بینش توسعه دهندگان گلدن گیت (GGX) و Novel DeFi – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. گلدن گیت (GGX) یک پروتکل جدید زیرساخت بین زنجیره‌ای است که اصطکاک ارتباطی لایه 0 را با ارائه ارتباطات پروتکل-آگنوستیک و انتقال نقدینگی امن‌تر حذف می‌کند. گلدن گیت ارتباطات بین زنجیره‌ای را از طریق پروتکل تحویل پیام انگیزشی (IMDP) واسطه می‌کند، که از شبکه‌ای از پیک‌ها استفاده می‌کند که مشتریان

کد خبر : 351201
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
بینش توسعه دهندگان گلدن گیت (GGX) و Novel DeFi – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. گلدن گیت (GGX) یک پروتکل جدید زیرساخت بین زنجیره‌ای است که اصطکاک ارتباطی لایه 0 را با ارائه ارتباطات پروتکل-آگنوستیک و انتقال نقدینگی امن‌تر حذف می‌کند. گلدن گیت ارتباطات بین زنجیره‌ای را از طریق پروتکل تحویل پیام انگیزشی (IMDP) واسطه می‌کند، که از شبکه‌ای از پیک‌ها استفاده می‌کند که مشتریان سبک را برای ارائه پیام‌ها برای ارتباطات زنجیره‌ای کارآمد استفاده می‌کند. گلدن گیت از پروتکل‌های ارتباطی IBC، XCMP و LayerZero پشتیبانی می‌کند و آن را به‌طور جهانی در زیرساخت‌های Web3 می‌سازد.

با این معماری، گلدن گیت ارائه می دهد یک لایه 0 قابل برنامه ریزی نسل بعدی که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از این پشته فناوری برای بهره بردن از dApps و در نهایت کاربران نهایی خود استفاده کنند. در عمل، این بدان معناست که توسعه‌دهندگان می‌توانند dApp‌های خود را به‌گونه‌ای استقرار دهند که از روز اول به صورت بومی با هم کار کنند و پروتکل‌های آگنوستیکی داشته باشند و نیاز به نگرانی در مورد قابلیت همکاری زنجیره‌ای را از بین ببرند. برای ساخت لایه 0 گلدن گیت، توسعه دهندگان باید برنامه های خود را با ماشین مجازی گلدن گیت، که از طیف وسیعی از زبان ها و ابزارها پشتیبانی می کند، مستقر کنند. Building on Golden Gate در اصل ایجاد زنجیره متقابل در تمام زنجیره‌های اصلی است و استفاده از DeFi و موارد استفاده جدید را به عنوان مرکز آن قرار می‌دهد.

گلدن گیت قبلاً برنامه‌های DeFi جدیدی روی آن در حال توسعه است که فقط در پلتفرم‌های چند زنجیره‌ای که زیرساخت‌های زنجیره‌ای جامعی مانند گلدن گیت را ارائه می‌دهند امکان‌پذیر است. در حالی که نوآوری DeFi در دو سال گذشته راکد بوده است، DeFi چند زنجیره ای در Golden Gate وعده می دهد که نوآوری مقیاس پذیر واقعی را به امور مالی غیرمتمرکز بیاورد.

ماشین مجازی ترکیبی گلدن گیت این پالت بر اساس پالت ماشین متقابل مجازی Astar (XVM) ساخته شده است که تعاملات متقابل VM بین WebAssembly (WASM) و Ethereum Virtual Machine (EVM) قراردادهای هوشمند را فراهم می کند. این به دو پیشرفت جداگانه نیاز دارد: 1) آداپتور EVM – یک تماس قرارداد EVM بسته بندی شده WASM، زیرا قراردادهای هوشمند WASM انتظار دارند فقط تماس های فعال را دریافت و ارسال کنند – به این معنی که یک رویداد در یک محیط EVM باید بتواند با یک قرارداد WASM جداگانه تماس برقرار کند. ، همه در زمان اجرا Substrate. 2) آداپتور XVM – که معکوس را انجام می دهد، از WASM به EVM تعامل می کند، که نیاز به گسترش زنجیره ای دارد، راهی برای گسترش API قراردادها برای افزودن قراردادها به تعامل پالت زمان اجرا. آداپتور EVM گلدن گیت در حال حاضر تکمیل شده است و آداپتور XVM به زودی به صورت دوطرفه فعال می شود (برای سه ماهه دوم 2023 برنامه ریزی شده است).

جزئیات در گلدن گیت کاغذ سفید این در عمل به این معنی است که توسعه دهندگان می توانند dApp های نوشته شده به زبان هایی را که به بایت کد EVM یا WebAssembly کامپایل می شوند، مستقر کنند. برای توسعه دهندگان آشنای EVM، اکنون می توان از مجموعه ای از ابزارهای توسعه دهنده در Golden Gate استفاده کرد، از جمله زبان های قرارداد هوشمند مانند Solidity و Vyper، چارچوب هایی مانند Truffle، Hardhat و Foundry، IDE هایی مانند Remix و Ethereum Studio و تعدادی از سایر ابزارهای بومی EVM که به استفاده از آنها عادت دارید. برای توسعه دهندگان آشنا با WASM، همین امر در مورد زبان هایی مانند Rust و Typescript صدق می کند، که به شما امکان می دهد زنجیره های ابزار وسیعی را که به خوبی مستقر و کاملاً سخت شده اند به ارث ببرید. این امر باعث می‌شود که ساختمان بر روی Golden Gate برای 300 هزار برنامه‌نویس Solidity، به علاوه 30 میلیون برنامه‌نویس اضافی که به زبان‌هایی که به WebAssembly کامپایل می‌شوند، کدنویسی می‌کنند، در دسترس باشد و Golden Gate را برای توسعه‌دهندگان به روی جامعه برنامه‌نویسی گسترده‌تر باز کند.

اکنون، به‌جای محدود شدن توسط محیط‌های اجرایی، و در نتیجه محدود کردن دسترسی dApp شما به نقدینگی در یک اکوسیستم بلاک چین خاص، اکنون می‌توان اسکریپت را تغییر داد، جایی که محیط اجرای شما تصمیمی نیست که نقدینگی را محدود کند، اما می‌تواند پس از شما تعیین شود. تصمیم گرفتیم بر روی Golden Gate، یک لایه 0 که اساساً قابلیت همکاری دارد، بسازیم.

گلدن گیت (GGX) با هدف متحد کردن زیرساخت های تکه تکه شده و محافظت از ارتباطات و نقدینگی در Web3 به زودی به TestNet منتقل می شود و ابزاری را برای توسعه دهندگان ایجاد می کند تا شروع به کاوش در ساخت dApps و نوآوری DeFi کنند که واقعاً زنجیره ای هستند. گلدن گیت نقدینگی زنجیره ای را جهانی می کند و مشکل نقدینگی و پراکندگی ارتباطات را در بین بلاک چین ها و استانداردهای ارتباطی حل می کند.

درباره گلدن گیت

گلدن گیت (GGX) یک زیرساخت بین زنجیره‌ای است که پروتکل‌های ارتباط متقابل زنجیره‌ای و مسیریابی نقدینگی را با معماری امنیتی جامع ارائه می‌دهد. گلدن گیت یک لایه قابل برنامه‌ریزی نسل بعدی ۰ را با ماشین مجازی ترکیبی تعبیه‌شده و قابلیت‌های هماهنگ‌سازی پیشرفته DeFi ارائه می‌کند که به زیرساخت‌های حیاتی برای «اینترنت بلاک چین‌ها» در حال ظهور Web3 کمک می‌کند. دروازه طلایی توسط تیمی توسعه یافته است که به طور جمعی به ساخت اجزای کلیدی نسل اول زیرساخت های تکه تکه شده صنعت ما کمک کردند، اکنون با این مأموریت ترکیب پذیری بدون اصطکاک و استانداردهای امنیتی پیشرفته را به Web3 ارائه می کنند.

اطلاعات تماس

گلدن گیت، لیزا لوی، [email protected]


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.