بیوگرافی انگین آلتان دوزیاتان + عکس های جدید خانوادگی

[ad_1] امروز ما به بیوگرافی انگین آلتان دوزیاتان (Engin Altan Düzyatan) بازیگر ترک و همسرش پرداخته ایم. شما می توانید در مورد زندگی شخصی و حرفه ای این بازیگر معروف بیشتر بدانید. همچنین جدیدترین عکس های خانوادگی آن ها را تماشا کنید. بیوگرافی انگین آلتان دوزیاتان انگین آلتان دوزیاتان در 26 ژوئیه 1979 در ترکیه

کد خبر : 478743
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۰۱
بیوگرافی انگین آلتان دوزیاتان + عکس های جدید خانوادگی

[ad_1]

بیوگرافی انگین آلتان دوزیاتان

امروز ما به بیوگرافی انگین آلتان دوزیاتان (Engin Altan Düzyatan) بازیگر ترک و همسرش پرداخته ایم. شما می توانید در مورد زندگی شخصی و حرفه ای این بازیگر معروف بیشتر بدانید. همچنین جدیدترین عکس های خانوادگی آن ها را تماشا کنید.

بیوگرافی انگین آلتان دوزیاتان

بیوگرافی انگین آلتان دوزیاتان

انگین آلتان دوزیاتان در 26 ژوئیه 1979 در ترکیه به دنیا آمده است. او فوق لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه باهچه شهیر دارد که از 23 سالگی پا به دنیای هنر بازیگری گذاشته و با سریال قیام طغرل به اوج شهرت دست یافته است. آقای دوزیاتان 184 سانتیمتر قد و 73 کیلوگرم وزن دارد.

خانواده و اصالت

انگین آلتان دوزیاتان در 4 مرداد 1358 در شهر ازمیر ترکیه به عنوان اولین فرزند به دنیا آمد که تنها یک برادر به نام آلپی سلیم دارد. پدرش مولان و مادرش گلشن نام دارد و پدربزرگش نیز آلمانی تبار است.

تحصیلات

آقای بازیگری اجرا در تئاتر را از دوران دبیرستان در مدرسه شروع کرد و در سال 2001 از رشته تئاتر دانشگاه دوکوز ایلول مدرک تحصیلیش را به دست آورد. او پس از به پایان رساندن تحصیلاتش، برای ورود به دنیای سینما به استانبول سفر کرد و در تئاتر kenter ve Dot مشغول شد. او علاوه بر این در تئاتر دولتی Diyarbakir نیز کارگردانی یکی از نمایش‌ها را بر عهده گرفت. از طرفی انگین آلتان دوزیاتان مدرک کارشناسی ارشد رشته تکنیک های بازیگری پیشرفته را از دانشگاه باهچه شهیر دریافت کرده است.

آغاز بازیگری

او در سال 2001 وقتی 22 ساله بود با بازی در سریال Ruhsar در نقش باریش اولین بار در قاب تلویزیون دیده شد. سپس در سال 2007 در سریال «گذشته ی عزیز» sevgili Dunurum در نقش مورات به نقش آفرینی پرداخت.

حرفه تئاتر

او در سال 2006 در نمایشنامه انا کارنینا اولین بار روی صحنه نمایش حاضر شد، همچنین در نمایشنامه kurklu Merkur نیز اجرای خوبی از خود به جا گذاشت.

دستاوردها و افتخارات

دوزیاتان در سال 2016 برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سال در سریال شد. سپس در همان سال جایزه نخل طلایی را به عنوان بهترین بازیگر سریال قیام طغرل دریافت کرد. او‌ در سال 2019 یک جایزه بین المللی از جشنواره بین المللی متمایز عرب را به عنوان بهترین بازیگر بین المللی نیز از آن خود کرد.

فعالیت به عنوان مجری

این بازیگر همچنین در سال 2010 مدتی نیز به عنوان مجری برنامه ی Bir Milyon Canli Para فعالیت داشت.

رابطه عاشقانه

انگین آلتان دوزیاتان ابتدا در سال 2013 با «ازگه ازپیرینچی» یکی دیگر از بازیگران ترک نامزد کرد اما همان سال به صورت توافقی از یکدیگر جدا شدند.

ازدواج و همسر انگین آلتان دوزیاتان به همراه فرزندانش

ازدواج و همسر انگین آلتان دوزیاتان به همراه فرزندانش

سپس یک سال بعد یعنی در 2014 او که 35 سال داشت با «نسلیشاه الکوچلار» بازیگر ازدواج کرد و حالا صاحب یک پسر به نام امیر متولد سال 2016 و یک دختر به نام آلارا متولد 2018 در آمریکا است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.