بیوگرافی جان سینا؛ کشتی گیر حرفه ای

[ad_1] جان فلیکس اَنتونی سینا جونیوردر 23 اوریل 1977 به دنیا آمده است. او کشتی گیر حرفه‌ای، بازیگر و رپر آمریکایی و مجری تلویزیون است. همچنین جان سینا با کمپانی WWE یک قرارداد نیمه وقت دارد، زیرا بیشتر وقتش را صرف بازیگری می‌کند. با جان فلیکس انتونی سینا جونیوردر معروف به جان سینا بیشتر آشنا

کد خبر : 435882
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
بیوگرافی جان سینا؛ کشتی گیر حرفه ای

[ad_1]

بیوگرافی جان سینا

جان فلیکس اَنتونی سینا جونیوردر 23 اوریل 1977 به دنیا آمده است. او کشتی گیر حرفه‌ای، بازیگر و رپر آمریکایی و مجری تلویزیون است. همچنین جان سینا با کمپانی WWE یک قرارداد نیمه وقت دارد، زیرا بیشتر وقتش را صرف بازیگری می‌کند. با جان فلیکس انتونی سینا جونیوردر معروف به جان سینا بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی جان سینا

بیوگرافی جان سینا

جان سینا در سال 1977 در ایالت ماساچوست آمریکا به دنیا آمده است. او در جوان علاقه زیادی به فوتبال آمریکایی داشت و در کنار بدنسازی این ورزش را با جدیت فراوان دنبال می‌کرد. او مدرک دانشگاهی فیزیولوژی ورزش دارد و پس از پایان درسش به طور کامل به رشته زیبایی اندام روی آورد. در کنار این ورزش او در سن 21 سالگی در سال 1998 به عنوان راننده لیموزین برای یک شرکت مشغول به کار شد تا بتواند هزینه های زندگیش را تامین کند.

وارد شدن به دنیای بازی های کشتی کج

وارد شدن به دنیای بازی های کشتی کج

جان سینا در سن 22 سالگی در سال 1999 برای ورود به دنیای بازی های کشتی کج تمرینات اختصاصی خود را شروع کرد. او اولین بار در سال 2000 یک سال بعد از تمرینات سخت خود توانست قهرمان کمربند UPW شود. سپس در سال 2001 مجوز حضور و شرکت در مسابقات WWF را به دست آورد. او در سال 2002 به یکی از مطرح ترین و معروف ترین چهره های کشتی گج جهان تبدیل شد. جان سینا در این رشته به محبوبیت فوق العاده‌ای دست پیدا کرد.

جان سینا پس از به شهرت رسیدن در این رفته ورزشی، توجه تهیه کنندگان سینما به خود جلب کرد. همین امر باعث شد او نیز وارد دنیای فیلم و سینما شود. این کشتی گیر حرفه ای اولین بار با بازی در فیلم « The Marine» جلوی دوربین رفت. این فیلم در سال 2006 اکران شد و به یکی از فیلم های پرفروش تبدیل شد. پس از آن دومین فیلمی که جان سینا در آن بازی کرد، « 12 Rounds» که در همین سال یعنی 2006 ساخته شد.

با این که جان سینا با کشتی به شهرت رسید، اما در سال های اخیر بیشتر به بازیگری روی آورده و حالا یکی از چهره های مشهور سینما است.

16 قهرمانی جان سینا در WWE

16 قهرمانی جان سینا در WWE

او پس از مسابقات 2002، در مسابقات سال 2005 نیز توانست در سن 28 سالگی JBJ را شکست بدهد و قهرمان wwe شود. سال های بعد از 2005 سال های اوج او بود. جان سینا تا سال 2019 توانست 16 بار قهرمان جهان شود.

ازدواج جان سینا

بیوگرافی جان سینا - ازدواج جان سینا

جان سینا موقع بازی در فیلم 12 Rounds در سال 2009 اعلام کرد که با دوست دختر دوران دبیرستانش نامزد کرده است. آن ها در 11 ژانویه سال 2009 ازدواج کردند که سپس در سال 2012 جان سینا درخواست طلاق داده و در 18 ژوئیه از هم جدا شدند. نام همسر جان سینا الیزابت هوبربود.

نیکی بلا همسر جان سینا

نیکی بلا همسر جان سینا

در سال 2012 جان سینا این بار با یک یک کشتی گیر زن به اسم نیکی بلا وارد رابطه شد. جان سینا پس از 5 سال رابطه با نیکی بلا در سال 2017 در رویداد رسلمنیا 33 به طور رسمی از او خواستگاری کرد اما در سال 2018 از هم جدا شدند. این جدایی در حالی اتفاق افتاد که چیزی به تاریخ ازدواجشان نمانده بود.

ازدواج جان سینا با دختر ایرانی، شهرزاد شریعت زاده

ازدواج جان سینا با دختر ایرانی، شهرزاد شریعت زاده

جان سینا در سال 2019 وارد یک رابطه جدید با شهرزاد شریعت زاده یک دختر ایرانی شد. او مهندس ساختمان و یک ایرانی الاصل ساکن کانادا است. جان و شهرزاد در سال 22 سپتامر 2020 با هم به طور رسمی ازدواج کردند.

شهرزاد شریعت زاده همسر دوم جان سینا

شهرزاد در اصل ایرانی است اما در ونکوور کانادا به دنیا آمده است و در همین شهر بزرگ شده است. او از نوجوانی به جان سینا علاقه داشته و طرفدار این کشتی گیر حرفه ای بوده است. او در نهایت با عشق دوران نوجوانیش ازدواج کرد.

شهرزاد شریعت زاده همسر دوم جان سینا

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.