بیوگرافی بهروز شعیبی | خبرنامه

[ad_1] بهروز شعیبی متولد 25 شهریور سال 1358 مشهد است. او بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است. آنچه از بیوگرافی بهروز شعیبی پیدا است او در دنیای سینما در نقش های مختلف مثل کارگردان، بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه ریز ظاهر شده است. شعیبی برای ساخت فیلم دهلیز جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی

کد خبر : 388578
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
بیوگرافی بهروز شعیبی | خبرنامه

[ad_1]

بیوگرافی بهروز شعیبی

بهروز شعیبی متولد 25 شهریور سال 1358 مشهد است. او بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است. آنچه از بیوگرافی بهروز شعیبی پیدا است او در دنیای سینما در نقش های مختلف مثل کارگردان، بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه ریز ظاهر شده است. شعیبی برای ساخت فیلم دهلیز جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو “مسابقه فیلم های اول” را از آن خود کرد.

بیوگرافی بهروز شعیبی

بیوگرافی بهروز شعیبی

شعیبی در نوجوانی وارد دنیای سینما شد و کار بازیگری را به صورت حرفه ای شروع کرد اما بعد به پشت صحنه رفت و برای مدتی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز کار کرد. حالا اما او یک بازیگر و کارگردان معروف است.

بهروز شعیبی برای اولین بار در 1375 و در سن 17 سالگی با بازی در سریال “بازگشت پرستوها” در کنار داوود رشیدی و سیاوش طهمورث روی پرده تلویزیون ظاهر شد. سال بعد از آن هم نقشی کوتاه در فیلم “آژانس شیشه ای” داشت.

این آقای بازیگر به پیشنهاد سعید ابراهیمی فر کارگردان و نویسنده در سال 1378 از بازیگری فاصله گرفت و به عنوان دستیار دوم و اول کارگردان کارش را آغاز کرد. همچنین برای مدتی مسئولیت برنامه ریز را به عهده داشت.

اوج شهرت بهروز شعیبی

هرچند شعیبی در سریال “طلا و مس” ساخته سال 1387 شناخته شد اما او با بازی در سریال “تنهایی لیلا” ساخته محمد حسین لطیفی به اوج شهرتش رسید. این سریال در سال 1394 ساخته شده است.

پس از آن در سال 1388 تنها 30 سال داشت که فیلم “پیش آمد” را کارگردانی کرد. پس از این فیلم چند فیلم کوتاه هم ساخته است. در نهایت در سال 1391 فیلم متفاوت “دهلیز” را ساخت.

او سعی کرده تا بر خلاف بازیگریش، به عنوان کارگردان فیلم های متفاوت از هم بسازد. نام بهروز شعیبی به عنوان کارگردان با ساخت فیلم “سینانور” در سال 1394 بر سر زبان ها افتاد. همچنین شاهکار او در این عرصه با فیلم دارکوب و گلشیفته هم عیان است.

ازدواج این بازیگر پر آوازه

بیوگرافی بهروز شعیبی

چند سال است که از ازدواج بهروز شعیبی با فاطمه کاملی از گریمورهای سینما و تلویزیون می‌گذرد. او اکنون یک پسر به اسم هاتف دارد.

جوایز

او برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم در بخش نگاه نو سی و یکمین جشنواره فیلم فجر (دهلیز) شده است. همچنین جایزه بهترین کارگردانی مجموعه های تلویزیونی از شانزدهمین جشنواره حافظ برای ( پرده نشین ) را به دست آورده است.

جدیدترین بازی شعیبی در فیلم “مغز استخوان”

بیوگرافی بهروز شعیبی

“مغز استخوان” فیلمی در ژانر درام، اجتماعی به کارگردانی حمید رضا قربانی و نویسندگی علی زرنگار و تهیه کنندگی حسین پورمحمدی است که در سال 1398 کار ساخت آن تمام شده است. در این فیلم که بهروز شعیبی نقش وکیل را بازی می‌کند، پریناز ایزدیار، بابک حمیدیان، نوید پورفرج، علیرضا میرسالاری و جواد عزتی هم حضور دارند.

مغز استخوان اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ اکران عمومی شد. این فیلم در سطح بین‌الملل هم مورد توجه قرار گرفت و برای نمایش در جشنواره فیلم ونکوور برگزیده شد. اکران آنلاین این فیلم هم در 4 مرداد 1402 در فیلیمو و نماوا آغاز شده است.

خلاصه داستان “مغز استخوان”

پیام پسر بهار(پریناز ایزدیار)، به سرطان مبتلا است و با تلاش های فراوان پزشکان اما هیچ راه درمانی جز استفاده از بانک خون بند ناف برای بهبود او وجود ندارد. این در حالی است که بهار از همسر قبلی خود جدا شده و اکنون با همسر دومش حسین با بازی “بابک حمیدیان” زندگی می‌کند. از طرفی پدر پیام “جواد عزتی” به جرم قتل و تجاوز تا یک ماه دیگر اعدام می‌شود. به همین دلیل بهار برای نجات پسرش می‌خواهد از همسر فعلی خود طلاق بگیرد تا دوباره با پدر پیام ازدواج کند و بر خلاف میل قلبی اش صاحب فرزند دیگری شود… .

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.