بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر نقش زن سریال گاندو

[ad_1] بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در گاندو 2 است که در دهه 70 مشغول بازی در تئاتر بوده است. او در نقش شارلوت، یک بازیگر زن سریال گاندو بازی کرده است. بیوگرافی بیاینا محمودی بیاینا محمودی متولد دهه 70 است که در خانواده ای ارمنی ساکن ایران به دنیا آمده است. او در رشته

کد خبر : 388525
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر نقش زن سریال گاندو

[ad_1]

بیوگرافی بیاینا محمودی

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در گاندو 2 است که در دهه 70 مشغول بازی در تئاتر بوده است. او در نقش شارلوت، یک بازیگر زن سریال گاندو بازی کرده است.

بیوگرافی بیاینا محمودی

بیوگرافی بیاینا محمودی

بیاینا محمودی متولد دهه 70 است که در خانواده ای ارمنی ساکن ایران به دنیا آمده است. او در رشته مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کرده است. سپس به عنوان مدرس کارش را شروع کرد اما بعد از سال ها با حضور در تئاتر با سریال “گاندو” معروف شد.

او ارمنی تبار و مسیحی است. هرچند در ایران به دنیا آمده و پدر و مادرش ارمنی هستند. آنچه از بیوگرافی بیاینا محمودی بر می‌آید، او اولین بار در سال 1394 بعد از تمام شدن تحصیلات دانشگاهی اش وارد کلاس های بازیگری آموزشگاه سمندریان شد تا به رویاهای جوانی اش دست پیدا کند.

او عاشق بازیگری بود به همین دلیل با به دنیای سینما گذاشت و درست چند ماه بعد از آموزش برای اولین بار با نمایش “خاطرات هنرپیشه نقش دوم” ساخته افشین زمانی در سالن سنگلج روی سن رفت.

اجرای بیاینا محمودی در تئاتر

در ادامه فعالیت های بیاینا محمودی در تئاتر، او در نمایش “بازی استریندبرگ” در مراسم اهدای چهارمین نشان آکادمی سمندریان و بزرگداشت هما روستا هم حاضر بود. همچنین از نقش آفرینی او در تئاتر می‌توان به نمایش های “آندورا”، “پایان بازی” و “قطار” هم اشاره کرد.

حضور بیاینا محمودی در فیلم و سینما

بیوگرافی بیاینا محمودی

پس از سال ها اجرا در تئاتر، او برای اولین بار در سال 1399 در فیلمی کوتاه به نام “تردید” ساخته تئو مارگوسی مقابل دوربین قرار گرفت.

اوج شهرت بیاینا محمودی و خلاصه داستان سریال گاندو

این سریال در سال 1400 به کارگردانی جواد افشار ساخته شده است.

سریال گاندو که در آن بازیگر زن گاندو بی حجاب با نام شارلوت با بازی “بیاینا محمود” حضور دارد، داستانی درباره نفوذ اشخاص دو تابعیتی و جاسوس در وزارت امور خارجه ایران و گروه مذاکره کننده هسته ای است. تیم امنیتی سعی می‌کند باری شناسایی و جلوگیری از نفوذ این افراد، اسناد و مدارک معتبری را جمع آوری کند… . او با معرفی دوستانش با کارگردان این سریال آشنا شده و پس از تست بازیگری بازی این نقش را بر عهده گرفته است.

سایر فعالیت های بیاینا محمودی

بیوگرافی بیاینا محمودی

این بازیگر ارمنی در کنار کارهای هنری اش، تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد و مدرس زبان است. در مجموع این بازیگر معروف هفت نمایش و اجرا در تئاتر دارد، یک فیلم کوتاه دارد و در یک سریال بازی کرده است. از دیگر اجراهای او می‌توان به “در انتظار نمایش”، “سیاوش و سودابه” و “آرش” اشاره کرد.

ازدواج

او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.