بینش Latam – استیو هانکه از دلاری‌سازی در آرژانتین حمایت می‌کند، برنامه‌های شهری بیت‌کوین در السالوادور نامشخص است، Sunacrip در اخراج‌های ونزوئلا دخیل است – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] به Latam Insights خوش آمدید، خلاصه ای از مرتبط ترین اخبار ارز دیجیتال و توسعه اقتصادی از آمریکای لاتین در طول هفته گذشته. در این شماره، استیو هانکه، اقتصاددان، خواستار دلاری‌سازی آرژانتین شد، برنامه‌های بیت‌کوین سیتی هنوز در السالوادور رسمی نشده است، و گفته می‌شود که ناظر کریپتو ونزوئلا، Sunacrip، در اخراج‌های دسته جمعی

کد خبر : 353483
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
بینش Latam – استیو هانکه از دلاری‌سازی در آرژانتین حمایت می‌کند، برنامه‌های شهری بیت‌کوین در السالوادور نامشخص است، Sunacrip در اخراج‌های ونزوئلا دخیل است – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

به Latam Insights خوش آمدید، خلاصه ای از مرتبط ترین اخبار ارز دیجیتال و توسعه اقتصادی از آمریکای لاتین در طول هفته گذشته. در این شماره، استیو هانکه، اقتصاددان، خواستار دلاری‌سازی آرژانتین شد، برنامه‌های بیت‌کوین سیتی هنوز در السالوادور رسمی نشده است، و گفته می‌شود که ناظر کریپتو ونزوئلا، Sunacrip، در اخراج‌های دسته جمعی شرکت دارد.

استیو هانکه پیشنهاد دلاری کردن آرژانتین را داد

استیو هانکه، اقتصاددان و استاد اقتصاد کاربردی در دانشگاه جان هاپکینز، از پیشنهاد دلاری کردن اقتصاد آرژانتین به منظور سامان دادن به بحران مالی این کشور حمایت کرده است.

هانکه در توییتی که در 25 آوریل منتشر کرد اظهار داشت:

بر اساس معیار من، پزو آرژانتین در برابر دلار آمریکا از اول ژانویه 2022 تا 52 درصد کاهش یافته است. آرژانتین باید اکنون پزو را کنار بگذارد و دلار کند.

پیشنهاد هانکه با آنچه که خاویر مایلی، یکی از قوی‌ترین نامزدهای ریاست‌جمهوری بر اساس نظرسنجی‌ها، در برنامه‌های تبلیغاتی خود ارائه می‌کند، مصادف است، و در نظر دارد پزو آرژانتین را کنار بگذارد و دلار آمریکا را به عنوان راه‌حلی برای تشدید تورم و کاهش ارزش این کشور در نظر بگیرد. هانکه همچنین از بدهی این کشور به صندوق بین المللی پول (IMF) انتقاد کرد.

طرح های شهری بیت کوین هنوز در السالوادور ثبت نشده است

طرح‌های رسمی برای بیت‌کوین سیتی، شهری متمرکز بر ارزهای دیجیتال که تا حدی با سرمایه‌ای که از اوراق قرضه آتشفشانی هنوز منتشر نشده در السالوادور ساخته می‌شود، هنوز به موسسات عمومی در السالوادور نرسیده است. یک سند ارسال شده به رسانه های اجتماعی در 26 آوریل نشان می دهد که وزارت فواید عمومی هیچ پروژه ای با نام شهر بیت کوین ندارد، ابتکاری که توسط رئیس جمهور سالوادور نایب بوکله در نوامبر 2021 ارائه شد.

با این حال، تیم «فرار به السالوادور»، سازمانی که مهاجرت به این کشور را ترویج می‌کند، روشن شد که این طرح ها هنوز به وزارت فواید عامه معرفی نشده اند، اما این پروژه همچنان ادامه دارد.

سازمان دیده بان ارزهای دیجیتال ونزوئلا صدها کارگر را اخراج کرد

به گفته محلی، Sunacrip، ناظر ارزهای دیجیتال ونزوئلا، بیش از 400 کارگر را در این هفته اخراج کرده است. منابع. سرپرست کریپتو دارای لیست حقوق و دستمزدی متشکل از 600 کارگر بود که تحت تأثیر تحقیقات فساد فعلی مرتبط با ارزهای دیجیتال قرار گرفتند. رئیس سابق Sunacrip، Joselit Ramirez، در حال حاضر به دلیل دخالت ادعایی خود در به اصطلاح طرح فساد PDVSA-crypto در بازداشت است.

این نهاد در 17 مارس توسط نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا مداخله کرد و کمیسیونی را برای بررسی اقدامات این موسسه تعیین کرد، اما هیچ گزارشی در مورد اینکه آیا این سازمان خاتمه می یابد یا اینکه با ساختار سازمانی دیگری ادامه خواهد داد، وجود ندارد.

نظر شما در مورد تحولات این هفته در آمریکای لاتین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.