسر زهره حمیدی

به گفته خانم حمیدی، پسر او حامد مانند همه همسن و سال‌هایش مراقبت سلامت و تناسب اندامش بود، حامد مانند تمام جوان های همسن و سالش به فکر سلامتی و تناسب اندامش بود به همین دلیل درگیر استفاده از داروهای حجم و عضله سازی در باشگاه شد در نهایت این داروها روی قبلش تاثیر گذاشت و در خواب بخاطر سکته قلبی فوت کرد

ورود به سینما در 33 سالگی

اولین بار در سال ۱۳۶۹ وقتی ۳۳ ساله بودم در فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت شروع کردم و در این فیلم نقش اول را برعهده داشتم.

خانم حمیدی چطور بازیگر شد؟

خیلی اتفاقی و تصادفی وارد بازیگری شدم ، البته همیشه به بازیگری علاقمند بودم و دوستانی هم در خانه هنر داشتم که باهم در ارتباط بودیم. در نهایت به پیشنهاد و تشویق یکی از دوستانم بنام خانم منیژه حکمت که الان تهیه کننده و کارگردان موفق سینما است وارد این عرصه شدم

مادربزرگی در 36 سالگی

اگر به جوان های امروزی بگوییم کسی در ۳۶ سالگی مادربزرگ شده حتما برایش باورنکردنیه چون این روزها سن ازدواج به شدت بالا رفته است. جوان ها تازه در این سن و سال به ازدواج فکر می کنند اما من در این سن و سال نوه اولم به دنیا آمد و زندگی من را شیرین کرد

اوج شهرت

زهره حمیدی پس از بازی در دلاوران کوچه دلگشا، در سال 1371 در فیلم خوش خیال نقش آفرینی کرد. سپس در سال 1374 با بازی در سریال کاراگاه در قاب تلویزیون ظاهر شد. پس از آن نیز در سریال بهشت گمشده حاضر شد. اما با بازی در سریال “تولدی دیگر” در سال 1377 به شهرت رسید.

غذای مورد علاقه زهره حمیدی

غذاهای مورد علاقه زهره حمیدی باقلا پلو با گوشت و قورمه سبزی است.

کوهنوردی و ولیبال

خانم حمیدی عاشق کوهنوردی است و عضو تیم والیبال هنرمندان را نیز بوده است.

نویسندگان مورد علاقه زهره حمیدی

خانم حمیدی علاقه زیادی به نویسندگانی چون “کریشنا مورتی” و “جعفر مصفا” دارد. همچنین بیشتر کتاب صوتی گوش می‌دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.