بیوگرافی آسلیهان گونر بازیگر ترکی که شباهت زیادی با آریل، پرنسس دیزنی دارد (تصاویر)

[ad_1] نام اصلی: آسلیهان گونر متولد: 17 دسامبر 1987 محل تولد: ترکیه زمینه فعالیت: بازیگر و مدل مدرک تحصیلی: دانشجوی انصرافی رشته روابط عمومی و تبلیغات وضعیت تاهل: متاهل همسر: مرت کلیچ بیوگرافی آسلیهان گونر آسلیهان گونر در 17 دسامبر 1987 در ترکیه به دنیا آمده است. او دانشجوی انصرافی رشته روابط عمومی و تبلیغات

کد خبر : 482502
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴
بیوگرافی آسلیهان گونر بازیگر ترکی که شباهت زیادی با آریل، پرنسس دیزنی دارد (تصاویر)

[ad_1]

نام اصلی: آسلیهان گونر

متولد: 17 دسامبر 1987

محل تولد: ترکیه

زمینه فعالیت: بازیگر و مدل

مدرک تحصیلی: دانشجوی انصرافی رشته روابط عمومی و تبلیغات

وضعیت تاهل: متاهل

همسر: مرت کلیچ

بیوگرافی آسلیهان گونر

آسلیهان گونر در 17 دسامبر 1987 در ترکیه به دنیا آمده است. او دانشجوی انصرافی رشته روابط عمومی و تبلیغات است که از 15 سالگی جلوی دوربین نقش آفرینی کرد. خانم گونر ازدواج کرده و در کنار بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

خانواده

آسلیهان گونر (Aslıhan Güner) به تاریخ هجری شمسی در 26 آذر 1366 در محله باهچه لیولر استانبول به دنیا آمد. او فرزند اول خانواده است. او دو خواهر و یک برادر کوچک دارد، پدرش تاجر و اهل مالاتیا و مادرش خانه دار و اهل شهر سیواس است.

از تئاتر مدرسه تا کلاس بازیگری

او از همان کودکی عاشق بازیگری بود. سپس در نمایش های مدرسه روی صحنه اجرا رفت و بعد ها به صورت حرفه ای بازیگری را در مرکز فرهنگ Baris Manco یاد گرفت. او همچنین به دلیل چهره خوبی که داشت از 3، 4 سالگی پیشنهاد تبلیغات داشت اما پدرش هیچ وقت قبول نکرد.

حضور آسلیهان گونر جلوی دوربین

اسلیهان اولین بار سال 2002، در سن 15 سالگی با سریال دنیای رازها در قاب تلویزیون حاضر شد. سپس در سال 2005 با فیلم سینمایی The İmam روی پرده سینما رفت.

اوج شهرت با ستاره شمالی

اما شهرت او در سال 2010 و با بازی در سریال تپه مهربانی رقم خورد. بعد از آن او در سریال ستاره شمالی در سال 2019 در نقش اول حاضر شد. بازی او در این سریال فوق العاده بود به طوری که به اوج شهرت دست یافت.

ازدواج و همسر آسلیهان گونر

آسلیهان گونر در سال 2013 و در سن 26 سالگی با مرت کلیچ، بازیگر 35 سالگی ازدواج کرد. آن ها در سال 2010 در سریال تپه مهربانی با هم آشنا شده بودند.

مشورت با همسر

به باور آسلیهان گونر بزرگترین شانس او با مرت این است که می تواند در مورد بسیاری از مسائل با هم تصمیم بگیرند. او گفت: “ساختارهای ذهنی ما بسیار شبیه به هم هستند.”

اولین شغل در 11 سالگی

او از 8 سالگی هر تعطیلات تابستان را در یک شرکت پوشاک کودک کار می‌کرد. او در این مورد گفت: “این به من کمک می‌کرد تا زودتر با زندگی و دنیای واقعی آشنا شوم و بفهمم چقدر کسب درآمد سخت است. اما با این حال زمانی که پاداش زحمت‌تان را می گیرید، چقدر لذت بخش است.”

حمایت خانواده

او در مصاحبه ای در مورد حمایت خانواده اش گفته بود: “قطعا در مسیر بازیگری به حمایت خانواده نیاز است و بدون داشتن حامی ورود به بازیگری کاملا اشتباه است، من هرگز به چیزی که خانواده را ناراحت کند، بله نگفتم.”

در تبلیغات برند

اسلیهان سال 2018  جزء 10 مهمان ویژه دعوت شده توسط برند معروف لوازم آرایش و بهداشتی (گرلن) Guerlain به فرانسه بود که آنجلینا جولی نیز در آن حضور داشت. او به عنوان نماینده ترکیه در عکاسی تبلیغاتی این برند حاضر شد و جلوی دوربین قرار گرفت.

جالب است بدانید:

  • آسلیهان گونر در مورد شخصیت رفتاریش گفت: “من راهی برای خودم ترسیم کرده ام و سعی می کنم در آن مسیر به آرامی پیشرفت کنم، هیچ وقت برای برجسته کردن نام خودم کاری نکردم. معیار من وجدان راحتی است که وقتی سر بر بالش می گذارم، آزارم ندهد.”
  • او در مورد الگوها و انتخاب نقش هایش گفت: “الگوهایم در بازیگری هولیا کوچی‌ گیت، فیلیز آکین، فاطما گیریک و تورکان شورای است. می خواهم مثل آنها در بین مردم محبوب باشم. من هر کاری انجام می دهم تا اطمینان حاصل کنم که فرزندم از تماشای من شرمنده نخواهد شد، هیچ پروژه ای را تا زمانی که راضی نباشم قبول نمی کنم.”
  • او عاشق آشپزی است و به قول خودش دستپخش حرف ندارد. اما به باور او غذا زمانی خوشمزه است که کنار او مکالمه هم باشد.
  • خانم گونر در دوران مدرسه به ادبیات علاقه زیادی داشته است. او حالا نیز عاشق شعر، داستان و رمان است. او در این مورد گفته است که ادبیات برایش عنصری برای به تصویر کشیدن زیبایی های زندگی است.

شباهت آسلیهان گونر با آریل پرنسس دیزنی

شباهت آسلیهان گونر با آریل پرنسس دیزنیشباهت آسلیهان گونر با آریل پرنسس دیزنی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.