بینش در مورد MiCA، چارچوب مقررات جامع جدید اروپا و بیت کوین و رمزارز

[ad_1] در مصاحبه اخیر با Vishal Sacheendran، مدیر MENA و اروپا در Binance، او بینش هایی را در مورد مقررات بازارهای آتی در دارایی های رمزنگاری (MiCA) در اروپا ارائه کرد. ویشال که قبلاً برای یک تنظیم کننده مالی در ابوظبی کار می کرد، توضیح داد که MiCA مجموعه ای جامع از مقررات برای ارزهای

کد خبر : 367261
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
بینش در مورد MiCA، چارچوب مقررات جامع جدید اروپا و بیت کوین و رمزارز

[ad_1]


در مصاحبه اخیر با Vishal Sacheendran، مدیر MENA و اروپا در Binance، او بینش هایی را در مورد مقررات بازارهای آتی در دارایی های رمزنگاری (MiCA) در اروپا ارائه کرد. ویشال که قبلاً برای یک تنظیم کننده مالی در ابوظبی کار می کرد، توضیح داد که MiCA مجموعه ای جامع از مقررات برای ارزهای دیجیتال است که آنها را به عنوان خدمات مالی در نظر می گیرد. او تاکید کرد که MiCA یکنواختی را برای الزامات ثبت نام و مبارزه با پولشویی برای ارائه دهندگان خدمات دارایی های رمزنگاری در سراسر اروپا به ارمغان می آورد و اجازه می دهد مجوزها را در سراسر منطقه گذرنامه کنند.

هنگامی که از ویشال در مورد تأثیر MiCA بر بیت کوین سؤال شد، ویشال اظهار داشت که MiCA بین ارزهای دیجیتال مختلف تفاوتی قائل نمی شود و با همه آنها به یک اندازه رفتار می کند. وی خاطرنشان کرد که در حالی که MiCA اولین چارچوب نظارتی در جهان نیست، اولین چارچوب در اروپا است و مشابه کاری است که بریتانیا با مقررات خود انجام می دهد.

با توجه به پیامدهایی که برای شرکت‌هایی که به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های رمزنگاری (CASP) فعالیت می‌کنند، ویشال توضیح داد که آنها بر اساس خدماتی که ارائه می‌کنند به جای طبقه دارایی زیربنایی تنظیم خواهند شد. “… الزامات سقفی شما، کاهش ریسک شما، همه چیز در مورد خدماتی است که انجام می دهید.” خدمات مختلف مانند نگهبانی، پلتفرم های معاملاتی و مشاوره دارای الزامات خاص و کاهش ریسک هستند.

ویشال همچنین اشاره کرد که مقررات MiCA بر اساس اندازه ارائه دهندگان خدمات دارای الزامات متفاوتی خواهد بود. ارائه دهندگان بزرگتر سرمایه و کنترل های حاکمیتی بیشتری برای تضمین حمایت از مصرف کننده خواهند داشت. او خاطرنشان کرد که هنوز از نظر دستورالعمل‌هایی برای بازاریابی و درمان استیبل کوین‌ها و NFTها چیزهای بیشتری در پیش است و خاطرنشان کرد: احتمالاً در آینده ابزارهای جداگانه‌ای برای آنها ایجاد خواهد شد، اما هنوز نه.

وقتی از ویشال در مورد محیط نظارتی در اروپا در مقایسه با ایالات متحده پرسیده شد، تأکید کرد که تنظیم‌کننده‌ها اغلب به زمان نیاز دارند تا به نوآوری برسند و قدرت نوآوری صنعت را به پیش می‌برد. او معتقد است که مقررات ارز دیجیتال اروپا باعث جذب شرکت‌ها شده است و او انتظار دارد که بازیکنان بیشتری در منطقه خرید کنند. ویشال اظهار داشت: «فقط زمان زیادی است که تعداد بیشتری از این بازیکنان و استارت‌آپ‌های جدید را ببینید که محصولات یا خدمات جدید و نوآورانه‌تری ارائه می‌کنند».

از نظر تأثیر جهانی MiCA، ویشال پیشنهاد کرد که سایر مناطق ممکن است مواضع نظارتی مشابهی اتخاذ کنند یا جنبه‌های MiCA را در قوانین خود بگنجانند. با این حال، او خاطرنشان کرد که رشد استعداد در این صنعت نیز برای توسعه آن بسیار مهم است.

برای کاربران روزمره ارزهای دیجیتال، ویشال تاکید کرد که باید درک کنند که شرکت‌های صنعتی در حال حاضر به عنوان ارائه دهندگان خدمات مالی تحت MiCA رفتار می‌شوند. وی همچنین بر اهمیت توانایی مجوزهای گذرنامه و خدمات رسانی به بازار گسترده تر اروپا از یک مرکز واحد تأکید کرد.

به طور کلی، مقررات MiCA در اروپا با هدف ارائه چارچوبی جامع برای تنظیم دارایی های رمزنگاری به عنوان خدمات مالی، ایجاد یکنواختی و حمایت از مصرف کننده در صنعت است. در حالی که برخی از جنبه ها هنوز در حال توسعه هستند، MiCA قرار است تا پایان سال آینده به قانون تبدیل شود و پیامدهای بالقوه ای برای صنعت جهانی داشته باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.