بیوگرافی رضا اسدی | خبرنامه

[ad_1] رضا اسدی در 27 دی سال 1374 در گرگان به دنیا آمده است. این بازیکن فوتبال اولین فرزند خانواده است و تنها یک خواهر دارد. پدرش کارگر و مادرش خانه دار است. رضا اسدی 190 سانتی متر قد و 78 کیلوگرم وزن دارد. رضا اسدی با شماره پیراهن 8 بازی می‌کند. بیوگرافی رضا اسدی

کد خبر : 429297
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
بیوگرافی رضا اسدی | خبرنامه

[ad_1]

بیوگرافی رضا اسدی

رضا اسدی در 27 دی سال 1374 در گرگان به دنیا آمده است. این بازیکن فوتبال اولین فرزند خانواده است و تنها یک خواهر دارد. پدرش کارگر و مادرش خانه دار است. رضا اسدی 190 سانتی متر قد و 78 کیلوگرم وزن دارد.

رضا اسدی با شماره پیراهن 8 بازی می‌کند.

بیوگرافی رضا اسدی

بیوگرافی رضا اسدی

بر اساس بیوگرافی رضا اسدی، این فوتبالیست، فوتبال حرفه ای خود را از پست هافبک دفاعی در سپاهان آغاز کرد. پس از آن مدتی در تراکتور بود و بعد به پرسپولیس پیوست و دوباره به تیم تراکتورسازی بازگشت.

آغاز حرفه ای فوتبال

با این که رضا اسدی فوتبال را از دوران کودکی با بازی در تیم های محلی گرگان شروع کرد اما در سال 1392 وقتی تنها 17 سال داشت مورد توجه گروه استعدادیاب‌های سپاهان قرار گرفت.

او به آکادمی سپاهان پیوت و در سن 19 سالگی در لیگ 93- 94 به تیم اصلی راه پیدا کرد. اما یک سال بعد به علت نرسیدن بازی از این تیم جدا شد.

رضا اسدی این فوتبالیست حرفه‌ای در سن 20 سالگی در لیگ 94 – 95 وارد تیم نفت تهران شد و با عملکرد بی‌نظیرش توانست برای لیگ 95 – 96 با خواست علی دایی وارد تیم سایپا شده و با این تیم قرارداد ببندد.

بازی در تیم ملی جوانان

اسدی اولین بار سال 1392 در سن 18 سالگی به تیم ملی جوانان دعوت شد و در سال 1398 وقتی 23 ساله بود توانست وارد تیم ملی بزرگسالان شد.

حضور در تیم تراکتورسازی

بیوگرافی رضا اسدی - حضور در تیم تراکتورسازی

بر اساس بیوگرافی رضا اسدی، او در سال 1398 وقتی 24 ساله بود یک قرارداد 1 ساله به ارزش 3 میلیارد تومان با تیم تراکتورسازی تبریز بست. او تا زمان پایان تاریخ قراردادش در این تیم بازی کرد. رضا اسدی با بازی در این تیم تراکتور سازی تبریز 1، قهرمانی جام حذفی ایران را به دست آورد.

پیوستن به تیم سن پولتن اتریش

این بازیکن فوتبال در سال 1399 با 25 سال سن یک قرارداد 2 ساله با تیم سن پولتن اتریش امضا کرد اما به دلیل مصدومیت همان اوایل فصل از این تیم بیرون آمد. مصدومیت باعث شد رضا اسدی پس از یک سال بازی در این تیم قراردادش را فسخ کند.

عضویت در تیم پرسپولیس با قرارداد 11 میلیاردی

عضویت در تیم پرسپولیس با قرارداد 11 میلیاردی

در سال 1400 او یک قرارداد 1 ساله به مبلغ 11 میلیارد تومان بست و وارد تیم پرسپولیس شد. آن زمان این تیم توسط یحیی گل محمدی رهبری می‌شد.

او در ابتدای سال 1400 از سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و استقلال پیشنهاد عضویت داشت، به همین دلیل هر روز رقم قراردادهایش بالاتر می‌رفت. رضا اسدی در نهایت با قرار داد 15 میلیارد و 5 میلیارد وارد پرسپولیس شد.

بازگشت دوباره به تراکتورسازی

پس از طی کردن این مسیر رضا اسدی دوباره در 4 تیر 1401 به تیم تراکتورسازی بازگشت و یک قرارداد یکساله با مبلغ 9 میلیاردی امضا کرد.

ازدواج رضا اسدی

او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.