بیوگرافی دریا پینار اَک بازیگر نقش گونول کوسانر در سریال نام من فرح + عکس های جدید

دریا پینار اَک (Derya Pınar Ak) بازیگر مشهور ترکیه که نقش گونول کوشاتر را در سریال نام من فرح بازی می کند، در تاریخ 7 آگوست 2003 در استانبول به دنیا آمده است. دریا پینار اک در سریال ترکی نام من فرح که بیش از میلیون‌ها بیننده داشته نقش آفرینی کرده است. همچنین از دیگر

کد خبر : 477610
تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۱۷
بیوگرافی دریا پینار اَک بازیگر نقش گونول کوسانر در سریال نام من فرح + عکس های جدید


دریا پینار اَک (Derya Pınar Ak) بازیگر مشهور ترکیه که نقش گونول کوشاتر را در سریال نام من فرح بازی می کند، در تاریخ 7 آگوست 2003 در استانبول به دنیا آمده است. دریا پینار اک در سریال ترکی نام من فرح که بیش از میلیون‌ها بیننده داشته نقش آفرینی کرده است. همچنین از دیگر فیلم های او می توان به شاهزاده نیز اشاره کرد.

بیوگرافی دریا پینار اَک

بیوگرافی دریا پینار اَک

همانطور که گفتیم دریا پینار اَک (Derya Pınar Ak) متولد 6 مرداد 1382 در استانبول است. این بازیگر ترکی پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان وقتی 16 ساله بود با سریال سه گانه جادوگر (Cadı Üçlemesi) جلوی دوربین رفت اما با سریال داستان شهری دور (Uzak Şehrin Masalı) به چهره شناخته شده ای تبدیل شد.

او 162 سانتیمتر قد و 46 کیلوگرم وزن دارد که در کنار بازیگر در حوزه تبلیغات نیز فعالیت می کند.

خلاصه ای از سریال نام من فرح

خلاصه ای از سریال نام من فرح

مجموعه تلویزیونی ترکی نام من فرح در ژانر درام با حق امتیاز O3 Medya است که اولین قسمت آن در 10 اسفند 1401 از شبکه فاکس (ترکیه) ساخته رجایی کاراگوز و آدم دمیر و نویسندگی دنیز دارگی، جم گورگچ، جنک بوغاتور، سردار سویدان، توپراک کارااوغلو و سدا چالیشیر کارااوغلو منتشر شد. این سریال برگرفته از سریال تلویزیونی ساخته آرژانتین به نام La chica que limpia است که در سال 2017 ساخته شده است.

در این سریال پرطرفدار که میلیون ها نفر آن را دیده دمت اوزدمیر (فرح ارشادی) و انگین آکیورک (طاهیر لکه‌سیز) نقش‌های اصلی را بر عهده دارند. سریال نام من فرح دارای 2 فصل است که در 29 قسمت در 9 دی 1402 به پایان رسید.

داستان سریال اسم من فرح

داستان سریال نام من فرح راوی داستان زندگی فرح زن 28 ساله ایرانی است که 6 سال قبل در حالی که از ایران به فرانسه فرار می کرد، متوجه بارداریش شد و مجبور شد در استانبول توقف کند و به عنوان یک فراری در این کشور زندگی‌اش را شروع کند.

بعد از تولد پسرش کریمشاه متوجه بیماری نادر او شد. فرح لاش می کند تا زندگی پسرش را نجات دهد اما به طور ناگهانی شاهد یک قتل می شود که این اتفاقات همه زندگی فرح و پسرش را تغییر می دهد و اتفاقات زیادی را پدید می آورد. ناگهان او خود را بین مافیاهای خطرناکی قرار می دهد و….

گونول کوسانر (دریا پینار آک)

گونول کوسانر (دریا پینار آک)

در این سریال نقش گونول کوسانر بر عهده دریا پینار اَک است. او دختر جوان 24 ساله  و عضو خانواده پریحان و اورهانی است، دختری بسیار زیبا و شاداب که عاشق برادر ناتنی‌اش، محمد است. گونل یا گونول در همان آپارتمانی که فرح زندگی می‌کند، با او زندگی می‌کند و تلاشش این است تا به او کمک کند. گرچه گونل در سایه شخصیت مسلط و خشن مادرش بزرگ شده، اما موفق شده مهربانی و عطوفت درونیش را حفظ کند.

دریا پینار اَک در نام من فرح

همچنین شما می توانید عکس های جدید دریا پینار اَک را در صفحه رسمی اینستاگرام او (اینستاگرام دریا پینار اَک) تماشا کنید.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.