بیوگرافی المیرا شریفی مقدم | خبرنامه

[ad_1] المیرا شریفی مقدم، گوینده و مجری ایرانی در شبکه صدا و سیما فعالیت دارد. بیوگرافی المیرا شریفی مقدم المیرا شریفی مقدم در 18 خرداد سال 1360 در تبریز به دنیا آمده است. او از رشته میکروبیولوژی مدرک لیسانس و از رشته علوم ارتباطات مدرک فوق لیسانس خود را به دست آورده است و بدون

کد خبر : 416385
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
بیوگرافی المیرا شریفی مقدم | خبرنامه

[ad_1]

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم، گوینده و مجری ایرانی در شبکه صدا و سیما فعالیت دارد.

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم در 18 خرداد سال 1360 در تبریز به دنیا آمده است. او از رشته میکروبیولوژی مدرک لیسانس و از رشته علوم ارتباطات مدرک فوق لیسانس خود را به دست آورده است و بدون این کسی از او حمایت کند توانسته وارد صدا و سیما شود.

خانم شریفی مقدم در یک خانواده تبریزی به دنیا آمده و اما در تهران بزرگ شده است. مادرش ناظم دبیرستان دخترانه بوده و در سن 12 سالگی پدرش را که به قتل رسیده، از دست داده است. با این حال تاکنون قاتل او پیدا نشده است. همچنین او تنها یک برادر دارد.

او در مورد قتل پدرش در مصاحبه ای گفته که پدرم در سال 1372 در جریان نزاع با دزد کیف زن به قتل رسید و هنوز قاتلش شناسایی نشده است. پرونده پدر او نیز مختومه شده است.

فعالیت در صدا و سیما

فعالیت در صدا و سیما

آنچه از بیوگرافی المیرا شریفی مقدم بر می‌آید او در سال 1378، وقتی 18 ساله بود و برای کنکور آماده می‌شد، از طریق یک تست گویندگی وارد شبکه تازه تاسیس “خبر” شد و بعد از گذراندن دوره های گویندگی استخدام شد.

در جریان سال ها کار، المیرا شریفی مقدم در فروردین سال 1401 با توجه به اتفاقاتی که در حاشیه بازی ایران و لبنان در شهر مشهد برای بانوان رخ داد، او هم در صفحه رسمی توییترش نوشت: “یک بلیت فروشی ساده را بلد نیستند انجام بدهند، چه برسد به حل مشکلات کلان اقتصادی!” انتشار این توییت باعث شد او دو ماه ممنوع الکار شود.

او در آذر سال 1401 اعلام کرد که بعد از 22 سال گویندگی خبر به بخش معاونت سیما منتقل شده و حالا می تواند با شبکه های دیگر نیز همکاری کند.

ازدواج المیرا شریفی مقدم با داوود عابدی

ازدواج المیرا شریفی مقدم با داوود عابدی

المیرا شریفی مقدم در سال 1379 در سن 19 سالگی با داوود عابدی خبرنگار 25 ساله وارد رابطه شد و در سال 1382 با عقد کرده و سال بعد عروسی کردند.

امیر ابوالفضل و امیر ارسلان پسران المیرا شریفی مقدم و داوود عابدی

آن‌ها اکنون صاحب 2 پسر به اسم های امیر ابوالفضل و امیر ارسلان هستند که هر دو با تفاوت 10 ماه و 20 روز در یک سال به دنیا آمده اند. امیر ابوالفضل در 24 فروردین سال 1389 و امیر ارسلان نیز در 14 اسفند همین سال به دنیا آمده است.

المیرا شریفی مقدم و داوود عابدی

داوود عابدی همسر المیرا شریفی مقدم نیز گوینده خبر بوده که در سال 1401 از صدا و سیما استعفا داد. او متولد 1 تیر 1354 تهران است. لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد را دارد و در تکواندو نیز دارای دان چهار است. فعالیت خبریش را با مجله بامدادی رادیو در سال 1375 شروع کرده و در سال 1379 وارد شبکه خبر صدا و سیما شده است.

این زوج موفق عاشق قدم زدن در پارک، رفتن به سینما، تئاتر هستند. ناگفته نباید گذاشت که المیرا شریفی مقدم طرف دار تیم پرسپولیس است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.