بیمارستان امام علی(ع) نجف تکمیل و تجهیز می‌شود

فعالیت پزشکان کشورمان در بیمارستان ایرانی امام علی(ع) در نجف، ارسال داروهای تولید کشور به عراق برای استفاده در این بیمارستان و همچنین فعالیت‌های مشترک درمانی در خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام حسین(ع) بویژه در ایام اربعین تسریع می‌شود. به گزارش هوشمند نیوز، در دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر در عراق با وزیر بهداشت این

کد خبر : 291630
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
بیمارستان امام علی(ع) نجف تکمیل و تجهیز می‌شود



فعالیت پزشکان کشورمان در بیمارستان ایرانی امام علی(ع) در نجف، ارسال داروهای تولید کشور به عراق برای استفاده در این بیمارستان و همچنین فعالیت‌های مشترک درمانی در خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام حسین(ع) بویژه در ایام اربعین تسریع می‌شود.

به گزارش هوشمند نیوز، در دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر در عراق با وزیر بهداشت این کشور بر تسریع در صدور مجوزهای مربوط به تکمیل بیمارستان امام علی(ع) نجف و حضور تیم‌های درمانی ایرانی در ایام اربعین حسینی محور اصلی این مذاکرات بود.

در دیدار دکتر پیرحسین کولیوند با «صالح مهدی الحسناوی» وزیر بهداشت عراق، موضوعاتی همچون افزایش همکاری‌ها و تسریع در روند صدور مجوز ورود و استقرار تجهیزات پزشکی و امکانات لازم به بیمارستان امام علی(ع) شهر نجف اشرف، مطرح  شد و مورد توافق قرار گرفت.

برپایه گفت‌وگوها و توافقات انجام شده، فعالیت پزشکان کشورمان در بیمارستان ایرانی امام علی(ع) در نجف، ارسال داروهای تولید کشور به عراق برای استفاده در این بیمارستان و همچنین فعالیت‌های مشترک درمانی در خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام حسین(ع) بویژه در ایام اربعین تسریع می‌شود.

تسهیل در ورود تیم‌های درمانی، دارو و آمبولانس‌های هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به خاک عراق در ایام برگزاری پیاده‌روی بزرگ اربعین؛ از دیگر محورهای گفت‌وگوی دو طرف بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ همچنین ارزیابی همکاری‌های انجام شده در عملیات اربعین سال جاری و افزایش خدمات مشترک در بیمارستان‌های عراقی توسط تیم‌های درمانی ایرانی و عراقی، در اختیار قرار دادن تعداد بیشتری از اتاق‌های عمل جراحی برای زائران حسینی در اربعین سال‌ آینده بخش دیگری از این مذاکرات بود.

گفتنی‌است؛ سفیر کشورمان در عراق دکتر کولیوند را در این دیدار همراهی می‌کرد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.