بیماران شانگهای در طول قرنطینه کووید، کمک های پزشکی را جمع آوری می کنند

[ad_1] یک زن گفت که از آنجایی که نگرانی او در مورد خطر ابتلا به عفونت مادر فلج از سوند ادراری که برای حدود یک ماه استفاده می‌کرده است، به دنبال کمک آنلاین بوده است. این زن که می‌خواست با نام خانوادگی‌اش ژو شناسایی شود، گفت: «معمولاً، تعویض کاتتر 10 دقیقه طول می‌کشد، اما بیمارستان

کد خبر : 192247
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
بیماران شانگهای در طول قرنطینه کووید، کمک های پزشکی را جمع آوری می کنند

[ad_1]

یک زن گفت که از آنجایی که نگرانی او در مورد خطر ابتلا به عفونت مادر فلج از سوند ادراری که برای حدود یک ماه استفاده می‌کرده است، به دنبال کمک آنلاین بوده است.

این زن که می‌خواست با نام خانوادگی‌اش ژو شناسایی شود، گفت: «معمولاً، تعویض کاتتر 10 دقیقه طول می‌کشد، اما بیمارستان نزدیکی که ما معمولاً به آن می‌رویم اکنون بسته شده است.

ژو گفت که حدود پنج بیمارستان او را دور زده اند زیرا بخش هایی که این روش را انجام می دهند عملیات را به حالت تعلیق درآورده اند.

حتی زمانی که درمان در دسترس است، برخی از بیماران می گویند که نتوانسته اند به حمل و نقل دسترسی داشته باشند یا اجازه خروج از مجتمع های مسکونی را دریافت کنند.

دیگران به رویترز گفتند همچنین یافتن اطلاعات دقیق در مورد خدماتی که هر بیمارستان ارائه می دهد دشوار است.

در حالی که دولت پایتخت تجاری چین در ماه مارس از بیمارستان‌ها خواست تا از “کانال‌های سبز” برای بیماران غیرکووید با نیازهای فوری مانند دیالیز یا درمان سرطان اطمینان حاصل کنند، بسیاری از آنها هنوز برای دسترسی به مراقبت‌ها تلاش کرده‌اند.

داوطلبان برای کمک وارد عمل شده اند.

یکی که از نام امی استفاده می‌کند، گفت که یک بیمار دستورالعمل‌های دقیقی در مورد نحوه عبور از یک انبوه بوروکراتیک برای عبور از رودخانه Huangpu، که شانگهای را تقسیم می‌کند، دریافت کرد و از طرف دیگر تحت درمان بیمارستانی قرار گرفت.

یک صفحه گسترده که توسط دانشجویان دانشگاه ایجاد شده است، حدود 1600 درخواست کمک داشته است، اما کاهش اخیر به حدود 50 درخواست جدید روزانه، از حدود 200 درخواست یک هفته پیش، نشان می‌دهد که دسترسی در حال بهبود است، سازنده صفحه گسترده به شرط ناشناس ماندن از بیماری کووید گفت: موضوعی حساس در چین

با این حال، با وجود کاهش آزمایشی قرنطینه در برخی از بخش‌های شانگهای، عدم اطمینان در مورد دسترسی به امکانات پزشکی همچنان ادامه دارد. مقامات گفته اند در صورت بروز عفونت های جدید، محدودیت ها دوباره اعمال می شود.

یک مقام بهداشتی هشدار داد که تا چند روز آینده میزان عفونت همچنان بالا خواهد بود.

‘بسیار مفید’

در حالی که چین، که توسط حزب کمونیست اداره می شود، روابط ناخوشایندی با گروه های جامعه مدنی دارد که خارج از کانال های رسمی کار می کنند، به نظر نمی رسد مقامات در تلاش ها برای کمک به دسترسی به مراقبت های بهداشتی در شیوع بیماری شانگهای دخالت کنند.

شبکه‌های غیررسمی قبلاً افزایش یافته‌اند، به‌عنوان مثال ارائه کمک آنلاین برای یافتن داروهای ضد ویروسی در شهر مرکزی ووهان، در اوایل شیوع کووید 2020.

دولت شانگهای با به اشتراک گذاشتن مقاله ای درباره ابتکارات برای حمایت از کنترل کووید توسط بزرگترین گروه داوطلب شهر که توسط حزب کمونیست حمایت می شود و در سال 1997 تأسیس شد، پاسخ داد.

هیچ اظهار نظر دیگری نکرد.

در حالی که وضعیت مادر ژو هنوز حل نشده است و بسیاری از منابع پزشکی خارج از دسترس پلتفرم های مردمی است، آنلاین شدن به برخی افراد کمک کرده است.

مردی به نام پی که برای تهیه داروی سرطان برای پدرش تلاش می‌کرد، گفت که یک داوطلب او را به اتاق گفتگو اضافه کرد که نشان می‌داد کدام داروخانه می‌تواند دارو را تهیه کند، پس از آن اعضای اتاق گفتگو کمک کردند تا دارو را از رودخانه Huangpu تحویل دهند.

پی گفت: «این بسیار مفید است.

(گزارش توسط رکسان لیو در پکن و برندا گو در شانگهای؛ ویرایش توسط تونی مونرو، کلارنس فرناندز و هیمانی سرکار)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.